Ah nee wat naar. Hopelijk komt de kat snel weer tevoorschijn.
@zwaardvis Is er een mogelijkheid dat je de giftige plantjes kunt ophangen anders, zodat de kat er niet bij kan? Of misschien had je hier zelf al lang aan gedacht hoor.
Ja slim! Ik heb ze nu ook even hoog op het balkon gezet, ik ben alleen bang dat hij een gevallen takje/blaadje o.i.d. eet en dood gaat
Oh daaaar ken ik hem van! Haha elke keer als ik hem zie denk ik: waar ken ik dat hoofd ook alweer van.
Ik ga vandaag mijn lievelingspasta maken en daar kan ik zo naar uitkijken
Ik maak het max 2x per maand om het âspeciaalâ te houden haha
Welke?
Penne met o.a. gegrilde aubergine, geitenkaas en rucola
Maar ik heb hier op het forum begrepen dat aubergine niet zo populair is
Dat is toch niet wat ie zegt en hij geeft toch zelf ook toe dat ie hypocriet is met het heen en weer vliegen haha?
Beeetje flauw Grace, hij geeft zelf aan dat ze niet perfect zijn, niemand is perfect en dat ze hun best doen. Ik vind het wel een goed verhaal.
Hij geeft toe, vliegen is zijn grootste zonde. âIk ging van dertig keer vliegen per jaar naar één of twee keer en dan ben ik in de ogen van veel mensen nog steeds een lul. Ik begrijp het als mensen dat hypocriet vinden en in mijn nieuwe boek komt het ook aan bod. De waarheid is: niemand is perfect. De wereld is niet zwart-wit, maar grijs.â
âAls iedereen zich op veel punten verbetert en op een paar zou zondigen, dan komen we er wel. De een blijft af en toe vlees eten, de ander rijdt tot aan zijn 80ste in zijn Porsche 911. We kunnen wel iedereen die Ăets doet hypocriet noemen omdat diezelfde persoon ook fouten maakt, maar wat schieten we daarmee op?â
Zo is het toch ook gewoon
Ik! Wat l wil je ervoor hebben?
Hij geeft zelf aan dat beide huizen onwijs klein zijn. Het huis in Nederland heeft hij zelf gebouwd. En dat vliegen geeft hij ook zelf toe dat het niet fijn is.
Hij heeft aan dat toen hij werkte veel vaker vloog. Hij is dus wel gaan minderen.
Klinkt lekker! Bij mij is aubergine in ieder geval wel heel populair hoor
Ik merk dat ik nog steeds wel een zwak heb voor Dennis Storm.
Ik ben al een lange tijd heel onzeker over mijn lichaam. Nu heb ik een semi nude van mezelf gemaakt en ik vind hem zo mooi! Echt lang geleden dat ik tevreden ben over een foto van mezelf. Ben er zo enthousiast over dat ik hem eigenlijk in mijn story wil zetten maar dat gaat een beetje te ver.
Ik vond sowieso de vorige generatie van BNN zoveel beter met Floortje, Sophie en Dennis dan wat ze nu hebben met Emma Wortelboer en nog meer van die posers
Uitprinten en boven je bed hangen! haha, nee maar good for you! En als je op je story wil zetten dan moet je dat ook gewoon doen, maar snap dat je dat een beetje eng vindt.
2 uur 's middags en ik heb de wijn opgetrokken want ik heb vakantie!! Hij valt al wel zwaarder want na 1 glas zit ik al sexy berichtjes naar mijn scharrel te sturen
Oh oh oh wat een schrik, vreselijk! Wel slim van je zoontje om in de auto te gaan zitten. Maar jeetje wat een hartverzakking krijg je dan. Gelukkig hebben jullie hem daar gevonden!
Ja, het kan in een flits gebeurd zijn, vreselijk.
jezus wat schrikken! gelukkig is niks gebeurd!
@Max zo herkenbaar ik heb gister een scharrel half dronken gebeld dat ik wilde langskomen en met eentje geappt en die zei gelijk je bent zeker weer dronken? oeps haha