Wat je even kwijt wil #37

Het is in mijn kamer dus 22°, en voor veel mensen is het waarschijnlijk normaal maar ik ben een slaapkamer van 12 graden gewend en dit is echt snikheet :sob:

Vergeten om mijn raam dicht te doen en nu ben ik wakker gemaakt door de meest egocentrische diersoort die er bestaat. Vogels. Niemand geniet van jullie kut geluid

17 likes

Ik heb gisteren nieuwe nespresso gehaald en kreeg toen een ‘kadootje’ mee. Omdat ik gisteren geen koffie meer heb gehad maakte ik net pas de tas met cups open én het kadootje. Zitten er 3 Monin siropen in dus guess wie er nu aan een heerlijke cappuccino met caramelsiroop zit?! <3

20 likes

Ik ga vandaag bij mijn vriend thuiswerken dus ik kan lekker de hele dag met het konijn knuffelen :smiling_face_with_three_hearts:
En begin vandaag al vroeg omdat mijn vriend ook al vroeg op moest voor werk, dus ik ben vanmiddag lekker om half 4 klaar met werken dus kan nog de hele middag chillen. Nú al een goede dag.

4 likes

Oh ik heb vandaag echt geen zin om te werken, maar gelukkig werken we thuis. Ik moet wel actief zijn en niet te vaak op afwezig staan, want er worden wel eens vragen gesteld, wat irritant is als je eigenlijk helemaal geen zin hebt om iets te doen.

30 grams oats, 50 ml ongezoete sojayoghurt, water, 5 gram chiazaad en schil van een citroen. Ohja en een beetje zoetstof met vanillesmaak. Jij?

Pfff waarom wordt ik bijna elke ochtend wakker met hoofdpijn.

:unamused:

Gelukkig ga ik eindelijk weer eens naar de kapper vandaag en dat maakt mn dag weer goed. :partying_face:

4 likes

Hooikoorts?

1 like

Ik heb ook echt weer geen zin of motivatie vandaag… Zit alweer bijna een uur doelloos voor me uit te staren. Hou van m’n werk normaliter, maar thuis breekt me ooooop! En we gaan wss pas weer naat kantoor als RIVM het zegt dus dat voelt momenteel ook als Sint Juttemis :frowning_face:

Waarom is sportkleding zo duur :sob:

2 likes

Ja, onder andere :tired_face:

Ik ken het helaas

ik werk sinds 15min met een laptopstandaard en mn levenskwaliteit is nu al aanzienlijk verbeterd

15 likes

Vervelend he :persevere: Gelukkig helpt een kop koffie heel goed :heart_eyes::coffee:

Er zaten vannacht 12 muggen op onze slaapkamer, 12 :cry: ben zo gaar

Woow waar woon jij? Ik heb er nog niet 1 in huis gehad de afgelopen tijd.

Ik moet zeggen dat het hier nu ook een beetje begint op te breken. En dan sowieso nog tot september thuis… pfoe. Merk ook echt dat ik steeds luier begin te worden ><

Droomde vannacht dat onze hond dood was :sob: ben er helemaal naar van. Nu ligt ie bij ons op bed te snurken (heb em opgehaald, miste em ineens zo en soms voelt zo’n nachtmerrie zó echt)

Wat een toeval! Vanmiddag komt de ketelmonteur voor de jaarlijkse check en net nu geeft dat ding ineens een storing aan :sweat_smile:

1 like

Ik ging net een pakketje posten met een stekje er in. Had dat stekje gelekt door het pakje heen maar dat meisje achter de kassa vond het niet boeiend en plakte zo de stikker er op. Oké prima dan, hopelijk valt het verder mee en was hij gaan lekker omdat hij denk ik ondersteboven in mijn tas zat.