Wat je even kwijt wil #37

Ik kan bij Loavies vaak wel leuke kleding vinden!

1 like

Mijn vriend heeft de hele nacht liggen snurken en mij liggen trappen in z’n slaap. Uiteindelijk naar de bank gegaan om te slapen, eerste wat de katten doen is over mij heen rennen. Vandaag wordt overleven op koffie. :sweat_smile:

1 like

Ik werd net getrakteerd op kots op twee plekken, waarvan een op een kleedje natuurlijk. Begin me de afgelopen 24 uur af te vragen waarom ik katten leuk vind.

Ik heb zo ook voor het eerst weer rijles! Vind het net als jij ook wel spannend. Veel succes, komt vast goed! Mijn moeder zegt dat je autorijden net als fietsen niet verleert, dat probeer ik me maar voor te houden haha

1 like

Pff ik moet zo werken en heb echt een dikke kater :pensive::sob:

1 like

Ja ik weet indd ook niet zo goed hoe of wat. Mijn instructeur had gezegd dat hij handschoenen en een mondkapje heeft, en hij die zou dragen mocht ik dat fijn vinden. Dus denk niet dat hij het wel al op heeft. Maar neem de mijne maar voor de zekerheid mee ofzo

1 like

Gister was ik zo moe dat ik amper heb gewerkt, dus ik moet vandaag mijn werk afmaken. Trots op mijzelf dat ik nu al uit bed ben, mijn skincare al heb gedaan en achter de laptop zit (wel met badjas aan weliswaar), maar normaal ben ik zaterdags op zijn vroegst pas om 10.30 uur mijn bed uit.

2 likes

Ik denk dat ze te zwaar zijn voor fijn haar dat enkel golft! Dat lees ik in de ervaring van het krullentopic in ieder geval. Wat wil je voor product? Misschien kan ik je nog iets aanraden!

Ik heb echt zin om in de auto te stappen en rondjes te rijden. Mis dat echt om niet meer dagelijks 1,5 uur in de auto te zitten en lekker mee te blèren met de radio.

6 likes

Olaplex shampoo zorgt erbij mij vpor dat het niet zo pluist. En ik kan mn haar alleen als ik het was.

1 like

In de supermarkt bij de bak spullen. Volgens mij in zon roze of lila zakje van dokter oetker

1 like

Ik ben vandaag vroeg opgestaan om me na 8 weken rondrijden met een auto vol rotzooi maar te onderwerpen aan de gigantische files bij de milieustraat, had al een boek meegenomen en zwaar ontbeten omdat ik sowieso niet voor de lunch terug zou zijn, kom ik hier, maar een half uur wachttijd!! Ik voel me zelden zo’n geluksvogel :muscle:t2::muscle:t2::muscle:t2:

32 likes

De jamin misschien?

Heb je een Makro/Sligro/Hanos-pas? Ik koop altijd de kilozakken van Callebaut:
image
Kun je eventueel ook wel online bestellen, maar is vaak duurder.

Ok nou ipv mijn werk te doen ben ik het huishouden aan het doen, maar ok dat moet ook gebeuren. Dan werk ik in de middag wel.

1 like

Het geeft niet dat je dansjes er gek uit zien. We still love you :heart:

1 like

Ik gebruik deze specifieke altijd en dat gaat goed, wordt wel wat zacht, maar loopt niet je koekje uit zeg maar. Callebaut heeft ook wel specifieke die nog minder smelt (te herkennen aan minder ingekleurde drupjes bij fluidity), maar die koop ik zelf nooit, dus weet niet of dat standaard assortiment van de Makro is.

1 like

Ik mis dit ook! :weary:

Ik vind de curls blueberry bliss leave in conditioner heel top! Kun je wel alleen online bestellen vanuit NL

En wat denk ik helpt bij ontploft haar is deze methode vanuit de curly girl method: gel of mousse op zeiknat haar doen! Dan scrunchen terwijl het nat is, dan ook droog scrunchen met een handdoek en evt föhnen. dan legt het stylingproduct een laagje om je krullen heen zodat je haar kan opdrogen zonder te gaan pluizen, en als het 100% droog is scrunch je dat harde laagje uit je haar.

Kost wel meer tijd helaas haha dus moet je zin in hebben

3 likes

Aunt Jackie’s Quench is top!!! Ik heb ongeveer 2b/2c-haar en kan er een grote klodder (alsof ik conditioner gebruik) van in mijn haar doen zonder dat het zwaar of vet wordt. Cantu is wat te zwaar in mijn ervaring maar ik heb er nog niet heel veel mee geprobeerd.

2 likes