Vooral verward. Elke keer denk ik oeeh ik ruik iets zoets wat is dat…
Hahaha met zo’n roller ook echt
Je ziet toch dat dat hartstikke fake is? Die roller is gewoon schoon wanneer ze het “eindresultaat” tonen. Of ben je sarcastisch en mis ik dit in je berichtje? Haha
Ik ben zoooo boos park waar we gaan dansen is afgesloten en niemand van mn dansschool reageerd.
Als dat spulletje met citroen erin wat later in het filmpje zit, onmiddellijk werkt, waarom doet ze dat dan ook niet op haar rug
Waarom is van de supermarkt mindere kwaliteit? En wat is dan de beste plek om bloemen te kopen?
Ik vind dit echt super interessant om te horen! Ik heb sinds de crisis al elke week een nieuw bosje bloemen van de kweker! Ik vind alleen pioenen niet zo mooi
Al die 5 minute hacks accounts doen het er soms om hoor
Je hebt het ook wel ontzettend spannend verteld ik kreeg er echt het gevoel van alsof ik een film zat. Knap dat jullie nog het hoofd koel konden houden.
Mijn kat is schor. Ga stuk
Volgende week ga je alle programma’s van Rob Geus terugkijken en ga je hard balen dat je nu niet linea recum naar de Efteling kunt.
@Pantalones Sterkte!
Oh sterkte! Hoop dat hij er snel weer weg kan!
Oh zou ik ook eng vinden! Sterkte hopelijk is hij er snel weer bovenop.
Speciaal voor jou. Excuseer de wasmachine.
Haha
Wat voor feestje heeft die vannacht gehad
Mijn vriend en ik willen een nieuw bed kopen.
Nu hebben we bedacht het frame en de lattenbodem tweedehands te kopen en dan het matras nieuw.
We hebben nu een matras van 140 cm breed, dat vinden we wat smal (maar komt ook omdat het matras oud is dus we allebei naar het midden rollen). Ik wil daarom een nieuw bed van 160 cm maar m’n vriend vond dat nogal klein ( ) en wil 180 cm.
Maar ik kan eigk geen argumenten bedenken waarom ik het niet wil behalve dat ik het onnodig vind, en het me een gedoe lijkt met het bed opmaken.
Heeft iemand goede redenen/ervaringen waarom wel of niet een 180 cm breed bed te kopen?
180 is fantastisch, allebei lekker breed liggen zonder elkaar aan te raken. Als je om je bed heen kunt lopen vind ik het niet meer gedoe met opmaken, maar is afhankelijk van je kamer natuurlijk.
Wij hebben een bed van 180 en bij de ouders van mijn vriend staat zijn oude bed nog van 140 en dat is toch wel echt een mega verschil hoor haha. Ook al lig ik in ons 180cm bed nog steeds in het midden/tegen hem aan, 140 zou ik niet meer willen. Zeker als het heel warm is!! en eens met @Spaarlamp en @Ohappyday, opmaken is niet veel verschil zolang je eromheen kan lopen
Wij hebben 160, afgelopen jaar gekocht, maar hadden achteraf liever 180 gehad.
Met mijn ex had ik een bed van 180 en we hadden allebei best wat ruimte, ondanks dat hij (mijn ex) best breed is.
Met mijn huidige vriend heb ik een 160, mijn vriend heeft een normaal postuur en moet zeggen dat ik dit fijner vind. Ik hou van knuffelen en tegen elkaar aan liggen en dat gebeurd vanzelf met deze maat. Mijn vriend wilt wat meer personal space, maar dan moet hij echt op het randje gaan liggen.
Doe aub een koelkasttour