Wat je even kwijt wil #37

Je hebt gelijk, ik zou zeggen dat er meer op youtube staat dan op spotify maar ik luister vrijwel continu muziek (as we speak) dus heb daarvoor spotify premium aangeschaft en zou niet meer zonder kunnen

1 like

Maar al die reclames tussendoor dan en je kunt je scherm niet uitzetten? En maak je dan playlists?

1 like

Dit! Love mijn premium account en zou echt niet meer zonder kunnen ook. En als je als student je account deelt betaal je maar een paar euro per maand :slight_smile: ik vind het het geld echt dubbel en dwars waard iig

1 like

Ik heb ā€˜citroen cheesecake’ overnight oats gemaakt en heb er nu al zin in

9 likes

Wil je eigenlijk op t laatst nog een ā€œIK GA WEG WANT DE SFEER IS HIER KUTā€ bericht doen.

2 likes

Ik luister ook overal muziek en wilde daar vroeger niet te veel data aan kwijt dus was alles downloaden de enige optie van een YouTube converter. Maar was zo veel moeite.
Nu delen we het Premium abonnement en is dat veel gemakkelijker. Ik vind het juist kut dat je niet alle liedjes kunt shufflen.

1 like

Harry?

We moesten ons wegen na de dansles ik en een vriendin omdat we mee doen aan een sportprogramma. Facking dom aan t einde van een dag na het sporten maar oke.
Maar ik moet zo hard lachen om het feit dat ik masr 2% bot heb hahaha ik voel me echt zon slyme flubber nu.

7 likes

Ik zou ook gaan, I feel your pain. Heb mijn verlofdag ook maar gelaten :sweat_smile:.

1 like

Ik wil heel graag een vaatwasser. Ik woon in een huurhuis met een standaard keukenblokje. Er zal dus in ieder geval 1 keukenkastje opgeofferd moeten worden. Op werkspot wilde iemand het helemaal vaatwasser klaar maken voor 600 euro… dit leek me wel wat aan de hoge kant…? Iemand sowieso ervaring met een vrijstaande vaatwasser in een bestaand keukenblok? Vraag me ook af of dat niet heel lelijk wordt.
Overigens mag dit gewoon van de verhuurder.

Echt hƩ, ik keek er ook heel erg naar uit. Maar volgend jaar dubbel genieten!

1 like

Heb het idee dat ik morgen wakker ga worden met een stijve nek. De vorige keer dat ik dat had kon ik daardoor niet eens in m’n eentje overeind komen in bed… Kan ik morgen er echt niet bij hebben haha. Hopelijk valt het mee.

Wij hebben een vrijstaande vaatwasser in een bestaand keukenblok (vorige bewoner had ook een vaatwasser daar staan dus hoefden geen kastje er uit te halen), en ja echt mooi is anders maarja. Vind een vaatwasser wel belangrijker dan hoe mooi het is haha. €600 is trouwens echt heel veel geld daar voor, zit er al een aansluiting incl afvoer? Dan kun je gewoon zelf je kastje er uit slopen en het keukenblad laten zitten en schuif je als het goed is de vaatwasser er zo onder.

@joe thanks! Heb hier ook zeker naar gekeken, alleen vind ik het wel minder dat er geen pannen in kunnen of dat ie dan al gelijk vol zit…

@spaarlamp. Ja het leek me ook wel wat duur. Er moet nog een aansluiting gemaakt worden, maar dat is volgens mij niet eens zo heel moeilijk. Kastje eruit slopen vind ik toch een beetje eng… sowieso loopt er een dikke plint onder de kastjes die ik denk ik ook moet doorzagen? En qua hoogte vind ik het ook lastig, wil wel dat ie net onder t aanrechtblad komt en niet te ver naar voren steekt. Dus het liefst toch een beetje hulp hierbij… even kijken of het niet goedkoper kan. Mag ik misschien een foto zien van hoe he er bijjou uitziet? Als je dat liever niet wil snap ik dat helemaal

Ja de plint zul je door moeten zagen, hoe moeilijk een afvoer maken is weet ik eigenlijk niet. Kun je aan je huisbaas geen hulp vragen? Zou sowieso ff opmeten hoe groot de ruimte is waar je de vaatwasser wil, volgens mij zijn bijna alle vrijstaande vaatwassers precies die afmeting.

Moet wel zeggen dat we geen open keuken hebben en vanuit de woonkamer dus niet op de vaatwasser kijken. Mijn zus heeft dat bijv wel, ze heeft ook een donkergrijze keuken en dan een witte vaatwasser, maar ik vind dat totaal niet storend.

Thanks!! Ziet er wel netjes uit, het past precies. Ja op zich is er wel gewoon een afvoer en een kraantje, maar die worden gebruikt door de wasmachine. Maar dan zou ik iets van een ā€˜splitter’ (of y-buis) erop moeten zetten. Ga er even over nadenken of ik dit zelf aandurf

Je hebt splitters voor kranen en die afvoer kun je dan gewoon gebruiken! Zou dan kijken of je zelf de kast er uit kan halen, €600 is iig belachelijk :joy:

1 like

Ik blij want kreeg eindelijk mailtje dat mijn nieuwe tshirtjes onderweg zijn, zie ik dit staan:

Levering verwacht tussen
di 02 jun - di 09 jun

:weary:

1 like

Dag Poekie! :crying_cat_face:

12 likes

Toen vriend en ik begin vorig jaar begonnen met daten was het soms niet leuk. Veel onzekerheid en gevoelens onderdrukken (kwamen beiden vrij vers uit een lange relatie inclusief samenwonen de hele mikmak). Maar ondanks dat wel elkaar constant zien. En nu we vandaag weer zo’n klef te verliefde dag achter de rug hebben ben ik toch zo teringblij dat ik heb doorgezet. Ik ben in 35 jaar nog nooit zo verliefd geweest.

28 likes