Het is dat je al zo’n mooie titel hebt…
Heujjj ik kan eindelijk de darkmodus van fb gebruiken. Wat een verbetering.
Ik stond net bijna met m’n hond in de hal van m’n galerij te huilen. Elke keer als de liftdeur openging zat die vol. En steeds door iemand die een verdieping boven ons erin ging. Waarom moest iedereen en z’n moeder opeens naar buiten?
En waarom gebruikt niemand de trap?
Was vier uur voordat ik een oog dicht kon doen. Ben gelukkig vrij maar wat een kut nacht.
Volgens mij heb je in België een beetje hetzelfde als in Nederland, dat er een handjevol acteurs is dat dan in alle films/series van hetzelfde genre speelt.
Het is maar goed dat ik het Youtuber-topic goed volg want op die manier kan ik studenten helpen met hun opdrachten :’)
Sterkte
Oh haha oeps
Oké ik dacht dat het chill was om de hele dag met het konijn te knuffelen, maar de eindstand is dat ik eigenlijk al de hele dag politieagent aan het spelen ben om ervoor te zorgen dat hij niet mijn laptop, oplader, notitieboekje of eten opeet en dat er op deze manier weinig werk gedaan komt. Niet voor herhaling vatbaar dus
Ik ga zometeen eens naar het outlet in Roermond. Ik heb hoop dat het op een maandagmiddag lekker rustig is daar :).
@Eddie had het al uitgelegd, zag ik. Maar desondanks superlief. Omg, ik moet er niet aan denken dat ik afscheid moet nemen van mijn kat. Gelukkig is er nu niks anders aan de hand dan dat mijn kat de kat van @anon65426728 (die óók Kroepoek heet?! ) uitzwaait.
Vanochtend het recept voor broodjes van @Nori gemaakt. Heerlijk en inderdaad heel makkelijk (oke als ik vergeet dat het deeg de kom uit gerezen was.) Daarna wat doornstruikjes uit de tuin geknipt. Zo boodschappen doen en dan rabarber cake maken. Deze bankholiday voelt zo niet als een willekeurige zondag met eeuwig in bed liggen, maar wel relaxt met simpele dingen. (Voel me zo burgerlijk worden.)
Yep, heb het 4 uur zien worden…
Doen!
Ja lekker he!
Maar uit haast had ik gisteren een banaan in schil in de vriezer gepleurd.
Don’t do that
Wat is jouw favo?
Dit de mijne :
Banaan
Spinazie
Nootjes
Pindakaas
Havermelk
Cacaopoeder.
Kan je niet een cirkel van zout om het kattenvoer heentrekken?
Ik moet eigenlijk op zoek naar een soort zomerbaantje (want in september begin ik met een nieuwe studie) wat ik het liefst vanuit huis kan doen (ivm corona, en ik wil niet in de horeca). Maar waar vind je zoiets?
Klantenservice is nu veel vanuit huis
Ik heb nog nooit goede overnight oats gemaakt … hoe doe jij het?
Ik gebruik halfvolle melk en fijne havermout
Heb ook pure cacao in huis en skyr vanille. En bananen. Maar doe jij bepaalde verhoudingen oid? Mijne wordt net behangplaksel
Sims spelen en dat op youtube posten!! Schijnt echt superhard te gaan hahaha