Gadverdamme ik heb iets over het hoofd gezien en nu moet ik weer met het UWV bellen en ben ik bang dat ik deze maand geen uitkering krijg omdat ik te laat ben met iets doorgeven.
Kutzooi
O nee, net bijna een video oproep opgenomen terwijl ik geen shirt aan had. Moet echt even gaan nadenken weer
Ik heb volgende week meivakantie zat ik dus echt niet op te wachten. Alsof ik daar nu behoefte aan heb
Ik heb zoooooo weinig zin vandaag en daardoor ook nog weinig uitgevoerd. Misschien ga ik toch even die tomatenmethode proberen aangezien dat hier volgens mij goed bevalt.
Ramen zemen is echt de hell op aarde.
Ik moest dit 10x lezen voordat ik besefte dat dit niet een exotische nieuwe variant van japanse noedelsoep was
Ok ik heb afgelopen paasvakantie in de supermarkt vlakbij m’n appartement gewerkt als student en ben voorlopig niet direct ingepland (ben pas nodig als iemand wegvalt of iets dergelijks)… maar sinds een week is een jongen (klinkt alsof ie 12 is of zo haha) me in het oog gevallen en ik denk ook dat ik ben opgevallen bij hem??
MAAR ik heb echt nog maar amper in m’n leven geflirt en bijna niemand flirt ooit met mij dus ik heb géén idee wat dit nu is.
We hebben afgelopen week iedere keer naar elkaar gekeken als we elkaar passeerden, steeds gesprekjes aanknopen en lachen naar elkaar. Ik denk dat het van mijn kant wel duidelijk is dat ik geïnteresseerd ben, maar ik kan hem echt niet polsen. Hij is sowieso al vrij spontaan en goedlachs dus ik weet niet of hij nu zoveel naar me lacht omdat hij sowieso zo is of uit interesse??
Afgelopen zaterdag waren we op hetzelfde tijdstip klaar met werken en liepen we samen naar buiten, toen ff gepraat over z’n moeder die alleen zat. Toen zei ik dat ik het jammer vond dat ik niet direct ingepland ben omdat ik het sociaal contact daar wel fijn vind en ik verder alleen zit. En toen zei hij zo op een meelevende manier ‘ohh’ en raakte hij m’n arm aan!! Toen zei ik om te lachen: ‘Ela, anderhalve meter he! Maar jij wilt mij precies wel aanraken hé?’ maar daar ging hij niet op in en lachte hij gewoon sneaky terug. Toen we elk onze weg gingen, na een paar meter te wandelen, keek ik om en keek hij net ook om. Dus we zoeken wel steeds elkaars aandacht op heb ik het gevoel?
Nu goed ja, ik moet dus niet meer werken daar voorlopig maar ik doe daar wel mijn boodschappen. Toevallig vandaag iets ‘vergeten’ bij het koken en naar de supermarkt geweest en hij stond bij de zelfscan en vroeg ‘moet je niet komen werken?’ en ik zei 'nee helaas niet, jammer hé ’ en hij zei zo ‘ja inderdaad jammer!’ en dan lachten we weer zo sneaky naar elkaar.
Volgens mij is het flirten… maar hij hapt niet toe bij bepaalde hints die ik geef en ik had gehoopt dat hij me zou toevoegen op facebook of zo maar dit is ook niet gebeurd. Ik wil ook niet too eager overkomen omdat ik denk ik wel al duidelijk genoeg heb getoond met m’n opmerkingen dat ik wel geïnteresseerd ben, dus ik vind dat er ook wel iets van zijn kant mag komen. Maar nu zou ik het liefst elke dag boodschappen doen haha help
Wel blij om éindelijk nog eens spanning te voelen met een ander ipv met liefdesverdriet aan m’n kop te zitten
Ja ik nu
Jaa zijn noodles met stukjee kebab. Dat heeft dezelfde structuur als een zeemlap.
Als ik iets heb geleerd tijdens daten is het dat mannen vaak echt geen hints begrijpen. Zelfs als je denkt dat het er driedubbeldik bovenop ligt, missen zij de hint. Dus ik zou zeggen: voeg hem toe! (En hou ons op de hoogte want vind dit een heerlijk verhaal)
Ik word vandaag eigenlijk gewoon betaald om memes een cijfer te geven. Maar verder wel hard werken en tig lessen maken haha.
Ik weet niet, het was soms echt vrij duidelijk?? Ik heb bv ook opmerkingen eruit gegooid als ‘als je me nodig hebt, ik woon vlakbij hé’ maar daar gaat hij niet op in
Ik ga sowieso wel nog eens boodschappen doen deze week (ik weet welke uren hij werkt deze week haha) en wil dan wel nog iets duidelijker maken dat ik hem wel eens buiten werk wil ‘zien’ maar ik heb géén idee hoe ik dit moet aanpakken.
Ook gewoon straks is dit gewoon geen geflirt en denkt hij ‘wtf’ haha en ik ga daar sowieso nog terug om te werken dus dat kan heerlijk awkward worden.
Ik denk dat ik even deze week afwacht en zie, en het dan mss waag.
Ik zou hem gewoon op Facebook toevoegen hoor! Als het niet meteen als date is, dan wel gewoon als collega’s en daar is niks raars aan toch. Misschien kun je op zijn Facebook wel uitvogelen of hij een vriendin heeft ofzo, weet je ook meteen dat het verloren zaak is zonder jezelf voor schut te zetten door te zeggen dat je hem wel ziet zitten.
Ja heb hem al opgezocht en hij lijkt vrijgezel!
Ik denk dat ik nog even afwacht. Ik ben ook altijd diegene geweest die altijd initiatief neemt en bepaalde dingen nogal rusht (altijd met verdrietige afloop) dus misschien is het eens goed om het tegenovergestelde te doen of zo.
Ze vond het overduidelijk kut maargoed niet mijn schuld en ik ben er vanaf
Wow ik kreeg er net een NL alert van echt ziek hard in m’n oor. (Iig, als jij in D woont) Schrok me kapot haha
Ik ook, wat een irritant geluid is dat zeg. Werkt wel goed . Woon er 80 km vanaf maar zal met de wind te maken hebben dat ze bij een groot gebied waarschuwing geven.
Ik ruik echt al voor de tweede keer vandaag een hele lekkere parfumgeur maar ik heb echt geen idee wat het is haha. Wel lekker
Ik wil even wandelen maar heb deze buurt wel zo’n beetje gezien eigenlijk. Dan maar fietsen?