Wat je even kwijt wil #37

image

3 likes

@ iedereen die het niet kijkt:

afbeelding

5 likes

Ik vind Seinfield dus zo slecht, de grappen zijn zo ingestudeerd en de timing is slecht. Ik kan niet begrijpen dat mensen hier echt om moeten lachen (ik weet trouwens niet of mijn mening of jou mening in het onpopulaire meningen topic hoort).

2 likes

Ik had niks te doen vanavond, dus volledig geinfluenced door @Zemraluani ken ik nu alle landen + hoofdsteden van Europa uit m’n hoofd! Wil nu eigenlijk een voor een alle continenten gaan doen, maar de rest lukt vast niet in een paar uurtjes :’)

13 likes

Omg permaban asap

5 likes

Een van mijn lievelingsmomenten op werk was het moment dat een collega op zn Kramers de deur inviel

2 likes

Kan ik Seinfeld ergens online kijken?

1 like

Mijn vriend heeft een doos aan kinder maxi assortiment dingen gekocht op Amazon, en toen dat gisteren binnen kwam hebben we het echt als een stelletje drugs verslaafden / criminelen zitten verdelen onder ons tweeĂ«n. Echt alles werd geteld en mijn vriend ging zelfs dreigen met wat hij wel niet zou doen als hij mij aan zijn ‘deel’ zag zitten. Ik schaam me soms echt dat wij zo’n stereotype ‘fat couple’ zijn :joy: hahaha

36 likes

Amazon Prime!

1 like

Doe Zuid-Amerika eerst voor je ego!

Zijn maar klein tiental landen en logische hoofdsteden namen.

2 likes

Noted! Dat klinkt wel alsof het te doen moet zijn inderdaad

1 like

Morgen wordt een dramatisch drukke dag op mijn werk omdat ik de ochtend een systeem moet testen en dus de rest van dag al mijn werk moet doen ipv in 8 uur. Maaarrrr ik ga carpacciosalade maken als lunch, nu al zin in :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

En op de een of andere manier heeft dat continent het toch gepresteerd een land 30 jaar voor mij te verbergen. Ik weet de naam nog steeds niet, iets met Frans en recht of links naast Suriname.

( Jesus fucking Christ hoeveel fouten kan ik in een paar zinnen maken, nu al vier x geedit)

1 like

Sinds ik nu een maandje aan het werk ben voelt mijn avond zo raar en kort
 Als ik om 6 uur stop met werken, dan eet, even een wandeling maak en dan 1 aflevering kijk van een serie dan is mijn avond al om?! En dan werk ik nu zelfs nog vanuit huis. Als ik naar kantoor moet komt er 2 uur reistijd bij; dan heb ik helemaal geen avond meer :open_mouth:

Zo ziet de rest van je leven vanaf nu eruit.

41 likes

@HvO jullie zijn het beide waard :heart::heart::heart:

2 likes

Gelukkig hebben we jouw altijd opbeurende commentaar om de sleur een beetje draaglijk te houden.

14 likes

Meerdere hebben er last van

1 like

Troost jezelf. Ik kom er net achter dat Suriname blijkbaar een land in Zuid-Amerika is ipv een eiland naast Aruba.

1 like

Er is echt iets mis met ons onderwijs als we niet eens weten waar de landen liggen die we leeggeroofd hebben


16 likes