Wat je even kwijt wil #36

Ik had op de basisschool altijd twee beste vriendinnen en die heb ik sinds m’n 13e ongeveer eigenlijk nooit meer gesproken. Eentje kwam ik vorig jaar heel toevallig tegen op m’n oude werk waar zij stage liep, toen zijn we nog samen gaan lunchen enzo. En nu zie ik net op linkedin dat de ander bij mijn nieuwe werk ook net is begonnen?! Wel op een andere afdeling maar toch, zo ontzettend toevallig! Nu zijn ze alle twee in een jaar tijd bij twee verschillende banen van mij collega’s (geweest).

2 likes

Deze chick heeft haar bachelor binnen!

97 likes

Ik heb altijd binnen een half uur ‘ruzie’ met mijn nichtje van drie. Omdat ze verwend is en ik niet doe wat ze zegt. Echt die meid hahah i can’t. Nu weer, ze wilde op de bank springen en ik ging niet aan de kant. Dus oorlog. Joejoe

3 likes

wat een gek verhaal!
klinkt als zo’n man die de hele dag voor zn raam zit te lurken tot hij iemand iets ziet doen waar hij het niet mee eens is. je mag daar gewoon staan toch, en als er ineens een kras op je auto zit weet je bij wie je aan kan bellen om verhaal te halen

1 like

Juppp ik werd de eerste weken van het thuiswerken standaard om 6:41 wakker (heel specifiek ja, maar het was echt elke dag zo hahaha), en was lekker uitgerust. Nu word ik meestal wakker van mijn wekker of van m’n vader die de trap af dendert ergens tussen 7 en half 8 en voel ik me echt een wrak. Vet irritant, dacht dat ik na een week of twee wel weer in m’n ritme zou zitten maar nee.

1 like

Ik heb antwoord via facebook, ik moet mijn duo in de gaten houden. Hoop maar dat ze het verwerken voor 1 mei!

2 likes

Die laatste jurk, heel mooi!! Maar misschien wel een panty/jasje want het is door de wind verraderlijk koud vind ik. Waar is je jurk van?

Blauwe jurk staat je fantastisch!

Vandaag is het dubbel 4/20… wacht wat zeg ik… drie keer!

2 likes

Ik ben weer aan het puzzelen geslagen met het fotoboek van de laatste vakantie. Altijd als ik eraan werk kom ik er op een gegeven moment helemaal niet meer uit qua opmaak en stop ik ermee. In een half uur heb ik nu toch al twee hele pagina’s gemaakt waar ik tevreden mee ben haha. Zo kom ik de quarantaine wel door

Bah bah ik moet iemand bellen dadelijk en ik heb haar nummer gekregen van iemand anders en dan ben ik altijd bang dat diegene dat niet fijn vind

nee dat lijkt me ook gek want het gaat om het hoofd p&o van het bedrijf waar ik werk. Ze zal wel appen maar niet met random medewerkers denk ik

Klinkt echt vervelend.

Vanwege je laatste zin. Misschien even foto’s maken van je auto?

1 like

Mijn huisgenoot zei net dat hij niet snapt dat mensen ervoor kiezen om homo of bi te zijn. Ik heb met veel moeite irritatie weggeslikt om er maar een educatief momentje van de maken. Het lijkt warempel alsof hij het begrijpt nu!! Gevalletje opgegroeid in een bubbel, maar wel respect voor hem dat hij zich laat corrigeren.

36 likes

Ik krijg steeds een hartverzakking door mijn bejaarde buurman… Hij vraagt nu af en toe heel random hoe het met mij gaat en klopt dan eerst op mijn raam (maar dat doet niemand verder dus ik schrik me steeds dood). Maar wel lief dat hij sinds de coronacrisis af en toe even checkt wanneer hij ziet dat ik voor in mijn huis zit, gelukkig heb ik enkel glas en kan ik gewoon praten door het raam heen haha.

8 likes

Ik heb in drie verschillende ziekenhuizen sollicitatiegesprekken en ik word nu al leip can alle afwegingen die ik moet maken :joy:

Elke maandag heb ik zo’n moeite om op te starten.

En ik begin te wennen aan het thuiswerken. Al het werk wat ik doe kan gewoon overal, hoef ook niet te bellen of iets, dus dat maakt het super makkelijk. Ik werk nu gewoon zoveel mogelijk overdag, maar soms ook 's avonds wel. Ondertussen is het huis schoon, er staat nu alweer bolognesesaus in de crockpot en heb een wandeling gedaan. Normaal moet dat allemaal nog na werk en nu is het straks gewoon klaar. Ik moet nog wennen als we straks weer gewoon naar kantoor moeten.

5 likes

Hahaha Haha zitten knikken :joy::joy:

1 like

Zit in een teams meeting en iel ik houd hier gewoon echt niet van.

1 like

Ik heb sinds gisteravond een insulinepomp om mijn diabetes type 1 te managen. Normaal gesproken prik ik mezelf 4 tot 6 keer op een dag met een naald. Vandaag is de eerste keer in 4 jaar dat ik dat dus nog niet heb gedaan. :partying_face:

51 likes