@Teigetje @ellafitzgerald
Meh daar was ik al bang voor, ik vind dat echt zonde want we hebben een prima dekbed en we hebben vorig jaar al ons beddengoed nieuw gekocht.
En ik heb het er ook moeilijk mee om zulke spullen nieuw te kopen van niet-eco merken, ben bang dat een duurzaam dekbed en beddengoed behoorlijk duur is.
Nouja is vooral een probleem voor mijzelf hoor, maar vind dat wel een nadeel.
Kunnen natuurlijk wel pas in de herfst dat kopen, nu in de zomer slapen we toch vaak onder enkel lakens, dus ik heb nog even om te sparen :).
ughh waarom dacht ik dat werk inhalen op de zondagavond een goed idee zou zijn
Nu wil ik de grap weten die ze elkaar vertellen.
Ja, en wat is haar beroep?
Heb weer heeeerlijk gedanst en gesjanst. En lekker wat sneren uit gehaald naar mn dansleraar haha.
Ja kut hoezo is ineens het weekend alweer voorbij
Ik wilde bijna zeggen vandaag ben ik 2 jaar in dienst maar ik bedoel natuurlijk vandaag vier ik mijn 2-jarig FF jubileum
Ik breng zo de schaal met worst-kaas scenario
Ik moet echt eens ophouden met rekeningen vlak voor het slapengaan betalen. Ben helemaal opgefokt nu 
Ik voel me echt een uitgewrongen vaatdoek,echt kut.Ik háát ongesteld zijn zo erg.Als ik niet met mijn uren zat te kloten op mijn werk had ik me morgen echt ziekgemeld.Net tijdens het eten maken ging ik al bijna van mijn stokje.Ben echt nog niet klaar om morgen alweer aan het werk te gaan,laat het weekend nog niet voorbij zijn pls 
Ugh word geterroriseerd door een mug, word helemaal gek
Ik dacht net zelf wel even een spin kapot te meppen. Sloeg alleen niet hard genoeg waardoor ie levend in mijn “medicijnenbak” is gevallen. Nu zit ik te wachten tot mijn vriend die bak heeft omgegooid zodat ik zeker weet dat de spin er uit is en ik mijn medicijn kan pakken 
Ik ben Marktplaats de laatste tijd een beetje in de gaten te houden voor een aantal camera’s die ik graag wil hebben, en nu stonden er ineens 2 daarvan voor heel net geld op. Heb nu dus naar allebei die verkopers een berichtje gestuurd en hoop dat ik ze krijg maar oeps, 2 camera’s in één dag 
Ja same. Wat is dit joh. Echt klaarwakker 
Het ligt dus niet aan mij. Ik snap dit echt niet, tis ook geen volle maan ofzo. :s
Hier ook slapeloos, vreemd wel haha. Normaal slaap ik best redelijk
Ik moest nog een huiswerkopdracht maken voor mijn therapie en de vorige keer was ik het vergeten.  Ik zei nou ga ik het echt doen, ik ga het maandag inleveren, komt goed. Eén keer raden wat ik nu zit te doen… 
Waarom, ben ik al wakker? Het is mijn vrije dag. Geef mij mijn slaap terug 
Ik join de slapelozen-gang, nog geen minuut geslapen. Al langere tijd last van forse slapeloosheid maar toen had ik vrijdag opeens 10uur (!!) geslapen, dus hoopte dat dat misschien een soort omslagpunt was. Well, clearly not… 
Ook ik ben nog wakker 
 onee dat is logisch met nachtdienst .