Haha mooi er is een Honest Trailer over Friends nu.
Ik ga echt stuk hier.
Haha mooi er is een Honest Trailer over Friends nu.
Ik waardeer het zo wanneer het voelt als vanouds om met iemand te praten, nadat er een hele lange tijd geen contact is geweest.
Jaaaa lekker. Als ik in duitsland kom koop ik altijd die zakjes om mousse mee te maken van Dr. Oetker.
Dat merk ken ik niet, ik ga eens googlen. Alles met chocolade(smaak) moet uitgeprobeerd wordenš
Ik vond zojuist het goorste ooit op mijn balkon.
Ik was planten water aan het geven en zag ineens iets liggen. Het was klein gevouwen toiletpapier. Aan het dessin te zien, was het definitely niet van mij. Ik haalde (goddank!!) binnen een tissue om het op te pakken en toen ik het pakte, zag ik dat het gebruikt was waar wc-papier voor gebruikt wordt⦠Er zat poep op de andere kant! Poep van iemand anders. Op mijn balkon. 

Woww wtf?!
@Eddie en @Vlaai: Callebaut is een chocoladefabriek in Breda. Dus het kan best dat het echte/goede chocolade was!
Ik heb na 4 maanden tijd weer een full makeup plamuursel op mijn gezicht. Wow dit is wennen omg
Maar echt WTF. Want hóe komt het daar? Het toilet in deze appartementen is by far niet in de buurt van het balkon. Was dit van mijn bejaarde buurvrouw? Of het jonge gezin onder me? Omg, ik wil het niet weten. Ik kan alleen maar bidden dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik heb dit eergister gedaan en was er max een half uur mee bezig
Ben ik eens aardig en laat ik mijn bestelling in de avond komen, want sowieso thuis.
Gisteren redde ze het niet want de route liep uit ofzo. En vandaag zou er niemand thuis zijn volgens de appā¦
Moet ik gvd nog langer wachter op mijn nieuwe sexspeeltjes 
Ik had dit vorige week ook. Voelde zo gek?! Voelde me er ook helemaal niet fijn bij
misschien is dit het keerpunt in mān leven dat ik met minder plamuur door het leven ga.
Callebout is (werelds?) Grootse chocolade producent. De meeste chocolade wat je eet is dus van callebout en veel producenten van tabletten of chocolade producten maken de chocolade niet zelf maar kopen het in bij callebout en smelten het alleen
blijkbaar hebben ze bij hun kantoren enorme bakken met chocobonen staan voor t personeel om zoveel van mee te nemen als gewenst
Ik heb nu echt zoveel vragen 
Als iemand nog ƩƩn keer een fucking opmerking maakt over mijn witte benen/gezicht of whatever: ik ga echt boos worden.Waarom denken mensen dat ik zit te wachten op van die stomme klote opmerkingen? Rot ff een eind op zeg.
Haha, dat zal wel! Maar dat heb ik bij een andere chocolade fabrikant ook gezien
(ik heb duidelijk het verkeerde segment gekozen, haha) Ik ben op beursen geweest waar ze stonden en daar hadden ze een mega stand waar je een zakje kon pakken en overal chocolade kon schepen!
Dat klinkt heerlijk! Ik ga het morgen proberen
Je vergeet de boterhamkorst, die is er ook nog!