Wat je even kwijt wil #37

Vandaag voor het eerst sinds begin maart wcpapier op het boodschappenlijstje moeten zetten :sweat_smile:

8 likes

Ik heb zowaar een ogenschijnlijk perfecte vacature gevonden. Please duim voor me dat ik voor uitgenodigd voor een gesprek :pray: :pray:

43 likes

Hou op ik mis het zo :sob:

1 like

Ik hoop echt dat binnenkort de vanillesuiker in zakjes weer in de supermarkt is. Ja, ik weet dat je het zelf kunt maken, maar ik kan de vanillestokjes nergens vinden in de supermarkt. :hushed:

2 likes

Tijdens deze crisis ben ik eindelijk gestopt met nagelbijten en nu heb ik echt hele mooie nagels! Ik zeg tegen mensen dat het komt omdat ik probeer van mijn handen af te blijven, omdat ze vies kunnen zijn ivm corona. Maar eigenlijk ben ik in deze tijd een stuk minder zenuwachtig omdat ik me niet in sociale situaties bevindt, waardoor ik niet ga nagelbijten. Wat ik ook wel weer een beetje triest vindt

6 likes

Hier hebben ze het volop, kan wel een paar zakjes opsturen?

Vanillestokjes nog gezien gisteren, bij de kruiden, niet bij de bakproducten. Ook flesjes echte vanillextract.

Lief! :slight_smile: Ik wacht sowieso even tot donderdag.

@mieek Ik kon ze daar gister niet vinden, maar ik zie vaker dingen over het hoofd. Moet donderdag weer boodschappen doen, dus dan maar eens beter kijken :sweat_smile:

Ik vind het niet saai klinken. Ik ben werkzaam als laborante, en in mijn schooltijd heb ik ook vaak onderzoek moeten doen :).

1 like

Haha, nou ja het is best mogelijk natuurlijk dat ze ze niet hadden in de winkel waar je was.
Hier lagen ze trouwens wel bijna helemaal onderin het schap (een AH).

Ik vind het altijd leuk als ik grapjes andersom lees. Ik las eerst gewoon verrassing, toen zag ik Penny_lane met ‘branden ze het af’? En toen dacht ik hee dan zal er wel ver-assing staan en dan staat het er en dan word ik blij.
Verder ben ik niet stoned of dronken, ik kan gewoon blij worden van gekke dingen, I guess.

9 likes

Ja, ik was ook bij een AH, maar die hebben wel regelmatig dingen niet. :slight_smile: Maar donderdag ben ik bij een andere (een grotere), dus hopelijk die wel.

1 like

Ik heb daar ook een hekel aan, de maatregelen waren een goede reden om het mijn moeder te laten doen :innocent:

2 likes

Sinds wanneer is het oké om te pas en te onpas aan mensen te vragen of ze zwanger zijn? Ik weeeeeet dat ik wat te zwaar ben en dat het vooral op m’n buik zit. Maar de afgelopen maanden al door 4 verschillende mensen gevraagd. “oh?” en dan wijzen naar m’n buik. Of vandaag: “hoe lang nog?” dus ik zeg, niet. “oh je bent al uitgerekend!”
Wat!!! Ben echt woest. En ook een beetje verdrietig wel :sweat:

Bizar dat mensen dat nog doen. En wat rot voor jou!

Grrr ik heb zo een belangrijk gesprek, via videocall, en ik heb er zo kaolo weinig zin in. Ben ook helemaal nerveus. Ik wil gewoon met rust gelaten worden

1 like

Gister een online verjaardagsfeestje gehad van een vriend en het was echt heel gezellig! Scribbl, Jackbox, Cards against Humanity gedaan etc. Was echt fijn om party games te doen en flauw te klieren.

4 likes

Ik zit in de zon en het is precies warm genoeg. Maar helaas moet ik weer naar binnen om te werken. Buiten werken werkt niet, zie dan niks om mijn scherm en internet is slecht.

1 like

Ik doe echt helemaal niksssssssssssss vandaag :+1:

11 likes

Ik heb van de liefste vriendin ooit brownies per post gekregen als hart onder de riem voor mijn tentamens morgen :cry: :heart:

29 likes