Wat je even kwijt wil #37

Zo te zien een heleboel mensen online die net als ik niet kunnen slapen :weary:

6 likes

Ik ben Marktplaats de laatste tijd een beetje in de gaten te houden voor een aantal camera’s die ik graag wil hebben, en nu stonden er ineens 2 daarvan voor heel net geld op. Heb nu dus naar allebei die verkopers een berichtje gestuurd en hoop dat ik ze krijg maar oeps, 2 camera’s in één dag :sweat_smile:

3 likes

Ja same. Wat is dit joh. Echt klaarwakker :hot_face:

Het ligt dus niet aan mij. Ik snap dit echt niet, tis ook geen volle maan ofzo. :s

Hier ook slapeloos, vreemd wel haha. Normaal slaap ik best redelijk

Ik moest nog een huiswerkopdracht maken voor mijn therapie en de vorige keer was ik het vergeten. Ik zei nou ga ik het echt doen, ik ga het maandag inleveren, komt goed. Eén keer raden wat ik nu zit te doen… :clown_face:

5 likes

Waarom, ben ik al wakker? Het is mijn vrije dag. Geef mij mijn slaap terug :cold_sweat:

1 like

Ik join de slapelozen-gang, nog geen minuut geslapen. Al langere tijd last van forse slapeloosheid maar toen had ik vrijdag opeens 10uur (!!) geslapen, dus hoopte dat dat misschien een soort omslagpunt was. Well, clearly not… :neutral_face:

Ook ik ben nog wakker :stuck_out_tongue: onee dat is logisch met nachtdienst .

2 likes

Haha tik m aan! Zo lekker slapen :grin:

nog 2 uur en dan mag ik mijn ogen sluiten :slight_smile: Nog 3 nachten hierna te gaan. Hou je het nog een beetje vol.

1 like

Staat een auto hier aan de zijkant van het complex geparkeerd met de radio zodanig hard dat ik het nummer hierboven goed kan volgen😩

Gisteravond was ik doodmoe en ik hoopte zooo lekker en lang te kunnen slapen… Uiteraard ben ik precies dezelfde tijd wakker als de afgelopen dagen toen ik vroege dienst had :slight_smile:

Om maar even jullie club te joinen, vannacht letterlijk geen oog dichtgedaan en ik moet vandaag gewoon werken, wát een feest. Kan nu al niet wachten tot het avond is en ik in bed kan gaan liggen en hopelijk wel kan slapen.

Ik moet voor het eerst weer eens vroeg op werk zijn en trek het echt slecht. Kan me niet voorstellen hoe ik ooit weer 40 u per week op werk ga zitten???

3 likes

Hier ook een slechte nacht gehad, wat is er aan de hand?

Haha ik ook bijna de hele nacht wakker :coffin::coffin::weary:

Ik wil niet werken… nog maar drie dagen :upside_down_face:

1 like

Ik slaap eigenlijk altijd goed maar vannacht ook slecht? HOE

Edit: gelukkig werk ik vandaag thuis dus heeft niemand last van mijn zombie-look

Haahah same :’). Uiteindelijk was ik 10 minuten eerder klaar.
Ik werk sinds corona ook maar 4 uur per dag en vandaag dus 8 uur, heel benieuwd hoe dat me afgaat.

1 like