Oehh welke luisterde je?
Mijne waren echt lekker vanmorgen! @Falafel Maar als het te plakkerig wordt doe ik er water bij tot het weer lekker smeuiig en nat is. Die plakzooi wil ik ook niet.
Ik had dus 30 gram havermout, 50 ml sojayoghurt en rest water. En citroenrasp
Ik verveel me echt de tering
Wil je me helpen met quizvragen bedenken
Ik doe ook bevroren bloemkool erdoor haha, klinkt vies maar proef je niet (mits helemaal goed geblend) en dan bijvoorbeeld met bevroren mango, banaan, ananas en munt. Of nu met beetje yoghurt en bosvruchten
God die oudjes hebben weer muzikaal bezoek in de tuin. Het wordt nu een beetje irritant, ze hebben de versterker ontdekt ofzo en nu galmt het echt huis in.
Daar was ik een paar weken geleden ook achter gekomen. Je kan die banaan dan ook gewoon niet meer schillen
Ik maak er ook best vaak echt ijs van doordat alles uit de vriezer komt. Bloemkool maakt het ook smeuĆÆg haha en gezond natuurlijk
Toch ook chocoladesmaak! Haha
Hmmmmm
Mijn man kreeg het voor elkaar, schiolend als een appel
@Runnerlongs hahaha
Soms vallen smaken echt weg. Had een smoothy met ananans en komkommer en spinazie o.a.
Ik dacht een tropische verassing. Maar het smaakt vooral groen!
Oh oh oh⦠lekker ontbijtje
40gr havermout
200 ml melk (ik heb altijd havermelk blauwe oatly uit de koeling)
Appel raspen
Koekkruiden
En dan 15 min op 180 graden in de oven.
Zo lekker!
Ik vind het altijd verwarrend als iemands stem niet klopt met het beeld dat ik van diegene heb
Guttegut, had op de camping een kind staan dat schijnbaar bekend is? ⦠wat een schijt joch was dat zeg, grote muil en al, mijn god. Heb interviews van hem bekeken op youtube en zoān grote mond heeft hij in het echt ook
al die kinderen tegen mij:āweet je wel wie dat is!!!ā
ik:" nee"
was hij nog beledigd ook
jezus wat een RGK
Yesss, nieuwe mobiel gekocht.
omg dit heeft 1.7 miljoen views?!?
Ja hij is echt ik dacht ook dat het allemaal een grote grap was, maar toen ik ging googlen was hij het echt. Pas 12 en nu al zoveel sterallures hahahhaa
ja de volgende keer als ik hem weer tegenkom op die camping (als ik er ooit weer moet werken) dan begin ik met de eerste zin van zn hitje
Hij praat ook alsof hij 40 is. We kregen ruzie met zn kliekje, want we hadden een activiteit op ZIJN (!!!) voetbalveld en toen kwam hij naar mij toe:āWij kunnen dit als volwassenen oplossen mevrouw, luister naar mij. Maar dan moet je collega stoppen met de eigenaar bellen.ā yoo wat denk jij snotneus, dat jij dat beslist
Hahaha nee daar heb ik echt geen zin in
@anon44347600 thanks, heb er een sollicitatie voor iets vergelijkbaars uitgegooid!