Wat je even kwijt wil #37

@fysicus @Bakkes snap jullie wel. Al denk ik wel bij elke man “Ik haat jou”

5 likes

Hahahahaha ja ik ben wel jaloers op het idee van een relatie, maar bij alle relaties van mijn vrienden denk ik ‘thank god dat ik niet met die persoon samen hoef te zijn’

7 likes

Dat is dus een opmerking die ik altijd krijg, en ik begrijp het rationeel ook hoor. Maar het blijft vervelend dit steeds te moeten horen. Toen ik 18 was en iedereen rond me had al eens een date of een vriendje gehad, voelde ik me ook al abnormaal. Toen dacht ik, ach, over 5 jaar is dat al helemaal anders. Ondertussen ben ik alleen maar een paar kutervaringen rijker en ben ik bijna 24. Velen rond me hebben al langere tijd een vaste relatie, gaan samenwonen, etc. Dan begin je je wel een beetje het vreemde eendje te voelen en te denken dat er wat mis is met je. Ondertussen probeer ik die gedachte dat er iets mis met me is, heel erg om te buigen en ik weet wel dat ik een leuk, lief en mooi persoon ben die de moeite waard is.

Ik krijg ieder jaar wel te horen dat ik nog zo jong ben en ik wel iemand tegenkom, maar ondertussen blijven de jaren maar voorbij gaan en verlang ik toch echt naar een relatie. Ik had in 2019 iets dat erop leek, maar op veel manieren heel fucked up was waardoor ik het geen goede, vaste relatie kon noemen. Ik weet nu dus ook hoe het is om liefde te voelen voor iemand en alles dat er bij komt kijken.

Ik weet dat ik jong ben en dat er nog zoveel opportuniteiten zich gaan voordoen waar ik misschien iemand ontmoet en een relatie mee krijg, maar ieder jaar dat ik ouder word, voelt het toch kut dat er weer een jaar voorbij is gegaan waarin dat niet gebeurd is. Veel single vriendinnen heb ik ook niet, mijn huisgenoot heeft een relatie dus ik word redelijk vaak met mijn neus op het feit gedrukt dat ik er geen heb.

7 likes

Oja dat heb ik zeker ook! Er zijn genoeg relaties van vriend(inn)en waarvan ik denk, jezus dit zou ik nooit van m’n leven willen hebben.

1 like

Is onverwachts langskomen alleen iets voor boomers? Zo irritant mijn (schoon)ouders staan echt op de meest vervelende momenten ongevraagd voor de deur. Nu m’n schoonvader half 7 terwijl het eten net klaar is en ik wil gewoon op de bank hangen. :unamused: zie m’n vrienden dit echt niet doen. Voel me nu verplicht om hem te vragen om te blijven eten maar mijn geen zin hierin wint het van de gastvrijheid haha.

Haha, niet alleen boomers. Een vriend van me heeft dat ook echt aan zich. Heeft het dan ook echt niet in de gaten dat ik er geen tijd voor heb

1 like

Nou dat er van alles mis me je is, daarover verschillen de meningen dan :upside_down_face:

1 like

Mijn boomer schoonouders doen dit ook, mijn ouders appen of bellen gelukkig altijd! Heb hier ook zovaak ruzie over met m’n vriend.

1 like

Ik snap dat je je verdrietig voelt en dat is ook heel normaal, maar ik hoop wel dat je beseft dat je net zo gelukkig kan zijn zonder relatie! Ik ben een paar jaar ouder en hunkerde ook veel naar een relatie, maar inmiddels heb ik me gewoon beseft dat ik dat echt niet meer nodig heb! Mijn leven is al veel te leuk op deze manier.

En daarnaast ben je gewoon super jong! Dat de rest het wél heeft zegt daar niks over. Misschien nemen zij nou eenmaal genoegen met minder leuke partners of hebben ze “geluk”? Ik snap dat je dat ook wil ervaren, maar je bent echt niet pas wat waard als je wel een relatie hebt.

Ik ben wel “blij” om te horen dat het over is met die jongen die je datete, want van het weinige dat je hier poste klonk het ook niet alsof daar een goede toekomst in zat.

4 likes

Ja haha ik herken het. Wij hebben ook eens ruzie gehad omdat mijn vriend ook maar bleef vragen: wil je nog wat drinken? Terwijl ik na 3 uur echt wel klaar was met het onverwachts bezoek. Als hij belt kan ik zeggen goh we eten even, kom daarna langs. Dan vind ik het prima maar dit aaargh hij komt ook altijd op zaterdag of zondagavond.

Ik heb net de meest teleurstellende nacho’s ooit gegeten via Thuisbezorgd, ben er helemaal door ontdaan:(

En ik heb sinds gisteren een electrische tandenborstel. Ik wil nu serieus elke keer mijn tanden poetsen omdat ze zo mooi schoon aan voelen en eruitzien na het poetsen. Waaarom heb ik dit niet eerder gekocht? Haha.

2 likes

Ja ik vind dat hij er wat van moet zeggen, maar dat weigert hij gewoon… :weary:

1 like

Ik bedenk me ook een keer dat wij de luxaflex dicht hadden maar een was niet helemaal naar beneden. Stond mijn schoonmoeder door dat gat te gluren, maar wij lagen bijna seks te hebben op de bank :worried: Zij komt dus altijd via de achterkant en belt niet eens aan haha nog erger.

12 likes

Heeft er iemand een goeie tip voor een weekendje weg met mn vriend?

Werkt er nog iemand bij de IKEA hier? Wij willen een PAX kopen ergens de komende maanden, maar zou zonde zijn als het daarna korting is. Dus weet iemand toevallig of er binnenkort weer korting is?

Ja ik vraag me dit sowieso wel eens af, hoe je weet of het “settelen” is of “het gras is groener aan de overkant” etc. Genoegen nemen met iets waar je niet tevreden mee bent uit angst voor het onbekende lijkt me doodzonde, maar altijd blijven twijfelen en jagen en niet tevreden kunnen zijn omdat je altijd het gevoel hebt van “is dit het?” is misschien ook zonde. Wat zit er echt in de relatie en wat zit er in het hoofd? En is dat erg? Heb geen duidelijke mening ofzo alleen overpeinzingen.

6 likes

Misschien kun je met die online vriendinnen Skypen? Ben je toch nog een beetje samen

1 like

Hunkemoller heeft volgens mij een samenwerking met een curvy insta babe! I am Danielle heet het volgens mij

1 like

Ik had Hex gelezen nadat ik er laatst in het WJEKW foto topic over had gelezen. En het viel me best mee en ik vond het niet heel eng of spannend.

Tot ik 's avonds naar bed ga en in het donker ineens weer aan haar denk en me niet meer durf te bewegen. :sob:

3 likes

Een vriendin van me is een paar maanden geleden tante geworden en dat neefje heeft dezelfde naam als een vriend van ons die jarenlang hopeloos verliefd op haar is geweest. Echt heel kinderachtig maar ik vind het nog steeds zo grappig als ze dan berichtjes stuurt als: “Vandaag op Pietje gepast en de fles gegeven”.

26 likes