Voorlopig zijn alle acties uitgesteld tot de crisis voorbij is. PAX aanbiedingen zijn trouwens vaak in het voorjaar.
Ja zoān gevoel had ik al, wel goed trouwens! Denk dat we dan gewoon gaan halen wanneer ze nodig zijn. Dank in ieder geval!
Ik zeg zeker ook nergens dat ik minder waard ben zonder relatie, eerder dat het voor mij een gemis is en iets dat ontbreekt aan mijn leven.
Ik postte ook niet veel over die date door de rare voorgeschiedenis en omdat we ook zoveel goede momenten hadden waardoor ik geen vertekend beeld hier wou neerzetten wanneer het slecht ging. We hebben het ook echt heel leuk gehad samen, maar hij heeft zoveel issues en kon mij maar geen zekerheid bieden. Naar het einde toe is het ook enorm bergaf met hem gegaan. Het is dat ik zelf ooit door een depressie ben gegaan, dat ik kan zeggen dat hij daar ook door ging toen. Hij had voor niks energie en al helemaal niet voor de ārelatieā met mij, hij kreeg zichzelf niet vooruitgesleept etc. Ik heb hem nog gesmeekt er geen einde aan te maken tussen ons en hem te willen helpen, maar hij wou niet geholpen worden en zag ook het nut niet in van psychologische hulp. En dat terwijl hij zoveel trauma in zijn jeugd heeft doorgemaakt dat tot op heden nog zijn invloeden heeft. Het doet ook gewoon pijn om iemand die je liefhebt in veel pijn te zien maar letterlijk aan de kant gezet te worden. Was echt een naar einde. Ondertussen hem al een halfjaar niet gezien en geen contact en het blijft toch pijn doen hoe makkelijk ik uit zijn leven ben gezet geweest.
Achteraf gezien was er ook zoveel mis, ik heb hier ook zoveel niet gepost maar een greep eruit: ik mocht met zijn verjaardag geen Facebook felicitatie posten omdat hij niet wou dat familie dat zag want hij wou niet zo kort na zijn ex gejudged worden door met iemand te gaan die 12 jaar jonger was dan hem (waar we overigens bijna niks van merkten en op sommige vlakken was ik ook zoveel volwassenener dan hem, al zeg ik het zelf). Na een jaar āsamenā te zijn had hij nog aan niemand verteld dat wij iets hadden omdat hij dus bang was voor de reacties op het leeftijdsverschil, en zei hij dus maar aan zijn vrienden dat hij āhier en daar dateteā. Dit zei hij in een van onze laatste gesprekken en dat heeft me echt gekwetst. 1 x heeft hij zijn mond voorbij gepraat bij zijn vrienden over hoe blij hij met me was, maar toen was hij dronken op een festival. Hij heeft er daarna nooit meer iets over verteld.
En nog zoooo veel andere dingen.
Ik heb zo vaak mijn ongenoegen uitgedrukt, boos geweest, verdrietig geweest en het was altijd hetzelfde āik zie je toch graag, je merkt dat toch wel? Ik begrijp jou ook wel, maar jaā en uiteindelijk veranderde er niks. Het is dat hij het zelf uitgemaakt heeft, anders had ik misschien nog steeds in die lamlendige situatie gezeten. En hoe negatief het allemaal klinkt, we klikten op zoveel vlakken goed, het ging altijd top als we samen waren. Maar door zijn conflict vermijdende gedrag, al zijn onverwerkte traumaās en het zich teveel aantrekken wat de buitenwereld van hem denkt, is het misgelopen. Ik zag er echt veel potentieel in hoor, maar nu zie ik ook in dat samen zijn met iemand die niet eerlijk is naar de buitenwereld Ć©n vooral naar zichzelf toe, inderdaad geen goede toekomst biedt. Hij zei zelf op het einde nog dat hij slecht voor me is en me zou mee trekken in zijn diepe dal en dat wou hij me niet aandoen. Hij zei ook dat hij wist dat hij me nog zou pijn doen door teveel te drinken, liegen, bedriegen (ondanks onze open ārelatieā), etc. En hij wou me dat niet aandoen. Ik snap ook echt niet hoe hij zoān dingen kan zeggen en nog altijd niet zichzelf wil helpen.
Ik weet niet hoe het nu met hem is. Ik moet me nu nog steeds soms tegenhouden om hem geen bericht te sturen. Ik geef nog altijd om hem, ik hou nog altijd van hem. Dat verdwijnt niet zomaar. Uit bezorgdheid zou ik ook graag willen weten hoe het is. Ik heb in de tijd zonder hem in het gips gezeten (waar hij sowieso iets van opgevangen moet hebben) en nu met Corona⦠Had ik toch wel verwacht iets te horen. Ik weet dat hij op zijn manier wel veel om me gaf, maar het stelt me teleur dat ik zelfs in moeilijke en deze rare tijden niks hoor. Misschien handelt hij uit feit dat dit beter is voor ons beide. Maar het doet toch pijn.
Sorry voor de hele rant, er zitten nog wat diepgewortelde frustraties in die er nu dus uit moesten Ik hoop dat ik de volgende keer voor een man val die gewoon goed is naar mij en naar zichzelf toe. En dat mijn āI
onbereikbare mannenā radar eens kapot gaat.
Voor de liefhebbers; Ryanne van Dorst nu in gevaarlijkste wegen op tv
Oh leuk, thanks voor het zeggen! Vind haar zo grappig
Getver denk je lekker Graham Norton te gaan kijken zit die kut Amy Shumer daar
Gaat wel beetje moeizaam dat gesprek met Famke
Geen probleem! Snap je nieuwsgierigheid! Heb er 30 nieuwe volgers bij op persoonlijk account, stuk of 10 op zakelijke accounts Ć©n een online pakket van mān lessen verkocht, dus daarmee al de investering terug verdiend. Wist niet wat ik kon verwachten, was er blij mee.
@Madam-Mikmak zeker, blijf gewoon op Insta!
(Account sluit pas over 3 dagen, dus heb toch nog even gekeken hier. Wordt best afkicken dit, na minstens 8 jaar op het forum.)
Moest je betalen daarvoor???
Ja man, die laat zich niet bepaald van haar beste kant zien⦠Twitter is ook niet zuinig op haar
Random vraag: heb jij Spot.ify?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb geen sptfy, heb niet het idee dat ik iets mis, maar een vriendin die mij een sptfy-link stuurde die ik niet kon openen was echt in shock?
Ik doe nog steeds alles via YouTube en voel me daar echt meer dan comfortabel bij. Wat daar niet op staat en ook niet op een andere manier te beluisteren is, luister ik gewoon niet
Je hebt gelijk, ik zou zeggen dat er meer op youtube staat dan op spotify maar ik luister vrijwel continu muziek (as we speak) dus heb daarvoor spotify premium aangeschaft en zou niet meer zonder kunnen
Maar al die reclames tussendoor dan en je kunt je scherm niet uitzetten? En maak je dan playlists?
Dit! Love mijn premium account en zou echt niet meer zonder kunnen ook. En als je als student je account deelt betaal je maar een paar euro per maand ik vind het het geld echt dubbel en dwars waard iig
Ik heb ācitroen cheesecakeā overnight oats gemaakt en heb er nu al zin in
Wil je eigenlijk op t laatst nog een āIK GA WEG WANT DE SFEER IS HIER KUTā bericht doen.
Ik luister ook overal muziek en wilde daar vroeger niet te veel data aan kwijt dus was alles downloaden de enige optie van een YouTube converter. Maar was zo veel moeite.
Nu delen we het Premium abonnement en is dat veel gemakkelijker. Ik vind het juist kut dat je niet alle liedjes kunt shufflen.
Harry?
We moesten ons wegen na de dansles ik en een vriendin omdat we mee doen aan een sportprogramma. Facking dom aan t einde van een dag na het sporten maar oke.
Maar ik moet zo hard lachen om het feit dat ik masr 2% bot heb hahaha ik voel me echt zon slyme flubber nu.
Ik zou ook gaan, I feel your pain. Heb mijn verlofdag ook maar gelaten .