Wat je even kwijt wil #36

Heb je dit filmpje gevonden toen je naar kleine hondjes aan het zoeken was.

2 likes

Zou gisteren mijn bestelling van plantje.nl ontvangen, dik 2 weken geleden besteld (boeie, planten, maar leuk om ze straks te mogen verwelkomen). Geen code gehad. Krijg ik nu melding dat ze morgen komen tussen 8-18… terwijl ik voor mijn omaatje boodschappen moet doen op plekken die maar beperkt open zijn… Geeeef gewoon een normaal tijdvak XD of had ze volgende week donderdag bezorgd ipv op een zaterdag :pleading_face:

Wow die “treitervlogger” van paar jaar geleden heeft gewoon bijna 100k volgers op Instagram. Ik ben ff verbaasd. En nieuwsgierig wat hij nu dan doet, of hij nu een lief beschaafd jochie is.

Hahaha toevallig kwam het in mijn YouTube recommendations! :joy: Volgens mij heeft Google eindelijk uitgevogeld wat ik wil haha.

1 like

Ik stalk samen met een vriendin een meisje waarmee we bevriend waren maar die ons liet stikken voor dr vriend. ( Jullie moeten haar ook haten oke)
En ze is dus een bedrijf begonnen en het is allemaal zo klunzig en ze maakt zulke rare keuzes. Dus om dat te volgen is prima vermaak zeker in deze tijden.

Nu heeft ze een insta post gemaakt over hoe haar stijl is veranderd enzo. En ze benoemt ineens totaal random dat ze ook vriendschappen vaarwel heeft gezegd pmdat die haar geen voldoening gaven hahaha.

Echt lief dat ze ook aan ons denkt :heart:

28 likes

Ohmygod ik schrok van een hele harde mannenstem die iets tegen me zei toen ik sliep. Ik vloog mijn bed uit en heb mn licht aan gedaan terwijl ik nu met hartkloppingen op bed zit. Denk dat ik mijn zusje haar vriendje hoorde in de verte of echt heel levendig droomde, maar ben echt bang nu. Lig ook echt met mijn licht aan en durf het ook niet uit te doen. Holy shit wat eng, merk ook wel dat licht sliep, dus misschien was het een soort van slaapverlamming ofzo? Wist ook echt niet dat ik zo snel mijn licht kan aandoen, pff

1 like

Dit is al het 2e weekend dat ik om 6 uur wakker word, why :sob:

Ik heb voor vanavond voor t eerst eten besteld van een restaurant hier uit de buurt dat al hun eten maakt met ingrediënten uit hun eigen groentetuin. Ik ben heel benieuwd!

8 likes

Ik denk dat je een hypnagogic of hypnopompic hallucinatie heb gehad. Dat zijn hallucinaties die plaatsvinden wanneer je net in slaap valt, of juist wakker wordt. Het kan zijn dat je dingen ziet, maar ook dat je alleen dingen hoort. Ikzelf heb daar ook heel vaak last van, alleen zie ik dan dingen zoals ratten meestal, waardoor ik telkens weer aan het schreeuwen ben s’nachts of mijn nest uit spring heel gevaarlijk :joy:. De laatste keer was het echt doodeng. Toen was ik alleen thuis, en toen hallucineerde ik een halfnaakte oude man naast mij in bed die rechtop zat en heel hard aan het schreeuwen was en spastisch net z’n armen bewoog. Goddamn toen heb ik echt alle lichten aan gedaan en slapen was niet echt meer een optie eigenlijk :joy:

1 like

Ik had vannacht gedroomd dat ik met Robert Jensen bij een zwembad zat, en toen waren we aan het praten over onzekerheden, en toen zei hij tegen mij:‘Ja die onzekerheden verlaten je niet. Zo doe ik bijvoorbeeld nu mijn handdoek niet af, omdat ik me dan toch onzeker voel over mijn lichaam’. En toen zat hij met zo’n handdoek opgetrokken tot zijn nek bekant. En het was ook echt gefilmd in zo’n soort docu stijl, en jensen praatte op zijn serieuze Alex Jones achtige manier wtf man :joy:

Excuses aan de mensen die het haten om dromen te lezen haha

35 likes

Ik heb net de nieuwe kokosyoghurt van de ah gekocht. Reteduur maar met bonus dus ok, ik wil het proberen. Mega klein bakje ook. Ik haal er netjes 150 gram uit want dat is een portie (serieus zijn er mensen die maar 150 gram yogurt oid eten!? Dat zijn drie lepels). Zit er nu nog maar één of twee lepels in! Dus ik alles teruggooien en wegen, blijkt het hele bakje mét inhoud 300 gram te zijn ipv alleen de inhoud. Heb direct een klacht geappt. Hopelijk krijg ik gratis kokosyoghurt want het is wel lekker.

17 likes

Ik heb even op party guide gekeken… wat een treurnis

1 like

Vandaag is cancelled, ik ga met een dekbed op de bank hele dag npo kijken

9 likes

Ik heb vandaag een housepartydate gepland met vrienden. Op hetzelfde tijdstip als het wekelijkse Skypemoment van mijn schoonfamilie. Jammer zeg, dat ik dat moet missen

22 likes

Dit heb ik ook vaker gehad! @Negativ; dan hoorde ik plotsklaps een heel luid geschreeuw in mijn oor en schoot ik zó wakker met hartkloppingen en al, om uiteindelijk niks aan te treffen in mijn slaapkamer.

Een keer werd ik wakker uit mijn slaap en zag ik een gezicht van een oude man voor me die toen luidkeels schreeuwde, waardoor ik ging schreeuwen en mijn ogen dichtkneep en toen ik ze weer open deed, was de slaapkamer weer leeg.

Bizar.

2 likes

Uniqlo heeft hele fijne zonder beugel, maar met ondersteuning. Zitten super fijn en ik doe geen andere meer aan!

Waar is de zon?

2 likes

Ja dat is zeker waar. Maar waarom nou net weer in het weekend :sweat_smile:

1 like

Ik geniet zo van die spam acounts die dan zogenaamd doctors van amerika zijn en dan alle foto’s er op 1 dag erop hebben gepleurd. En dan in je dm sliden met " Hi how are you ? You are where from?"
En dan roepen dat je gemeen bent als je zegt van yo jij bent niet die dude op je fotos…

Jaa die dude had ik het over hij volgt nu het halve forum hahaha. Maar het is zo grappig hoe fake hij is. Zogenaamd doctor uit usa maar dan treaghtment in je bio hebben staan hou op hoor.
Maar het is vaak een dude uit india of west afrika ofzo

2 likes