Wat je even kwijt wil #36

Ja hier ook 85 euro, en daar zit niet eens koffie, wijn en kaas bij. Dat gaan we morgen nog halen bij speciaalzaken.

1 like

Ik heb nu zo’n 2 jaar een rode iPhone 8 en vind hem nog steeds mooi. Kleur verveelt niet of zo. Misschien heb je hier wat aan haha

1 like

Ik ben een online quiz aan het spelen met collega’s en ik ben stiekem antwoorden aan het opzoeken :joy::joy::joy::joy:
Niet dat het helpt want ik sta onderaan hahahah

23 likes

Ik wilde eigenlijk die maar had niet genoeg geduld om te wachten tot april dus ik had vorig jaar alsnog een rode11 gekocht. Alsnog blij mee maar met deze was ik misschien nog blijer geweest omdat ik die minder in mijn portemonnee zou voelen.

1 like

Jaaa ik heb nu superultraturbosnelinternet!

(Deze post duurde 0,00000001 sec om te uploaden)

12 likes

Vind zelf de bh’s van Marie Jo heel fijn!

https://nl-nl.mariejo.com/lingerie/

En Calvin klein vind ik ook wel goed. De eerste is niet heel budget maar ze blijven echt heel lang mooi en, heel belangrijk, de beugels blijven er in. Ook na twee jaar :wink:

1 like

Je bent er maar druk mee denk ik, maar ik zou ook wel een linkje willen als dat mag :slight_smile: ben heel benieuwd!

1 like

Hahaha ja ik moet ook altijd zo hard lachen, echt zo leuk!

1 like

Ja @Drawster, ik ben ook fan van Calvin Klein. Heb er wel minstens 30 gehad door de jaren heen en nog nooit een beugel eruit gehad. Sowieso gaan ze jaren mee.

2 likes

Als je mega push up wil zou ik de bombshell van Victoria’s secret kopen

1 like

Nee ik doe dat er niet bij, vind het zelf niet nodig (nooit nodig gehad tot zover in ieder geval)!

1 like

Geen ervaring met die twee. Weet wel dat primadonna ook fijne en mooie bh’s heeft! Misschien een idee om bij lincherie eens te kijken? Zij hebben veel van die merken wel die je noemt en kunnen je vast helpen! Ben zelf altijd wel heel blij met hun hulp.

1 like

@Geo @anon42392789 Ik denk dat ik de rode ga bestellen!

1 like

Tuurlijk!!

1 like

Panache Lingerie vind ik heel fijn, en Intimissimi heeft mijn favo bh-model.

Ik kom al een paar dagen op rij mijn ex tegen en dat voelt zo gek. We zijn al een aantal jaar uit elkaar en wonen niet bepaald bij elkaar in de buurt. Hij is letterlijk na zes jaar samenwonen van de een op de andere dag vertrokken en misschien dat ik hem daarna nog vier keer heb gezien/gesproken ivm afwikkeling van ons koophuis maar verder nooit meer. Blijf dat toch gek vinden: je deelt eerst je leven met iemand maar daarna loopt iemand je straal voorbij of duikt een winkel binnen.

12 likes

Omggggg gister weer met keto begonnen. Vandaag kreeg ik brownies per post van een vriendinnetje ennnnnn

Het beste snoep van de wereld van @Frankie :revolving_hearts::heart: zo lekker!!! M’n hele week is weer goed. Ik ga er nu een eten

20 likes

Door een grappige story was ik bij een boy in zijn dms geslide en nu praten we een beetje. Maar vanmiddag heb ik zijn ex gevonden op insta en heb veel teveel tijd daarop doorgebracht. Weet nu oa precies in welke maand van welk jaar ze uit elkaar zijn gegaan. Verder is ze veel te leuk en getalenteerd. Daarentegen heeft ze 2 voornamen op insta, draagt ze nog steeds zwarte oogpotlood en zegt ze dingen als ‘locatie je was weer geweldig’. Mijn uiteindelijke mening over haar daardoor neutraal
Dit onderzoek is verder volkomen nutteloos. Met die boy is het puur vriendschappelijk en we wonen ook nog niet eens in hetzelfde land. Heb echt teveel tijd

21 likes

Wie’s zn moeder wie’s zn vader.

Relatable :joy: