Wat je even kwijt wil #37

O ja ik sluit me hierbij aan! Wel een heftig geurtje. En ik vind de CC Cream van Naturtint ook fijn.

2 likes

Ik heb echt gewonnen als zus, want mijn zusje is zwanger van de tweede (yes!) en ze heeft mij gevraagd om bij de bevalling te zijn!!! :smiley::smiley::smiley:

En mijn moeder niet, ghegheghe :stuck_out_tongue:

34 likes

Ik werd ongeduldig van het niet sociaal kunnen drinken dus heb gisteren een fles wijn in mijn uppie soldaat gemaakt terwijl ik naar Youtube-filmpjes keek over nagels en behind the scenes van series. Daarnaast lekker luid en emotioneel meegezongen met muziek en vervolgens vredig in slaap gevallen. Top avond. Doe ik volgende week gewoon weer, denk ik :joy:

Nu wel wat brak, maar de zon schijnt dus zin om op te ruimen en de was te doen. First things first: ontbijten met lekker veel eieren en knoflookbrood :grin:

Hoe gaat het met jullie?

10 likes

Normaal zou ik op zaterdag om deze tijd pas wakker worden, nu heb ik al gesport. Ben helemaal enthousiast dat mijn sportschool sinds deze week buiten lesgeeft. Voel me nu een ekte fitgirl

3 likes

Zelfde hier maar ik kijk bullet journal video’s

1 like

Ja dit kan ik beamen @HvO! Voor mijn slag/krul combi is deze zeker niet te zwaar, ik vind m heel fijn!

1 like

@Juuldie hoe is het bij jou gegaan?

1 like

Oh nog een tipje: mijn slag/krullen zijn niet sterk genoeg voor gel, dat werd echt een vette, plakkerige, platte bedoening. Dus geef het niet meteen op als dat vanavond niet helemaal uitvalt zoals gehoopt, je kan het altijd nog eens proberen met bijv. een mousse (dat werkt bij mij dan weer wel)

We gaan de muren witten
 en een muur een kleurtje. Kan niet wachten tot het klaar is haha.

1 like

Fijn! Bij mij hetzelfde! Ik zou mijn examen gehad hebben in de periode waar nu alles stil lag, dus nu ook weer daar naartoe werken.

1 like

Ik ga vandaag naar m’n ouders fietsen want mijn papaatje is jarig maar ohhh ik heb er geen kracht voor.
Moet mijn rijbewijs gaan halen man

3 likes

Ik lig nog steeds in bed. Ik moet echt de energie vinden om op te staan

Ben door Corona op het punt gekomen dat ik mijn haar nog maar één keer per week hoef te wassen en het dan nog niet vet is #proud

25 likes

Ik ga vandaag mijn vuilniszak vervangen, dus het is het beste als ik nu mijn 2 bossen bloemen weggooi, maar ze kunnen miss nog 1 dagje mee, dus wel geen afscheid nemen :frowning:

Ik heb dit tijdens Corona ook geprobeerd, heb helaas minder succes :sob:

Ik was sowieso maar 2x per week dus het is stiekem ook geen topprestatie :shushing_face:

Als ik binnenkort 2 x per week haal ben ik ook al heel tevreden haha!

1 like

Het is echt zo chill. Mijn aandachtsspanne was wel nog korter dan normaal maar zelfs tijdens het schakelen heb ik mij prima vermaakt :joy:

@Blush en als je het wassen ‘uitstelt’ door dicht bij wasdag warm water te gebruiken? Misschien helpt dat.

Ik heb gel en quench van Aunt Jackies en die doen het voor mij prima. Is me aangeraden door de krullenkapper. Alleen vd quench niet teveel gebruiken anders wordt het vettig/slap.

@Celeone en ik zijn op afstand samen een playstation spel aan het spelen. Zij streamt haar playstation naar twitch, ik stream het vervolgens vanaf mijn laptop naar mijn tv zodat ik kan zien wat zij doet en via de chat geef ik aanwijzingen. Ben benieuwd hoe snel we deze moord oplossen

7 likes