Hebbes. Heb vandaag mijn abo opgezegd maar heb nog tot 12 mei.
Hopelijk helpt een goede nacht slaap wel voor morgen, maar voor nu zou ik gewoon lekker bijnemen als je last hebt. Waarom pijn lijden als het niet hoeft
Dat is zeer zeker waar, heb je helemaal gelijk in. Dit had ik even nodig, thanks! <3
Oooh dat was zon leuke serie. Vind het nog steeds leuk om adam en eva zo uit te spreken haha
Die functie snap ik niet helemaal. Maar ik mis haar vooral in de corona topic, meestal deed zij de updates.
Ohhhh ja die serie
Die vond ik vet spannend want ze waren al verliefd en aan het zoenen enzo en dat vond ik maar wat spannend. Was Zweeds ofzo?
Ik wil naar dans avonden!!! Skijt virus
Ah superleuk. Ja same wel haha. Kom straks waarschijnlijk weer in de Jinek-loop als ik zo lang heb zitten vegeteren op de bank dat de herhaling van de Jinek die ik eerder die avond heb gezien al wordt herhaald.
Die boeken lukken mij ook niet, ondanks dat ik nog veel mooie heb liggen. Wat me laatst wel lukte trouwens was een luisterboek! Beetje in het namiddagzonnetje hangen met een wijntje en lekker doezelen en voorgelezen worden
Dus misschien een tippie
Deze man bij Jinek is zo ontzettend hatelijk, hij was eerder deze week ook al bij M en hij is steeds ontzettend lang aan het oreren en mansplainen over dingen die niet binnen zijn expertisegebied vallen stfuuuu 
Ik had net al even gekeken, maar zag niet dat je dus ook een naam kon invullen. 
Ow balen! Ik dacht heel even dat ik iets gemist had en dacht ik vraag het gewoon 
Soms is het allemaal even kut, hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Wat is M eigenlijk? Zie t steeds voorbij komen maar heb geen idee. Leef onder een steen momenteel.
Knuffel 
Het is dat ik geen foto’s deel op het forum, maar jongens mijn kamer
Het is bijna knap, de zooi die ik kan maken. En er niks aan doen al wekenlang. Ik zit hier gewoon een beetje te chillen met cola en chocola te midden van overal hopen kleding op de grond, half uit de kast op stoelen etc, toiletartikelen over de vloer die ik afgelopen week uit een kast heb getrokken, sportspullen overal en nergens. Morgen maar eens opruimen 
Talkshow van Margriet van der Linden!
Mijn werk gaat morgen een paar uurtjes open voor afhalen en heb nu al zin in een koffietje. Zou de eerste keer zijn in drie weken dat ik buiten kom ook denk ik
Ik heb sinds deze week een baan. Vind het erg leuk, maar ik mis het eindeloos forum post lezen en youtube filmpjes kijken eigenlijk wel haha. Maar hey er komt eindelijk weer geld in het laatje en ik heb het naar mn zin dus top 
Ik zal eens kijken of ik daar wat leuke statistiekjes van kan draaien!
Knuffel 

Awww ik kwam dit net tegen. Hoe hartverwarmend is dit?