Wat je even kwijt wil #37

Bah wat heb ik toch een hekel aan pashokjes, maten bij winkels en dat ik blijkbaar zo oppervlakkig ben dat ik me daarom kut kan voelen. Jemig.

Mijn bff werkt er. Zij moest alleen een formuliertje invullen en werd toen gebeld voor een hele dag vol activiteiten en dan aan het einde van de dag teken je meteen je contract. Maar dat is wel voor productiewerk/klantenservice, weet niet hoe t bijv in de hr zit

1 like

Ik vraag me af of ik ooit van m’n presentatieangst afkom. Het wordt namelijk niet echt beter (of slechter). Als ik nerveus ben, ga ik snel en hard praten. En achteraf ben ik vergeten wat ik precies heb gezegd :joy:. Ik heb wel eens feedback gevraagd aan een collega en hij zei dat ik de rust moest bewaren in mijn presentatie, maar ik raak gewoon in paniek ofzo

1 like

er staat hier toch niet dat ze stenen gaan verloten?? enkel verkopen? hahahah want 90% van de reacties zijn zielige verhalen van mensen aan welke zieke oma of verre kennis ze het zouden geven :joy:

10 likes

Mijn vriend is zijn band aan het plakken en ik vind hem nu dus ultrasexy, al helemaal met zijn net iets te lange corona-haar. Lekker jaren 50 van me, wie had dat gedacht.

14 likes

Oeh ik ben ongesteld en mijn ziel is zo zwart als die steen. Lijkt me eeb goede reden waarom ze die steen aan mij moeten geven!

1 like

Onze handdoeken blijven op miraculeuze wijze steeds verdwijnen?! Echt zo gek. Iig heb ik nu lichtroze/baby roze handdoeken gekocht en niet gedacht dat dat me blij zou maken :joy:. M’n ex had toen allemaal zwarte handdoeken ingeslagen, zooo lelijk vond ik dat.

1 like

Heeft er iemand weleens een bezwaar ingediend bij de huurcommissie en gelijk gekregen?

1 like

De hele ochtend en middag mijn nieuwe PC gebouwd, echt superfijn dit! Supersnel en prachtig beeld en volgende week ook perfect gamen met de premium videokaart. Sowieso beste aankoop van 2020.

6 likes

@anon44204370

2 likes

Omg de trein gaat in één keer van Tilburg naar mn thuisstation. Dat is best lekker!

2 likes

Ugh ik haat mezelf echt vandaag. Ik ben ongesteld en heb vandaag echt zo’n dag waar mijn humeur me dwars zit. Ik verveel me echt rot. Om dat tegen te gaan zou ik kunnen afwassen, gaan douchen, wat blogs lezen, wat dan ook. Maar daar heb ik allemaal geen zin in of kan me er gewoon niet toe zetten. En dan erger ik me weer aan mezelf. Zuuuucht.

4 likes

Er liep hier in de binnenstad een kip over straat. Tot zover de lockdown, we gaan terug in de tijd

31 likes

Ik las GEEN kip. Leek me ook wel eens fijn, dat iedereen daadwerkelijk binnen blijft.

9 likes

Er liep geen kip, maar wel een kip

28 likes

Filosofisch :hugs::v:t2:

2 likes

Ik heb zo hard zitten cringen toen ik erachter kwam wie “M” was in dit onderstaande verhaal. Vind het echt te slecht :joy:

Een affaire in tijden van corona’: lees het korte verhaal van Marion Pauw

https://www.ad.nl/nlblijftthuis/een-affaire-in-tijden-van-corona-lees-het-korte-verhaal-van-marion-pauw~af201efc/

10 likes

Ik wou dat we nog marskramers hadden die langs de deur kwamen, dan hun koffer openden en je items presenteerden die je nog nooit had gezien.

Lijkt me echt Fucking chill.

11 likes

HAhaha neeeeeee wat slecht dit. Waarom zijn er telkens ook woorden dikgedrukt, alsof het sleutelbegrippen zijn die ik straks op het tentamen moet weten?

8 likes
  1. Na het lezen van bovenstaande tekst moet je nu een verhaal schrijven met de dikgedrukte woorden, maar dit maal vanuit het perspectief van “M”
9 likes