Mijn benen zitten dus onder de muggenbulten/rode vlekken maar dacht ik ga ze niet verstoppen onder een lange broek, zo warm! Mijn vader is altijd zo subtiel he “Jeetje wat ziet dat er lelijk uit”. Thanks pap :’)
(het jeukt trouwens nog steeds, 6 dagen geleden nu! ben zo benieuwd of het mooi gaat helen…)
zo maar echt, keihard janken
Maar 6 uur stoppen is ook best laat. Geen idee hoe lang je dagen (moeten) zijn, maar kan je niet wat eerder beginnen?
Helemaal met dit weer vind ik dat heerlijk (want bijvoorbeeld vanaf 15.30 vrij dus nog lekker naar buiten) en makkelijk (vroeg opstaan als het al licht is)
Van 9 tot 6, dus wel normaal. Ik zou nu eerder kunnen beginnen, maar wanneer ik naar kantoor ga is dat niet mogelijk ivm het openbaar vervoer; woon in een boerengat en moet dan al de eerste bus hebben
Joe joe
Gelukkig heb je mij voor de topografische kennis in de pubquizen!
Oh nou dan zou ik het er nu nog van nemen juist en dus wel je dag indelen zoals jij dat wil! Dat het in de toekomst anders wordt zijn “zorgen” voor dan toch. Tenzij je echt tot 6 ingelogd moet zijn in een telefoon ofzo
Ik vind dat overigens best een lange werkdag maar had ik ook bij m’n vorige werkgever, die verplichtte een uur lunchpauze en dus 9 uur aanwezigheid, vond ik maar niks.
Update: je had gelijk! Is al gelukt
We hebben deze https://www.geekmaxi.com/nl/robotstofzuiger-roborock-s5-max-robot-vacuum-cleaner-eu-plug-1160.html gekocht. Hij schijnt heel goed voor haren enzo te zijn. Echt bizar hoe goed ze zijn geworden vergeleken met 5 jaar geleden.
Ik heb een afspraak gemaakt om mijn vajay te laten laseren en kan nu al niet tegen de ongemakkelijkheid om daar te liggen full nude en dat er dan een meisje daar tussen haar ding gaat doen
ik heb hier ervaring mee en ja het is net zo ongemakkelijk als dat je denkt dat het gaat zijn
oke ja na een tijdje ‘wen’ je een beeeetje aan het idee. maar ik hoopte dat er wonderen zouden gebeuren en dat ik echt heel chill zou liggen daar. still not
Ohnee waarom lieg je hier niet over tegen mij
ben je wel helemaal haarloos nu?
pfff ik moet een tentamen (soort opdracht) voor morgen 10.00 inleveren en ben nog niet begonnen én heb 0 motivatie/concentratie
waarom ben ik zo
is een vak van vorig jaar ook dus als ik m niet haal ben ik s c r e w e d
zin om te faken dat ik ziek ben
haha jaaa omdat ik deze vraag al jarennnnn heb gesteld op egf en het nu eindelijk zelf heb kunnen ervaren.
ik heb pas twee behandelingen gehad dus kan er niets over zeggen denk ik, ben nog niet haarloos! maar je merkt wel over 't algemeen na de eerste behandeling verschil, op sommige plekken heb ik nu al veel minder haargroei
en op sommige plekken doet het ook pijn man, onder je oksel en in je schaamstreek omdat daar de haartjes dikker zijn
maar die pijn is van korte duur en wordt ook minder
@Daytona ja haha klopt, ik geloof al die verhalen niet dat het op een gegeven moment ‘normaal’ voelt. het blijft gwn weird om daar zo naakt te liggen terwijl ze je aan 't laseren is en je aan het kletsen bent
Guns, germs and steel?
Ik ben de vlog van Enzo Knol aan het kijken en nu wil ik ook naar hof van saksen!
Aah wat mooi en fijn om te lezen
Gadverdamme ik lig in bed en kan niet slapen. Ik heb vandaag migraine gehad en nu heb ik al twee keer zo’n aanval gehad dat ik het warm krijg + hoge hartslag. Geen idee of het verband heeft maar ik vind het super eng. Heb nog geen oog dichtgedaan