Ik wil heel graag een vaatwasser. Ik woon in een huurhuis met een standaard keukenblokje. Er zal dus in ieder geval 1 keukenkastje opgeofferd moeten worden. Op werkspot wilde iemand het helemaal vaatwasser klaar maken voor 600 euro… dit leek me wel wat aan de hoge kant…? Iemand sowieso ervaring met een vrijstaande vaatwasser in een bestaand keukenblok? Vraag me ook af of dat niet heel lelijk wordt.
Overigens mag dit gewoon van de verhuurder.
Echt hé, ik keek er ook heel erg naar uit. Maar volgend jaar dubbel genieten!
Heb het idee dat ik morgen wakker ga worden met een stijve nek. De vorige keer dat ik dat had kon ik daardoor niet eens in m’n eentje overeind komen in bed… Kan ik morgen er echt niet bij hebben haha. Hopelijk valt het mee.
Wij hebben een vrijstaande vaatwasser in een bestaand keukenblok (vorige bewoner had ook een vaatwasser daar staan dus hoefden geen kastje er uit te halen), en ja echt mooi is anders maarja. Vind een vaatwasser wel belangrijker dan hoe mooi het is haha. €600 is trouwens echt heel veel geld daar voor, zit er al een aansluiting incl afvoer? Dan kun je gewoon zelf je kastje er uit slopen en het keukenblad laten zitten en schuif je als het goed is de vaatwasser er zo onder.
@joe thanks! Heb hier ook zeker naar gekeken, alleen vind ik het wel minder dat er geen pannen in kunnen of dat ie dan al gelijk vol zit…
@spaarlamp. Ja het leek me ook wel wat duur. Er moet nog een aansluiting gemaakt worden, maar dat is volgens mij niet eens zo heel moeilijk. Kastje eruit slopen vind ik toch een beetje eng… sowieso loopt er een dikke plint onder de kastjes die ik denk ik ook moet doorzagen? En qua hoogte vind ik het ook lastig, wil wel dat ie net onder t aanrechtblad komt en niet te ver naar voren steekt. Dus het liefst toch een beetje hulp hierbij… even kijken of het niet goedkoper kan. Mag ik misschien een foto zien van hoe he er bijjou uitziet? Als je dat liever niet wil snap ik dat helemaal
Ja de plint zul je door moeten zagen, hoe moeilijk een afvoer maken is weet ik eigenlijk niet. Kun je aan je huisbaas geen hulp vragen? Zou sowieso ff opmeten hoe groot de ruimte is waar je de vaatwasser wil, volgens mij zijn bijna alle vrijstaande vaatwassers precies die afmeting.
Moet wel zeggen dat we geen open keuken hebben en vanuit de woonkamer dus niet op de vaatwasser kijken. Mijn zus heeft dat bijv wel, ze heeft ook een donkergrijze keuken en dan een witte vaatwasser, maar ik vind dat totaal niet storend.
Thanks!! Ziet er wel netjes uit, het past precies. Ja op zich is er wel gewoon een afvoer en een kraantje, maar die worden gebruikt door de wasmachine. Maar dan zou ik iets van een ‘splitter’ (of y-buis) erop moeten zetten. Ga er even over nadenken of ik dit zelf aandurf
Je hebt splitters voor kranen en die afvoer kun je dan gewoon gebruiken! Zou dan kijken of je zelf de kast er uit kan halen, €600 is iig belachelijk
Ik blij want kreeg eindelijk mailtje dat mijn nieuwe tshirtjes onderweg zijn, zie ik dit staan:
Levering verwacht tussen
di 02 jun - di 09 jun
Toen vriend en ik begin vorig jaar begonnen met daten was het soms niet leuk. Veel onzekerheid en gevoelens onderdrukken (kwamen beiden vrij vers uit een lange relatie inclusief samenwonen de hele mikmak). Maar ondanks dat wel elkaar constant zien. En nu we vandaag weer zo’n klef te verliefde dag achter de rug hebben ben ik toch zo teringblij dat ik heb doorgezet. Ik ben in 35 jaar nog nooit zo verliefd geweest.
Het is in mijn kamer dus 22°, en voor veel mensen is het waarschijnlijk normaal maar ik ben een slaapkamer van 12 graden gewend en dit is echt snikheet
Vergeten om mijn raam dicht te doen en nu ben ik wakker gemaakt door de meest egocentrische diersoort die er bestaat. Vogels. Niemand geniet van jullie kut geluid
Ik heb gisteren nieuwe nespresso gehaald en kreeg toen een ‘kadootje’ mee. Omdat ik gisteren geen koffie meer heb gehad maakte ik net pas de tas met cups open én het kadootje. Zitten er 3 Monin siropen in dus guess wie er nu aan een heerlijke cappuccino met caramelsiroop zit?! <3
Ik ga vandaag bij mijn vriend thuiswerken dus ik kan lekker de hele dag met het konijn knuffelen
En begin vandaag al vroeg omdat mijn vriend ook al vroeg op moest voor werk, dus ik ben vanmiddag lekker om half 4 klaar met werken dus kan nog de hele middag chillen. Nú al een goede dag.
Oh ik heb vandaag echt geen zin om te werken, maar gelukkig werken we thuis. Ik moet wel actief zijn en niet te vaak op afwezig staan, want er worden wel eens vragen gesteld, wat irritant is als je eigenlijk helemaal geen zin hebt om iets te doen.
30 grams oats, 50 ml ongezoete sojayoghurt, water, 5 gram chiazaad en schil van een citroen. Ohja en een beetje zoetstof met vanillesmaak. Jij?
Pfff waarom wordt ik bijna elke ochtend wakker met hoofdpijn.
Gelukkig ga ik eindelijk weer eens naar de kapper vandaag en dat maakt mn dag weer goed.
Hooikoorts?
Ik heb ook echt weer geen zin of motivatie vandaag… Zit alweer bijna een uur doelloos voor me uit te staren. Hou van m’n werk normaliter, maar thuis breekt me ooooop! En we gaan wss pas weer naat kantoor als RIVM het zegt dus dat voelt momenteel ook als Sint Juttemis