Vanaf nu heb ik 3 weken vrij. Wat ga ik doen?
Is iemand bekend met tingsz? Is zo een website waar je met punten een cadeautje kan kopen. Ik heb net voor mn moeder een tijdschriftenpakket besteld en de punten zijn weg maar ze heeft geen bevestigingsmail
Huh het is kwart over 7? Voor mijn gevoel is het nog maar 3 uur ofzo. Dat het zo lang licht is buiten brengt me echt in de war.
Ik heb paar jaar geleden tingzs als kerstpakket gehad en ook een tijdschriften pakket gekozen. Heb even in mijn mail gegraven, maar heb toen wel gewoon een bevestiging van mijn bestelling gehad. Misschien zit er wat vertraging in qua bestelling verwerken?
Jooo ik heb dit ook zo erg. Niet leuk meer. Had het er laatst met iemand over en in ons hoofd, als alles zo weer opengaat/mag, gaat het leven dan verder op 17 maart haha.
Op de inlogpagina staat dat er geen bestellingen zijn. We wachten de mail maar af maar nu al een gedoe
Ja anders gewoon een mailtje sturen naar de klantenservice. Bij mij stond toen dat het tijdschrift binnen 5 dagen verzonden zou worden. Maar dat was helemaal niet zo zal bij je moeder misschien ook zo gaan haha
Ja precies haha. Voor mijn gevoel gaan we van de winter straks zo de zomer in. Eh hallo, en de lente dan?
Klopt ook wel als we drie maanden binnen hebben gezeten. Echt raar.
Ik was bij een zelfscankassa en hij liep vast en diegene van de Jumbo liep zo traag en keek mij de hele tijd aan en het was zo ongemakkelijk en duurde ZO LANG.
Oh god zondag begint mn bachata les weerâŠ
In een park buiten. God sta me bij. Wat moet ik aan waar ik me niet dood in zweet maar ook niet in bevries. Maar er wel sexy in uitzie
Zijn er forummers die mondkapjes verkopen?
Ik zei sexy⊠niet bloedgeil!!
Ja en hij heet eigenlijk ook nog eens Frans. Fransie van Zoest .
Dit was echt een drukke week en ik heb net 2 glazen Prosecco op en nu ben ik aangeschoten en heb drank door mijn chocomel gedaan en heb echt zin in seks pfffff
Ohh deze zou ik willen haha
Hahahaha ja met een apart vakje voor make-upkwasten
Ik moet zo lachen om de b&b aflevering van vandaag Hoogtepuntje van de week weer