Gewoon niet doen, het leven moet wel een béétje leuk blijven.
Nooo mijn huisarts is op vakantie en de assistente van de praktijk waar ik naar ben doorverwezen gaat me terugbellen, maar dat zei ze 20 minuten geleden en nu durf ik niet te plassen.
Drie maanden geleden toen ik een dikke breakdown had en mijn psych geen tijd belde ik naar de ha en die waren toen ook precies op vakantie (wilde een keer naar pohggz).
En toen ik me hier ging inschrijven bij een huisarts waren de drie in mijn wijk alledrie tegelijk op vakantie en ben ik dus bij die van mij terecht gekomen. Echt wat is er met mij en ha en vakantie.
Oh heerlijk! Geniet ervan.
Ik wil geld uit geven, zo irritant want heb niks nodig en heb al een iPad gekocht gisteren en toch zit ik allemaal dingen op de bijenkorf site te liken en te bedenken dat ik het echt nodig heb.
Ik ben eruit gelukkig! Wekker om 13.00 u, ben altijd bloed chagrijnig met terugschakelen haha.
Jij succes met je nachten!
Ik heb deze week een hovenier op bezoek. Maar zelf trek ik dat nooit zo goed. Ik wil dus lekker op pad. Morgen wil ik even naar een natuurgebied om te wandelen.
Maar wat ga ij vandaag doen? Want ze zijn vandaag niet heel lang bezig.
Ik laat de mensen niet alleen. Mijn vriend blijft thuis.
Meh ik was helemaal blij dat ik sinds vorige week weer mocht werken. Structuur aanbrengen in mijn leven is niet bepaald mijn sterkste kant, dus ik vind het altijd fijn als dat door anderen of externe zaken geregeld wordt.
Maarja, nu ben ik sinds vanochtend ineens nogal aan het hoesten dus nu zit ik toch weer thuis vandaag.
Iemand interesse in zo’n Tubble bad? Hij zit nog ongebruikt in de doos.
Pm me voor meer info!
Ik heb spierpijn terwijl ik zo slecht heb meegedaan
Heftig dit maar die quote is wel fantastisch. Rotterdams ( )
Ik werk met jongeren en soms zijn ze zó dom. Vanwege corona is de afspraak dat je niet op kantoor mag komen, mits je daar kan komen zonder gebruik ov, je toestemming hebt en er niet meer mensen aanwezig zijn dan ruimtes zijn. Nu zijn er dus dingen veranderd aan het kantoor tov vorige week. Like: als je er al stiekem heen gaat, waaaaaarom ruim je je sporen niet op. Ik denk altijd: ik was beter dan dit als ik dingen stiekem deed? Edit: tenzij zij er dus niet waren en er iemand stieken rondwaalt op kantoor😱
Nou ik heb me vandaag welgeteld één uur kunnen concentreren op m’n studie. Wat zal ik nu gaan doen
Had 'ie tequilaparty?
Pff ik ben echt niet vooruit te branden vandaag zeg
Ik ook niet. En ook al slecht geslapen zoals veel forummers, zou er iets in de lucht hangen?
Een vriendin had dit weekend allemaal leuke plantjes voor het balkon mee als cadeautje, echt super lief maar nu blijkt de helft giftig te zijn voor katten zo jammer, helaas vreet de kat ook echt alles op wat los en vast zit
Misschien is Mercurius retrograde
Wat lief en jammer! Heb je een betrouwbare lijst van balkonplanten die wél mogen? Ik lees zo vaak tegenstrijdige info, op sommige staat dat lavendel giftig is, volgens andere kan het weer wel, varens zijn volgens de ene uitermate geschikt en volgens de andere toch weer giftig. Ik neem liever het zekere voor het onzekere maar wil ook wel graag planten buiten
Nee ik vind het ook lastig! Toevallig heb ik ook lavendel gekregen maar als ook maar 1 site zegt dat het giftig is vertrouw ik het al niet meer haha. Een van de plantjes die ik kreeg is salvia, volgens internet is dat niet giftig en het staat heel gezellig dus misschien is dat in ieder geval een tip
Een kant van mijn bovenlip zwelt op. Lijkt net mislukte botox.
Denk dat ik misschien geprikt ben ofzo want heb niks raar gegeten of gebruikt. Voel ook een bultje.