Wat je even kwijt wil #37

Beetje rare reactie op een bericht waarin iemand deelt dat ze gaat stoppen oa omdat ze meer anoniem wil zijn

2 likes

Lieve reactie, dankje <3

@Lentex <3

1 like

NAJA ZEG!

:joy:

13 likes

Heel herkenbaar helaas. Ik ben alleen ongeveer 5 jaar ouder. Meestal heb ik er geen probleem mee maar soms maakt het me zo verdrietig

4 likes

omg ik heb deze week kaasbroodjes in m’n persoonlijke bonus

7 likes

Like voor de herkenbaarheid, uiteraard niet leuk dat je je er verdrietig over voelt!

1 like

@fysicus Nu heb ik trouwens ineens veel vriendinnen en mensen die ik via via ken met relatieproblemen, dus heb ik juist even een momentje dat ik heel blij ben om alleen te zijn.

2 likes

Ik ben tot over mijn oren verliefd op een van mijn (beste) vrienden. Ik vind hem al een langere tijd leuk, maar hij was eerder getrouwd. Ondertussen is hij meer dan een jaar gescheiden en heeft er al 2 scharrels opzitten.

Wij zijn meer “Friends with benefits”, er is geen moment dat we met zn twee afspreken dat we niet tegen elkaar aan zitten, hand in hand op de bank zitten of zelfs seks hebben (maar dat hebben we dus niet iedere keer
).

Ongeveer een maand terug heb ik hem geconfronteerd. Dat ik hem leuk vind, en dat ik hem wel zie zitten. Hij zei daarop dat die bang was onze vriendschap te verpesten en dus niks wil (wat ik opzich wel begrijp). Heb toen een tijdje niet met hem (af)gesproken.

Vorige week waren samen en waren we niet geheel nuchter. Toen vertelde hij me dat die veel over me had nagedacht, en niet meer bang zou zijn voor een relatie met mij. Hij zei vaker dan een keer: daar hebben we het wel over als we nuchter zijn. Maar sinds die avond is die nog meer kortaf tegen me en zijn we het gesprek nog niet aangegaan.

Dat wilde ik even kwijt :sweat_smile:

1 like

Haha lekker toch :slight_smile: hoe oud is die?

1 like

@anon65426728, jammer maar begrijp je uitleg! succes.
(blijf je wel op insta? luister graag naar je fijne stem met rollende rrrr)

Ik kreeg op Facebook de herinnering van 3 jaar geleden waarin in besloten had naar het buitenland te verhuizen. Nog steeds een van de beste keuzes uit mijn leven geweest!

11 likes

Kun je hem niet een berichtje sturen met dat je het er graag nog eens over zou hebben? Maar als hij dat niet ziet zitten je daar ook begrip voor hebt. Lijkt me juist vervelend als zoiets tussen jullie in blijft staan

Avg?

Haha mijn oma is uit Spanje. Dus ben ook echt opgevoed met alles eten, ik at als kind al graag garnalen, olijven, feta enz

Hahah ja

Sorry @fysicus maar nu ik oud ben denk ik echt van goddamn je bent nog zo jong waar maak je je zorgen om!! Misschien bagatelliseer ik je verdriet hoor, maar je bent 23 en @Mexi 22 toen jullie bang waren dat het nooit meer goed zou komen.

Dat is echt zo tering jong nog hoor.

17 likes

Haha :sweat_smile:

Ja, misschien wel. Deze week had hij zijn zoontje daar, dus dan ben ik sowieso een stuk voorzichtiger met over dat soort dingen spreken. Maar volgende week maar eens doen :).

1 like

Rationeel weet je dat ook wel, maar je beleeft het anders omdat het in je omgeving niet de norm is. Mijn vrienden hebben ook allemaal al één of meerdere relaties gehad en ik ben twee keer in mijn leven op slechte dates geweest.

Ik kan heel goed denken ach ik ben 22, nog tijd zat. Maar in mijn gevoel mis ik toch iets wat ik bij anderen wel zie. Daarnaast mis je ook gewoon ervaringen. Ik weet niet hoe het voelt om verliefd te zijn of hoe het is om een relatie te hebben en welke impact dat heeft op de rest van je leven. Het voelt alsof ik nog aan de kindertafel zit terwijl mijn vrienden bij de volwassenen mogen zitten

En daar kun je heel veel van vinden, maar het doet wel echt verdriet

3 likes

Urgh mijn broer komt alleen langs bij mijn ouders als hij wat nodig heeft. Anders zie of hoor je hem niet. Nu dus weer. Ondertussen ben ik daar al bijna 1,5 jaar ieder weekend om de boel schoon te maken, mee boodschappen doen etc. (Mijn ouders zijn al redelijk oud en mijn ma kan niet alles meer door omstandigheden) Snap dat het ook hun kind is maar kan mij daar zo boos van worden. Dat heet gewoon mensen gebruiken en in dit geval gewoon je ouders.

1 like

Anderen weten weer niet hoe het is om zonder relatie te leven en volledig op jezelf te bouwen. Kan ook een pro zijn in je latere leven voor je in een relatie beland.

En met 22 zitten jullie allemaal nog aan de kindertafel wat mij betreft :crazy_face:

12 likes

Zeker, het gras is toch altijd groener aan de overkant :wink: