Wat je even kwijt wil #37

Waarom is sportkleding zo duur :sob:

2 likes

Ja, onder andere :tired_face:

Ik ken het helaas

ik werk sinds 15min met een laptopstandaard en mn levenskwaliteit is nu al aanzienlijk verbeterd

15 likes

Vervelend he :persevere: Gelukkig helpt een kop koffie heel goed :heart_eyes::coffee:

Er zaten vannacht 12 muggen op onze slaapkamer, 12 :cry: ben zo gaar

Woow waar woon jij? Ik heb er nog niet 1 in huis gehad de afgelopen tijd.

Ik moet zeggen dat het hier nu ook een beetje begint op te breken. En dan sowieso nog tot september thuis… pfoe. Merk ook echt dat ik steeds luier begin te worden ><

Droomde vannacht dat onze hond dood was :sob: ben er helemaal naar van. Nu ligt ie bij ons op bed te snurken (heb em opgehaald, miste em ineens zo en soms voelt zo’n nachtmerrie zó echt)

Wat een toeval! Vanmiddag komt de ketelmonteur voor de jaarlijkse check en net nu geeft dat ding ineens een storing aan :sweat_smile:

1 like

Ik ging net een pakketje posten met een stekje er in. Had dat stekje gelekt door het pakje heen maar dat meisje achter de kassa vond het niet boeiend en plakte zo de stikker er op. Oké prima dan, hopelijk valt het verder mee en was hij gaan lekker omdat hij denk ik ondersteboven in mijn tas zat.

I am jelly

1 like

Ik heb gehoord dat er programma’s zijn die je muis elke x minuten bewegen zodat je nooit op afwezig komt te staan :biggrin:

4 likes

Ik zie mijn werkgever er wel voor aan dat we dat programma niet kunnen installeren :triumph:

Elektrische treinbaan leggen, muis vastmaken aan de trein zodat ie er achteraan blijft slepen en dan rondjes laten rijden zodat de muis altijd beweegt :rofl::rofl:

9 likes

Ooh de horror als je een naam moet opzoeken met ofwel:
Jan Van Den Hoorn, Jan Vanden Hoorn, Jan van den Hoorn of Jan Vandenhoorn
Jan De Smedt, Jan De Smet, Jan Desme(d)t

5 likes

Ik denk dat jouw werkgever sowieso meekijkt op je computer :eyes:

1 like

Oh god, dat is zo verschrikkelijk. Mijn vriend is wel Nederlands, maar opgegroeid in grensgebied met België en ze keken vroeger vaak Belgische televisie. Waaronder de kampioenen. Nu is dat een soort jeugdsentiment en wil hij het nog steeds graag kijken. En hij vindt het nog steeds grappig, verschrikkelijk.

1 like

Ruilen? Ik heb al 3 maanden lang de crème de la crème van de mensheid in de aanbieding: de bouwvakker. Deze begint het liefst om 07:00 recht voor je deur met lawaai maken met grote machines. Fluiten overigens ook naar je wanneer je langs fietst.

Ik ben er echt zo klaar mee. Mocht iemand binnenkort een bericht lezen over bouwvakkers omgebracht door een van de omwonenden, dan was ik dat waarschijnlijk.

5 likes

@sushi ik heb dus wel premium geprobeerd maar ik denk dat ik ook toen weinig gebruik maakte van de mogelijkheden.

@Karl_Lagerfeld ad-block browser of tolereren, hahaha. Scherm aan is wel een dingetje ja. Ik zet dan ook alleen muziek op als ik mijn telefoon niet gebruik of luister via laptop/tablet. Ik maak soms korte tijdslijke playlists met 1-5 liedjes die loopen. Verder zoek ik vaak specifiek liedjes of laat ik willekeur adhv eerst gezochte lied de keuze bepalen.

Heb ook een beetje een tik dat ik van de ene naar de andere liedobsessie ga. Ik kan wekenlang achter elkaar één lied luisteren, tot ik weer een volgend lied heb gevonden. Dat lied download ik dan gewoon zodat ik het offline ook kan luisteren. Afgelopen maanden kijk ik veel series en na afloop luister ik wekenlang de albums van de ondersteunende muziek tot de volgende serie. Dat luister ik via musepic zodat ik het kan loopen. Inmiddels speelt YouTube alle albums van de series achter elkaar af. :sweat_smile:

@MakeFezHappen ik ben ook student en zie dat ik het 3 maanden gratis kan proberen. Ik ga maar weer een nieuw account aanmaken om die in te zetten dan. Misschien ga ik alsnog overstag, haha.

@Daelyss is best een gedoetje uiteindelijk, blijkt nu, haha. Maar eigenlijk vind ik dat niet erg, denk ik. Ik ga kijken of ik nog gelukkiger word van sptfy-premium :grin: