Wat je even kwijt wil #37

Heel veel succes!!

Ik zit in m’n eentje op kantoor maar verder helemaal hetzelfde. Ik schuif de ‘dan ga ik Ă©cht iets doen’ tijd ook steeds verder op. Net had ik besloten dat ik om 12:00 uur iets nuttigs ging doen maar inmiddels is het 12:01 dus nu moet ik weer wachten tot 12:30 :upside_down_face:

8 likes

Haha goed plan.
Ik heb besloten dat ik om 13:00 ga lunchen (en dat ik daarvoor een bepaalde taak gedaan moet hebben, maar who am I kidding) maar tot die tijd ben ik erg gelukkig met mijn beslissing van vanochtend om m&m’s mee te nemen naar kantoor. Toch een klein lichtpuntje deze dag.

1 like

Zou het niet kunnen dat hij gewoon exact hetzelfde heeft als jij? Je wil niet dat het flirterig wordt, dus dan houd je het wat afstandelijker. En misschien dat hij na het leuke vriendschappelijke gesprek het wel weer flirterig vond en toen dacht: shit, even weer een tandje terug

Als ik op het forum al lees hoeveel mensen er weer naar kantoor mogen volgende week ben ik echt bang voor de drukte in het ov

Dankje

Pff mijn laptop laadt niet meer op, ook niet met een nieuwe oplader. Tussendoor gaf hij wel nog kort een teken van leven, met een batterijstatus van 5%. :pensive:

Hoeveel mensen er midden op het fietspad fietsen/lopen en gewoon niet aan de kant gaan pff. De volgende rij ik gewoon aan.

16 likes

Meh, ik merk echt dat als ik wakker word/ga slapen met een slecht gevoel of in een slechte mood dat ik er nu zo lang in kan blijven hangen. En ik heb al een week ergens last van wat maar niet weg lijkt te gaan. Voel het ook constant met zitten en nu thuis alleen heb ik natuurlijk alle tijd erop te focussen!

3 likes

Blijf zelf persoonlijk, omdat ik met het ov moet, tot begin september thuis werken. Op orders van het bedrijf. (Moet zeggen dat ik het ondertussen ook niet meer zo erg vind om thuis te werken)

Ben onderweg en heb nu al zin om mijn broek uit te doen. Ben echt pantalonfan geworden.

2 likes

Ik heb sinds lange tijd eindelijk weer een rustiger/minder hectische dag wat betreft thuis werken. Alleen nu heb ik meteen de neiging om echt heel rustig aan te doen, terwijl ik opzich wel genoeg te doen heb

Krijg een brief van de belastingdienst vandaag volgens de PostNL app en heb zo’n vermoeden waar het over gaat. Ga nu voor de 1e keer maar even de brievenbus nakijken.

Een klant had de bijlage niet meegestuurd dus ik mail terug met de vraag of ze die nog wilt sturen. Stuurt ze mij de bijlage en de tekst erbij “ik ben zooooooooo snugger
NIET!!! De bijlage heb ik nu toegevoegd.” :joy:

11 likes

Aargh, de schoonmaker is hier nu en ik heb nog niet geluncht, maar het duurt zo lang voor hij klaar is!

Ik moet ook naar kantoor. Ik schrik er wel van want ik moet ook met ov.

Ik dacht dat ik gebeld werd door een werk iets. Dus ik vet zenuwachtig terug bellen. Was het een of ander nep bank giro loterij iets
 echt val dood.

Ja ik vind het ook gek, het advies is ook nog steeds dat iedereen die dat kan thuis moet werken? Ik hoor om me heen ook van heel veel mensen dat ze weer naar kantoor moeten.

Een collega (mijn leeftijd, tegelijkertijd met mij begonnen) gaat weg bij mijn werk en ben echt laaiend enthousiast omdat ik het zo leuk voor hem vind dat hij iets nieuws tofs gevonden heeft. Volgens mij een teken dat ik ook écht op zoek moet naar wat anders.

sorry, overkill aan dagboekposts de laatste tijd.

4 likes

Ja herkenbaar! Als ik een slechte dag heb dan is gewoon mijn hele dag verpest, het lukt me dan heel moeilijk om het om te gooien.

Mijn baas heeft me gebeld en ik heb wel een idee waar het over gaat en ik word er zenuwachtig van. Ik heb hem teruggebeld maar hij neemt niet op
 pffffff.

3 likes