Wat je even kwijt wil #37

Denk dat het best wennen gaat worden als ik volgende week terug ga naar kantoor en ik niet meer de hele dag kan uitstellen op het forum…

In mijn AH is het dan zooo druk! Allemaal mensen die nog ff snel wat willen halen

Is er hier iemand die de premaster Psychologie in Leiden heeft gedaan?

yes!

Oeh fijn, ik stuur je even een DM!

1 like

@Runnerlongs @pastelzwart Hier is de supermarkt maar tot 21u open en moet zelf vanavond nog even ergens anders heen, dus denk dat ik maar rond etenstijd ga dan. Ben benieuwd haha.

2 likes

Klinkt gek maar misschien als je je filiaal googled, dan kun je nog wel eens zien wat de drukste tijdstippen zijn.

AH1

Ja heb ik indd ook gedaan, maar nu met de coronatijd klopt het toch vaak niet helemaal heb ik gemerkt. Ik wilde eigenlijk rond 8u gaan, maar lag vanmorgen té lekker in bed. Heb ik nu spijt van haha.

1 like

Ah ja dat is natuurlijk ook mogelijk. Miss dat ze op hun facebook pagina een tijden sheet hebben gedeeld? Weet nog wel dat ze in het begin het deden van mijn AH. misschien nog de moeite waard om te checken?
anders weet ik het ook even niet… denk sowieso dat dit weekend wel weer druk is “want pinksteren”

2 likes

Ik heb een kind beloofd dat ik vandaag op skeelers naar het werk kom. Ik hoop zo dat ik niet onderweg op mn muil ga hahaha. Ik heb twee obstakels onderweg. 2 hoge viaducten waarvan er eentje naar beneden gaat met een scherpe bocht aan het einde en de andere heeft een kruispunt aan het einde (waar ik dus niet kan stoppen). Wish me luck. :joy:

13 likes

Ik zou gewoon tot om de hoek met de auto/fiets gaan en dan je skeelers aan doen :joy:

24 likes

Ik mis dit ook! Zeker in deze tijd lijkt het me 100x chiller om nog te studeren dan om te werken.

3 likes

Ik heb even een kleine break van m’n studieopdracht na 1.5 uur. Had alles gelocked ook m’n telefoon.

Kijk ik er nu even op, heeft een collega me op m’n privételefoon geappt of ik iets kan opzoeken? Ik heb vrij? Hij kan de pot op. Is het een blauw vinkje als je in dat meldingenscherm de app gelezen hebt?

1 like

Haha ik zou de app sowieso lezen en dan laten. Leave that bitch on read, komt wel als je weer aan het werk bent.

11 likes

Aw wat zonde ja! :sob: Waar had je een reactie op?

Ik zou lak hebben aan dat blauwe vinkje hoor. Een collega heeft mij ook wel eens in m’n vakantie geappt of ik een cadeau wilde regelen met andere collega’s. Hij was zelf op kantoor, loop even iedereen langs gek. Heb z’n appje gewoon gelezen en genegeerd.

1 like

Ooooh zonde, dat heb ik ook wel eens gehad, ging vaak gepaard met warmte

1 like

Aangezien m’n vriend en ik de afgelopen maanden meer dagen wel dan niet aan de drank waren, wordt het tijd om even drastisch te minderen. Komend weekend de laatste drankjes en dan wordt het tijd voor Dry June. Daarna alleen nog in de weekenden een drankje en doordeweeks niets drinken.

5 likes

@Banananana @Takkie Ja goeie ik negeer het gewoon, echt fucking irritant dit.

Het komt denk ik ook omdat ik vandaag iets anders voor werk wel gedaan heb omdat niemand anders dat kan en vandaag moest, maar daar ben ik al mee klaar (en krijg ik uren voor compensatie). Zo van “oh dan kan dit ook wel “even””.

Nouu nee. Hij gaat maar lekker zelf zoeken. Ik ben weer uit de lucht en blok lekker alles doeeeiii.

Alleen het eeuwige geldgebrek en die studieschuld die als een molensteen om je nek hangt kan ik wel missen als kiespijn. En die eeuwige deadlines ook.

1 like