Heb je toevallig een kabel waar je een scherm op kan aansluiten? Kijken of het probleem dan mee gaat of niet.
Beetje wel. Misschien kun je bellen of zij je wat op kunnen sturen? Dan heb je ook meteen de nummers
Ik heb zo’n dag dat mijn lijf niet lekker zit. Mijn haar zit stom, kleding zit stom, huid zit stom. Ik heb dit altijd vlak voor ik ongesteld moet worden, echt irritant.
Misschien filmpje maken thuis wat ie doet?
Hahah ik zie al een filmpje voor me met gewoon een zwart scherm op beeld en krekelgeluiden als begeleiding
Sameeee
Ik ben ook echt niet vooruit te branden en het is pas dinsdag
Ja maar als je zegt dat je het nu ivm Corona niet prettig vindt om langs te komen, maar haar wel graag wil steunen. Veel kappers hier deden dat toen ze gesloten waren, misschien nu nog wel.
Hahahaha ja ik zag ook direct voor me dat je dan zit: oke nou doe ik hem aan, kijk hij doet niks, doei haha
Wowwww ik werd net super onverwachts gebeld en ik mag vrijdag werken Zin innn na bijna 3 maanden. Ik heb gelijk mijn broek maar in de was gegooid voor deze gelegenheid
Ah dit is echt kut, snap ook nooit dat mensen dit nog vragen aangezien het echt noooooit ok is om dit zomaar te vragen, daarbij ook al was het wel zo dan vertellen mensen het wel als ze dat zelf willen.
Ik probeer minder brood te eten en af te wisselen met crackers, Roggebrood, yoghurt of havermout
En ik had vanochtend al uitgebreid ontbeten met een croissantjes en broodjes, dus ik dacht “nou dan lunch ik licht met crackers en huttenkasse”
Heb ik alsnog 8 crackers gegeten haha, slaat echt neeeergens op
ohh dit heb ik altijd met crackers, kan echt blijven dooreten
Mijn vriend/partner/lief is jarig vandaag en als verrassing heeft zijn zus (en broer, en ouders) een ontbijtmand laten bezorgen. Beste cadeau ooit ;).
Ja echt jammer dat crackers helemaal niet vullen, wat voor beleg ik er ook op doe, ik zit NOOIT vol
Ik wiihiil nieehiiet meeheeer aan m’n studieopdracht werken
Ik heb een sollicitatiegesprek volgende week!!! Ben zo blij
I feel you!
Gesprek achter de rug. Was echt veel zwaarder dan ik dacht, de tering. Maar… gehaald en nu ben ik LiO bekwaam
Lees net dat de Zeeman binnenkort ook van die stoffen mondkapjes verkoopt. Dacht deel de tip even want Zeeman is altijd goed betaalbaar dus dit vast ook, er stond geen prijs bij of wanneer alleen dat ze een hele lading hebben ingekocht en dat het binnenkort in de winkel komt te liggen.