Wat je even kwijt wil #37

Groot gelijk! Ik heb er ook een hekel aan als mensen je iets vragen als je vrij bent. Zijn ook altijd dezelfde (irritante) mensen, althans bij mij. De leuke collega’s halen dit niet in hun hoofd want die begrijpen dit gewoon.

1 like

Weet iemand nog webshops waar je leuke cadeautjes kunt kopen voor een verjaardag?
Sites zoals gre.etz en to.pgeschenken, kon daar echter niet iets heel leuks vinden

Ik heb zooo weinig zin om te werken laatste weken maar ik kom tot de conclusie dat ik het afgelopen half jaar nog maar 4 vakantiedagen heb opgenomen. Misschien moet ik even een break nemen van mijn 40urige werkweken :sweat_smile:

9 likes

Ik heb weer eens met gewicht getraind, stuk minder dan ik gewend was want zal moeten opbouwen, maar nu heb ik dus weer eens spierpijn in mijn kont. Laag gewicht, groots effect :sweat_smile:

4 likes

Bijna weekend!! Eindelijk weer chips eten. En van mijn stomme collega’s verlost die lekker overal hooikoortsniezen alsof er niks aan de hand is :tada:. Handen wassen ho maar

4 likes

5 sollicitaties verstuurd en het is nog niet eens 12 uur. Ben echt verbaasd over mezelf. Vooral dat ik niet tot in den treure mijn brieven ging aanpassen en perfectioneren, maar de basis vrijwel hetzelfde heb gehouden. Vind het wel best zo.

19 likes

Wilde net vragen hoe je dat zo snel doet. Toen las ik verder en begreep ik het. Ik blijf ook aanpassen en overdenken en perfectioneren. Hell. Wel goed bezig trouwens!

1 like

Het is dat er een link bij staat anders dacht ik dat je het over deze Muzzy zou hebben

8 likes

Ja dat was ook mijn probleem. Ben heel erg een afweger. Twijfelen of ik moet reageren, of ik er wel pas en vervolgens of ik diep genoeg inga op wat ik van de organisatie vind en wat ik kan bieden… Maar mijn vriend heeft me gister een schop onder mijn hol gegeven dat ik gewoon brieven moet sturen en dat ik er dan vanzelf wel achterkom :sweat_smile: Dus ik heb nu een soort vast verhaaltje en dan alleen een onderdeel over de organisatie/aansluiting die ik dan hoef te herschrijven.

1 like

Ik zit even achter mijn werklaptop voor prive gebruik. Heb net even proberen in te loggen in de werksystemen, ik kan alleen nog in alles wat office 365 gebruikt. Maar in alle andere systemen kom ik niet. Als ik weer moet werken mag ik dus beginnen met een rondje bellen naar IT. Of eventueel naar locatie gaan om alles te laten fixen. Zin in - NOT.

Kan jouw vriend mij ook een schop onder mn hol geven? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, vast wel. Als je je aansluit bij zijn mentorklas zit je gebakken :tongue:

1 like

Choc Star!

Wij hebben internetproblemen. Nu heb ik gebeld en kreeg ik advies om iets in de muur met draadjes te veranderen. Betekent dat draadje strippen en dan opnieuw aansluiten. Wat normaal de monteur zou doen. Vinden jullie dit ook een raar advies?

Ik snap dat de monteur niet kan komen, maar zelf klungelen aan de draden is toch niet slim.

Gvd onze burgemeester gaat naar Den Haag.

Wat een slechte beslissing is dat

4 likes

Wij kregen de cinemabox van deze: https://brouwerijpronck.nl/pronck-borrel-boxen/
Die vond ik wel leuk!

Nee als jij een probleem hebt en de monteur kan niet kopen en je krijgt uitleg hoe je het zelf kan doen nee absoluut geen raar advies. Draadje strippen is makkelijk zo gedaan.

Zou zeker even vragen naar een aansluitschema, dat is vaak wel te begrijpen.

3 likes

Als je weleens de vanille donut van de Lidl eet, merk je dan ook dat op sommige dagen de room echt lekker stevig en mooi geel met zwarte puntjes is en de andere dag lijkt er gewoon mierzoete en wat bleke dunne vloeistof in de donut te zitten. Wat maakt dat verschil? Het doet echt iets met de smaak.

Heb gelukkig vandaag weer een goede batch getroffen. Weet ook niet of het ligt aan in welk filiaal ik de donut koop…

Hebben ze niet. De uitleg is draadjes losdraaien en strippen. Dat was het. Heb net extra gebeld en meer hebben ze niet.

Oh nu al benieuwd naar z’n toekomstige dagboekjes. Niet elke dag voor z’n werk langs het zwembad maar gewoon lekker langs het strand haha

1 like