Hopelijk slaap je inmiddels al!!
Ik ben zelf echt fucking drained na de afgelopen 5 dagen, voel me ook echt heel somber en wil over dingen praten maar heb het gevoel dat ik hiermee bij niemand terecht kan.
Ik ben zelf echt fucking drained na de afgelopen 5 dagen, voel me ook echt heel somber en wil over dingen praten maar heb het gevoel dat ik hiermee bij niemand terecht kan.
Hier ook super slecht geslapen. wel maar weer eens een rondje gelopen inpv zeesterren op bed.
Ah dus twee waar ik geen weet van had
Robert Kaplan zevers
Even een kleine kanttekening; Robert Kaplan is een journalist en geen geograaf. Zijn ideeĂ«n zijn gebaseerd op fysisch geografisch determinisme en dit is een tak binnen de geografie die al sinds de jaren 40 niet meer gebruikt wordt door wetenschappers. Kaplanâs theorieĂ«n stammen voort uit westerse verheerlijking en kolonialisme. Ik dacht ooit ergens van hem gelezen te hebben dat mensen aan de evenaar door het klimaat en vegetatie type lui en dom zijn wat dus complete bullshit is. Dus alsjeblieft wees kritisch over wat hij schrijft.
Venezolanen! Toch?
Ik heb vandaag de hele dag een cursus en moet een presentatie geven en heb er vrij weinig zin in blehhh.
Ohh nee⊠heb je wat kunnen slapen?
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn opdracht af te maken en eindelijk in te leveren vandaag⊠moet echt even bikkelen, ga nu de forest app overal aanzetten en concentratiemuziek luisteren
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Mocht je nog met iemand willen praten mag je mij dmâen hoor
Ik mis het studentenleven zo. Ik mis het standaard borrelen op dinsdag en donderdag. Ik mis het dronken zijn tijdens het koken met huisgenoten en op random momenten terasjes kunnen pakken. Ik mis zelfs het studeren tot 2.00 in de ub voor tentamens. Dacht dat ik hier inmiddels wel overheen was.
Ik heb nog 1 week vakantie en we willen alles beneden eindelijk schilderen.maar ik heb er echt geen zin in.
Maar als we het deze week niet doen, dan doen we het voorlopig echt niet.
Thanks dat is lief! Ik heb vannacht een oude vriendin in t buitenland geappt en heb nu met haar een belafspraak gemaakt !
Mijn werkdag begon om 5.00 uur en zit er nu alweer op. Zulke gekke dagen soms. Vooral als ik thuis werk. Kan nu gewoon nog de sportles van 10.00 gaan doen.
Ja, gelukkig wel!
Yessss loon en vakantiegeld binnen!!
Moet ik sporten omdat ik wil afvallen? Ohja zeker.
Maar wat ben ik aan het doen⊠online kleren aann het zoeken die ik zou willen dragen als ik mn gewenste maat heb bereiktâŠ
Altijd prima om een doel te hebben toch?
Motiveert mij altijd wel
Mân hooikoortsmedicijnen houden dit nu allemaal niet meer tegen hoor
Vandaag weer online lessen.
Laatste keer heb ik half C&A leeg gekocht.
Ik overweeg naar IKEA te gaan tijdens de andere les. Heb een bureau nodig
Wanneer is het op vrijdag het minst druk in de supermarkt? Ik wilde net gaan, maar ben weer omgedraaid omdat het zooo druk was
Pfff ik doe nu al een tijdje Nederland in Beweging met mijn moeder, maar mijn billen doen nu zooooân pijn. Hoe doen bejaarden dit?