Ik ben verdorie 30+ en nóg steeds voel ik me superonrustig als ik op zaterdagavond thuis op de bank zit:/.
Aaaaaah yeaaaaah. Vanaf volgende week gaat je girl eindelijk voguen!
Omg en het is ook nog eens op een dak terras ipv een park!
Maleficent 2 staat op Disney+! Zojuist de eerste weer gekeken en nu de nieuwe aangezet
Ik weet niet waar je nu woont, maar misschien kan je wel naar een FF meeting om nieuwe mensen te ontmoeten
Iedere keer weer vergeet ik hoe duur prullenbakken zijn ziek gewoon
Heftig hè, schrik er ook van.
Ik heb een bos bloemen gekregen zonder kaartje, hoop stiekem op een stille aanbidder maar denk dat het van oma is die gewoon het kaartje is vergeten
Ik ben in elk geval nog dagelijks blij met m’n mooie brabantia op pootjes, dus als het ding de hele dag in zicht staat: spendennnn!
Ik denk dat mijn vriend me uitlacht als ik die voorstel hij vond 50 euro de max
maar die is wel écht mooi en het toppunt van stijl en volwassenheid
Rare jongen hoor, 50 euro is niiiiks.
Nee echt serieus. Die blijft ook gewoon een leven lang goed hou ik mezelf voor. Mijn ouders hebben al honderdduizend jaar zo’n zilveren brabantia touch bin, nog net als nieuw! En die rechthoekige op pootjes is echt
Ik moet echt stoppen met ontbijten in bed met crackers. Iedere avond weer 1000 kruimels
Ik heb momenteel gewoon een zwarte plastic prullenbak waar ik zelf de klep van omhoog moet doen maar hij staat verstopt achter de keukendeur. Wanneer ik een luxe grote keuken heb, wil ik ook zo een mooie van brabantia ofzo!
Sporcle! Ik vind de website zelf een beetje lastig reageren maar als je gewoon googlet op ‘sporcle countries of -contintent-’ oid krijg je wel hele fijne quizzen
Trots!!!
En nu krijg je Baader-Meinhoff fenomeen op de landen die je nu geleerd hebt, ineens hoor je ze overal.
Yess! Ben ook best trots op mezelf haha. En zin in wel tbh
En ik kwam er dus ook achter dat allemaal dingen waarvan ik dacht dat het landen waren, helemaal geen landen zijn (Puerto Rico, Groenland) maar onder andere landen vallen. Voel me vet dom maar van best veel wist ik dat echt niet?
Chrissy
Ik vind het heel knap. En ik vind het zo bizar hoeveel kleine landjes er in Oceanië liggen, al zal er veel ook wel bij andere landen horen. Dit weet ik alleen omdat ik wel eens bij mijn man meekijkt als hij zijn vlaggenspelletje doet. Ik weet nog niet eens de landen en hoofdsteden in Europa, echt belachelijk.
Oh ik heb 1 van de Xenos voor een 10tje en heb hem al een aantal jaar. Staat alleen geen fancy merkje op ofzo.
Is dat een App?