Ja haha en zo zeiken op elkaar ‘‘het kamertje meurt naar honden’’
Ja echt een raar donker hol
Dikke vette girlcrush op Margot Robbie.
Jaaa zij is echt zo lekker he!
Ik overweeg om morgen naar mijn moeder te lopen, ongeveer 1.5 uur. Ik weet het nog niet haha.
Misschien ga ik wel fietsen.
Of op skeelers?
Die heb ik helaas niet , daarnaast woon ik in het diepe zuiden dus flink wat bergen.
Edit: heb even gegoogeld en nu wil ik skeelers.
@Zemraluani ik zocht net The guernsey literary and potato peel pie society in de zoekbalk en zag dat jij er iets over geschreven hebt. Het is nu te zien op Netflix, ik ben heel benieuwd!
Is echt een zoet verhaal! En Michiel huisman is wel lekker in die rol
Jaaa, ik ben met @anon86562306 geweest en die was echt zo leuk! Echt het type film waar ik nu zin in heb
Ja omg zo goed was die
Ik besef nu pas dat het een film is, ik dacht een serie haha. Inderdaad heel zoet
Michiel is inderdaad een hottie @Zemraluani
Ik zit weer de herhaling van het Songfestivalfeest te kijken op 3. Ff wachten op Fuegoooo
Goede vrijdagavond wel haha
Rip Eurovisie 2020
Vet toevallig dat je die nu kijkt, ik kijk hem nu ook! Ik had hem vorige week ofzo opgenomen want de film werd uitgezonden op BBC2.
Heb echt nog nooit iemand over deze film of over het boek gehoord. Heb het boek al een keer of drie gelezen en blijft leuk. Zoet is idd een goede omschrijving @Zemraluani en Michiel ziet er hier net zo leuk uit als in the age of adalaine.
Ik heb zo’n intense hekel aan de kleur cyaan
Wat heeft cyaan jou aangedaan.
Het is lellek
Ik snap nooit waarom ze een Nederlandse remake zouden moeten maken van een Vlaams programma of omgekeerd (vooral bij fictie), net zoals ze hier een Vlaamse versie van de Luizenmoeder (die overigens wel heel tof was) hebben gemaakt. We spreken toch dezelfde taal voor zover ik weet? (Ongeveer dan )
Ik slaap vannacht voor het laatst bij mijn ouders. Vanaf morgen woon ik op mezelf Zo gek!