Wat je even kwijt wil #37

Eerst heb ik haar uitgebreid verteld over mijn schaamhaar maar daarna ook gezegd dat WE tegenwoordig alles kaal scheren. Nou dat kwam wel even binnen hoor!

5 likes

Misschien ook denken aan de andere kant van het verhaal. Die mandjes worden gebruikt om ook te zien hoeveel klanten er in de winkel zijn. Winkels etc. Zijn verplicht zich te houden aan een x-aantal klanten anders kunnen ze een boete krijgen.

Ik stond afgelopen week in een winkel die ook het mandjes systeem gebruikt om toezicht te houden op hoeveel klanten er in de winkel zijn. Dit staat bij de ingang duidelijk aangegeven op grote vellen geschreven, daarnaast stond ongeveer midden in de ingang het punt met mandjes. Ik stond wat langer in de winkel omdat ik niet kon kiezen. Hoeveel mensen in die 10 minuten gewoon keihard langs alles heen liepen en vervolgens een grote mond geven aan het personeel als ze er op aangesproken worden. Het is niet netjes dat het oudere echtpaar zo werd aangesproken. Echter ongeveer elke winkel heeft nu een mandjes/winkelwagen beleid en daarnaast was het voor deze persoon ook misschien de zoveelste en verloor diegene zijn geduld.

2 likes

Nou als ik zie hoe een groot gedeelte zich gedraagt in supermarkt en andere winkel tegen het winkelpersoneel dat zelf deze regels ook niet heeft verzonnen vraag ik me dit af. Ik snap ook dat personeel dan zo reageert na de zoveelste klant want het zijn ook mensen die er het beste van proberen te maken.

Maar goed ik reageerde hierbij ook op iemand die aangaf dat het nergens op sloeg want de mensen waren al binnen en hadden al dingen aangeraakt. Daar gaat het hebben van een mandje niet om.

Ik wil hier verder geen punt van maken, want ik gaf ook aan dat het niet netjes is om mensen dan zo aan te spreken, maar ik kan het wel snappen.

Ik snap ook wel waarom winkels gebruik maken van mandjes of wagentjes om bij te houden hoeveel mensen er in de winkel zijn. En ik snap dat het wanneer het loei druk is in je winkel dat je echt moet opletten als winkelier. Maar in het geval van dit oudere echtpaar vond ik ook wel dat de cassiere een beetje onhandig reageerde. Vooral omdat bij deze winkel de mandjes niet heel handig staan opgesteld (je moet met een trap omhoog om in de winkel te komen of met een lift maar bij die lift staan dan weer geen mandjes) en wanneer mensen al in de rij van de kassa staan dan staan die mensen sneller buiten als je ze gewoon even laat afrekenen. Daarnaast stonden er letterlijk zes mensen in de winkel inclusief personeel.

1 like

Mijn vriend is vrienden geworden met mijn overbuurvrouw. Nu verhuist ze binnenkort weer terug naar haar eigen land en gooit ze haar hele inboedel weg. En mijn vriend mag alles hebben wat hij wil, dus hij zadelt mij nu op met rotzooi :sob::sob:

5 likes

Nou nog niet al het schaamhaar is eruit hoor ben net pas begonnen met plukken

7 likes

Dan zeg je toch nee dankje hoef ik niet? Of stouwt hij stiekem jouw hele huis vol terwijl jij ligt te slapen ofzo? Haha

Tuurlijk super jammer dat ik niet kan werken om geld enzo. Maar ik vind het nog het jammerst dat ik nu geen tiktoks op werk kan maken.

Verkoop het door

1 like

Hij heeft alles in de keuken gezet nu en moet het morgen meenemen naar z’n eigen huis van me. Troep :sweat_smile:

Hij staat nog steeds op gereserveerd hahaha.
Je snapt wel dat ik pas ga slapen als het gelukt is.

2 likes

Ik vind dat zo krom he. Het is niet alsof ze geen boodschappen aanraken die wij als klant hebben aangeraakt.
Ik mocht laatst gelukkig nog contant betalen maar moest het neerleggen ivm hand op hand contact.

Beter andersom als random in je broekspijp

2 likes

Waar halen ze de laatste afleveringen die idioten bij per seconde wijzer vandaan? Vooral die van vandaag ook HOE DAN

1 like

@crazyplantlady

Nou:( hij is nu wel uitverkocht maar heb hem een maatje kleiner besteld op hoop van zegen. De maten beginnen bij XS dus dan durf ik de gok wel te nemen en anders retourneer ik gewoon.

Aahhh shit, na al dat wachten! En ja precies, hopelijk past ie!

Ik heb het idee dat de mensen met wie ik in een groepsapp zit achter mijn rug een nieuwe zijn begonnen en ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind. Aan de ene kant kut, maar aan de andere kant wilde ik er misschien toch al uit. Het is nu al een paar dagen zo verdacht stil en er wordt normaal elke dag wel iets gezegd. :woman_shrugging: Zou overigens niet weten wat ik misdaan heb ineens, maar goed.
Ik wilde het gewoon even kwijt, maar wist niet zo goed waar aangezien ik op social media niet anoniem ben. :sweat_smile:

3 likes

Ik had m’n bed verschoond vandaag, me zojuist heerlijk erin geĆÆnstalleerd met een bakje druiven, bakje aardbeien, geurkaars aan, om nog even een serie te kijken
Maar ik ben zo moe m’n ogen hangen zowat op half 7 maar ik wil genieten van dit moment! Gaat toch niet lukken zo :sleeping:

3 likes

Tegenwoordig vind ik boodschappen doen/naar de markt of bakker gaan echt helemaal top, lekker weinig mensen in de winkel en ik kom ook altijd wel iemand tegen die ik ken. Helemaal gezellig

1 like

Ah maar je maakt misschien toch liever zelf de keuze dan dat die voor je gemaakt wordt? Kan het me voorstellen dat je het niet leuk vindt.