Wat je even kwijt wil #36

Hier staat het uitgelegd. Als het goed is wordt er dus 3 maanden bij geplakt bij jou, want in maart had je recht op student ov.

Ben echt in alle staten. Is er vanuit het bedrijf een nieuwsbrief gestuurd dat we open zijn van maandag zijn tm zaterdag (Maar we zijn dus open van dinsdag tot en met zaterdag). Word ik nu uit mijn nest gebeld met de mededeling dat NU naar de zaak moet komen want door deze fout gaan we vanaf NU open. Ik ga tyfus langzaam doen. JOE

7 likes

Maar bij mij is het NU aan de gang, zou dat dan snel genoeg gaan?

Die wachtrij is altijd 3 uur ofzo. Ik probeer nu te chatten!

1 like

Wat dom zeg, stuur dan een mail achteraan met ‘oeps sorry foutje maar op online staan we wel altijd voor je klaar’ oid. Lijkt me makkelijker dan ineens toch maar alle winkels opengooien vanwege een fout van iemand op kantoor.

1 like

Happy 4/20

4 likes

Ik vind sowieso dat we later dit jaar, wanneer corona vrijwel helemaal weg is gewoon een extra vrije feestdag moeten hebben, want dit kan natuurlijk niet. Geen feestjes geen gezelligheid. Alleen maar werken werken werken en/of binnen zitten.

16 likes

Wtf. Dubbel betaald mag ik hopen dan he?
Ennne je hebt heb nu npg even heel druk met forummen, eten, aankleden, douchen enz. En dan uren schrijven vanaf 10 uur. joow

1 like

Bij mij duurde het 3 volle weken voordat de kneusjes binnen waren… En 6 uur na het tijdvak.

Ik ben wel vroeg wakker (5/6/7 uur) terwijl mijn wekker ook pas om 8 gaat. En ben ook helemaal uit mijn ritme

1 like

Word jij uit jezelf wakker anders? Echt lifegoals

2 likes

Ik word ook wel uit mezelf wakker hoor. Om 11 uur ofzo :joy:

4 likes

Hahaha ja ik ook! Maar niet om 8

3 likes

Ze waren er uiteindelijk laat in de ochtend! Dus dat viel gelukkig niet tegen :stuck_out_tongue:. Die kneusjes zijn super popi volgens mij, las dat die leveringstijd daarvan ook echt lang is nu.

Oh huh, ik had ze twee dagen later al in huis, kwamen afgelopen vrijdag! En binnen het tijdvak ook netjes!

1 like

Twee dagen??? Ik kan via de website alleen maar over drie weken aanklikken. Misschien woon je dicht bij het distributiecentrum?

Als het niet lukt dan probeer ik het morgen ook nog even, moet sowieso even contact opnemen met DUO over iets anders en ik heb ook dat m’n ov per 1 mei eigenlijk stopgezet moet worden dus als je er niet uitkomt neem ik morgen ook even contact op met DUO :grin: Maar als je eerder antwoord hebt wil je het dan ook delen haha?

Doe ik!!

1 like

15 april besteld, zou de 23e bezorgd worden, is dus de 17e geworden!

Haha nou zeg, ik heb op de tiende besteld en ook levering 24e en heb nog niks.