Wat je even kwijt wil #37

In Aken mag je geen ruzie maken :point_up:t2:

2 likes

:eek: :cry:

Het was zo fijn om haar weer te zien :heart:

16 likes

Oh chips dan gaat het niet natuurlijk :sob:

Ik heb tegen mijn visite net gezegd dat ik niet veel tijd heb want huishouden maar eigenlijk ga ik gewoon Modern Family kijken straks. :rofl:

8 likes

Same here, ben echt chagrijnig om niks

1 like

Hier ook! Heb ook vrijwel niks uitgevoerd vandaag, kan me nergens toe zetten
Ik zit alleen maar chagrijnig te wezen op de bank

Gelukkig morgen nog 1 dag vrij en dan ook weer werken, ik heb t idee dat ik daarom ook chagrijnig ben, heb echt geen zin

1 like

Volgende week word ik 24 en ieder jaar dat ik ouder word, heb ik het er steeds moeilijker mee dat ik single ben en nog geen goede, vaste relatie heb (gehad). Op dit moment voel ik me er echt verdrietig om. Ik weet het wel dat het niet hét doel van mijn leven is maar ik wil zo graag iets opbouwen met iemand en ik begrijp niet waarom het maar niet komt.
Ik mis gewoon iemand aan mijn zijde, ondanks ik genoeg goede vriend(inn)en heb.
De angst om alleen te blijven staat me ook gewoon in de weg.

Het is zo moeilijk om niet op te focussen aangezien de rest in mijn leven wel oke/goed verloopt. Dan ga je automatisch kijken naar de dingen die je niet hebt. Ik probeer dankbaar te zijn voor alle goede dingen die ik heb, maar ik vind single zijn echt kut en al zeker nu ik ouder word.

1 like

Ik heb zoooo veel zin in m’n avondeten maar vind het ook zo tatta om nu al te gaan koken

:heart: Knuffel

1 like

Ben al uren, dagen, weken research aan het doen naar welke airco ik het best kan kopen en waaah het duizelt me zo.

Beetje rare reactie op een bericht waarin iemand deelt dat ze gaat stoppen oa omdat ze meer anoniem wil zijn

2 likes

Lieve reactie, dankje <3

@Lentex <3

1 like

NAJA ZEG!

:joy:

13 likes

Heel herkenbaar helaas. Ik ben alleen ongeveer 5 jaar ouder. Meestal heb ik er geen probleem mee maar soms maakt het me zo verdrietig

4 likes

omg ik heb deze week kaasbroodjes in m’n persoonlijke bonus

7 likes

Like voor de herkenbaarheid, uiteraard niet leuk dat je je er verdrietig over voelt!

1 like

@fysicus Nu heb ik trouwens ineens veel vriendinnen en mensen die ik via via ken met relatieproblemen, dus heb ik juist even een momentje dat ik heel blij ben om alleen te zijn.

2 likes

Ik ben tot over mijn oren verliefd op een van mijn (beste) vrienden. Ik vind hem al een langere tijd leuk, maar hij was eerder getrouwd. Ondertussen is hij meer dan een jaar gescheiden en heeft er al 2 scharrels opzitten.

Wij zijn meer “Friends with benefits”, er is geen moment dat we met zn twee afspreken dat we niet tegen elkaar aan zitten, hand in hand op de bank zitten of zelfs seks hebben (maar dat hebben we dus niet iedere keer…).

Ongeveer een maand terug heb ik hem geconfronteerd. Dat ik hem leuk vind, en dat ik hem wel zie zitten. Hij zei daarop dat die bang was onze vriendschap te verpesten en dus niks wil (wat ik opzich wel begrijp). Heb toen een tijdje niet met hem (af)gesproken.

Vorige week waren samen en waren we niet geheel nuchter. Toen vertelde hij me dat die veel over me had nagedacht, en niet meer bang zou zijn voor een relatie met mij. Hij zei vaker dan een keer: daar hebben we het wel over als we nuchter zijn. Maar sinds die avond is die nog meer kortaf tegen me en zijn we het gesprek nog niet aangegaan.

Dat wilde ik even kwijt :sweat_smile:

1 like

Haha lekker toch :slight_smile: hoe oud is die?

1 like