Ah, voor mij niet in de buurt helaas!
Grappig om te zien wat studenten verstaan onder mooie Instagram-pagina’s van automerken, kardashiankontkloonakkounts tot world wide wanderlust en fast fashionista’s.
Ik heb net eindelijk na maanden weer een real-life yogalesje kunnen doen (in de buitenlucht) en het was echt het chillste ooit
Misschien een gekke vraag, maar wat is een normale prijs voor een bosje pioenrozen. Het zal misschien allemaal afhangen van de soort etc. Hier in de buurt (bollenstreek) zie ik overal weer dat ze weer te koop zij bij diverse kwekers. Maar dan zonder prijs, en dan moet je een kas of schuur in. Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee kan houden. Ik durf namelijk niet naar binnen dat het vervolgens veel meer is dan ik denk. En dat ik dan moet zeggen nee laat maar
Net Chinees gehad bij mijn vader en heb wat over is gebleven meegekregen naar huis. Nomnom vanavond of morgen nog een keer Chinees eten.
Wij verkopen ze nu voor €5 per bos van acht stuks en over week gaan we wss naar €5 voor 10 stuks. In de supermarkt zijn ze vaak bijna twee keer zo duur (en ook van mindere kwaliteit, maar dat terzijde). Ik zou zelf niet snel meer dan 75 cent per stuk betalen. En de teeltwijze zou je na kunnen vragen (uit een kas is van mindere kwaliteit dan gewoon van het land).
update ik had gereageerd dat ik geen samenvattingen/aantekeningen had (echt zo) en vroeg heel sociaal hoe het met haar ging en nu word ik al 24 uur genegeerd
Wat fijn! Zit je bij yogapoint, op welke locaties geven zij nu les?
Een vrouw op straat liet net haar tasje met net afgehaald eten vallen (iets van salade, sapje, noedels en nog iets voor zover ik kon zien), toen probeerde ze het op te rapen en toen scheurde de zak helemaal waardoor alles echt verspreid over de stoep kwam te liggen. Toen rende ze snel weg en hobbelde haar zoontje met haar louis vuitton handtas achter haar aan.
Echt pijn in m’n hart hoe dit lekkere eten nu ligt te verpieteren op straat
Ja klopt! Ik zit in Zuilen, en die doen nu 3 lessen per week in een park vlakbij de studio. En volgens mij doet Oudegracht allerlei lessen in verschillende parken!
Thanks heb mij meteen aangemeld voor een proefles morgen in Amelisweerf!
Ah leuk, veel plezier!
Waarom is een vakantie chalet van 27m2 in te delen/verhuren voor 4 personen maar je zou never nooit in een huis met 4 personen gaan wonen als het maar 27m2 zou zijn. Al woonde mijn vader met 7 broers en zussen plus ouders op 60m2. En voor mijn vriend woonde er een gezin van 5 personen in zijn flat van 45m2. Wat ben ik toch een verwend kreng met 85m2 in een stad voor mezelf. Ik mag geen wijn meer.
Omg ik stond net echt te trillen op m’n benen… heb bijna een uurtje geleden een mega diefstal op werk voorkomen. Een jongen en een vrouw die duidelijk bij elkaar hoorden en mijn collega en ik de hele tijd aan het afleiden waren omdat ze steeds zogenaamd hulp nodig hadden. Toen stonden er opeens 2 volle tassen (die we notabene zelf verkopen) in een gangpad, compleet vol. Dus toen had ik hun plan echt door. De vrouw probeerde collega verder af te leiden terwijl de jongen met de volle tassen via de ingang naar buiten wilde. Toen heb ik de hele tijd bij de ingang gedaan alsof ik aan het opruimen was, zodat ik dat stuk blokkeerde en mijn collega bij de kassa bij de uitgang stond. Na een tijdje hadden ze door dat het niet ging lukken en rende de jongen zonder tassen naar buiten terwijl ie deed alsof ie druk aan het telefoneren was. Morgen uiteraard de camerabeelden het hele district doorsturen. Maar zo fucking kut dat ze hier natuurlijk gewoon weer mee weg komen, er kan natuurlijk niks gedaan worden omdat ze uiteindelijk niks gejat hebben. Gadver, ik vond ze alletwee zo eng. Heel aardig tegen mij doen en dan ook nog denken dat ik hen niet door heb. Teringlijers.
Heftig! Wellicht is er te weinig bewijs voor een poging tot diefstal, maar je kunt in ieder geval een melding doen bij de politie! Wellicht kan het helpen bij een andere zaak of een toekomstige zaak als dossiervorming.
Dat gaat de manager morgen ook doen denk ik inderdaad! Volgens mij worden dit soort beelden van onze winkel altijd doorgestuurd naar de politie. Misschien zijn ze al eerder actief geweest of helpt het inderdaad in de toekomst. Ik heb in de afgelopen jaren al genoeg vreemde dingen en diefstalletjes meegemaakt, maar dit was echt de grootste buit die ik tot nu toe gezien heb (ben dus ook wel trots dat het mij gelukt is om ze tegen te houden haha)
Wat stoer van je. Dat je daar bent gaan staan. Had je collega ook iets door?
Goed gehandeld joh! Wat knap.
Had je collega ook door dat het foute boel was? Wij hebben een codewoord en gebaar, dat is wel fijn. En hebben jullie ook nog een beetje nagepraat? Is toch heftig.
Nee, zij stond de hele tijd bij de kassa. Ik ben op een gegeven moment wel snel langs haar gerend toen de dieven ergens anders in de winkel waren en heb toen snel gefluisterd wat er gaande was, dus toen wist zij ook op wie ze moest letten.
Ja @MyMoon we hebben na sluitingstijd even langer gezeten dan normaal. Heb ook meteen een filmpje van de buit en het verhaal in de groepsapp gestuurd, dus toen kregen we ook meteen steun van andere collega’s! Codewoord lijkt mij inderdaad ook een goeie, zal dat idee binnenkort ook eens in het team gooien.
Maakt de geur van net gewassen haar jullie ook zo gelukkig?