Wat je even kwijt wil #37

Hahahaha typisch wel. Prachtige steen trouwens, wil die ook graag, maar zijn zo enorm duur

1 like

Hahaha echt he! Ik zie hem nu overigens ook echt voor me met een petje en een jogging broek in de Gamma, dus het helpt wel :joy:

1 like

Mijn stageschool heeft gevraagd of ik volgend jaar weer stage wil lopen daar, echt zo leuk!

23 likes

Ik volg T.ygo G.ernandt op insta en zag dat hij gepost had dat er een nieuw seizoen kwam van iets. Dus ik tag mijn vriend hierin, heb ik nu een berichtverzoek van T.G. met "Hallo :heart: " Eh ok :sweat_smile: is dit normaal gedrag? Hahah

51 likes

OMG! Wat ga je terugsturen?

1 like

Jij bent nu de uitvolkorene

18 likes

Heel saai, maar niks haha. Vind het maar raar ook

3 likes

Ik zit ook op mijn bed te kijken hoe mijn vriend staat te zweten en te schelden bij het ophangen van de nieuwe jaloezieën in zn onderbroek. Heerlijk

8 likes

Jammer, ik zag wel een juicy verhaal aankomen

1 like

Ik zie je titel. Ik leer jou dansen als je wat terug stuurt haha.

10 likes

Haha ja het is heel grappig en schattig. Zeker nu door corona hoor ik hem altijd praten en lachen achter de computer, ik krijg ook altijd de groeten van random internetmensen met nicknames. En ik vind het ook echt wel knap hoe hij dat doet altijd, echt zo’n type dat altijd en overal geliefd wordt door iedereen. Ik doe het hem niet na. Denk dat als ik hem naar het forum zou laten komen hij binnen no time het populairste forumlid is.

10 likes

Ik hou er echt zo van om na een lange drukke werkdag mijn volume open te draaien in de auto en keihard mee te zingen met Total Eclipse of the Heart. Erge is gewoon dat ik kippenvel krijg van mijn eigen gezang en emotie wat ik erin gooi :joy::joy:

34 likes

Yess de oplader van mn chromebook is binnen. Nu kan ik eindelijk weer op 2 apparaten hetzelfde ding doen.

6 likes

Doe hem de groeten van mij !

3 likes

Maar je kunt zaad zuster van Party Brard worden!!!

7 likes

Wait, what?! Die zag ik niet aankomen


3 likes

Hahhaa. Hij keek eerst heeeel moeilijk toen ik zei ‘Je krijgt de groeten van Banananana’. Maar daarna bedankt en groeten terug en jullie moeten elke dag naar de the do!! you!!! breakfast show op NTS live luisteren. Misschien hoor je hem dan wel zingen.

7 likes

Wtf ik dacht de hele tijd dat het Matthijs van Nieuwkerk zou zijn? :joy:

5 likes

Vandaag voor het eerst sushi besteld en online stond overal dat 15 stuks p.p. meer dan voldoende zou moeten zijn. Het was echt lekker maar zit nu dus met zo een restje honger nog op de bank :unamused:

2 likes

Dit is echt zo wholesome!
Sowieso ook de hele tweede laag van FF, onze partners die allemaal dingen van het forum meekrijgen. Toen m’n vriend gister thuiskwam van z’n werk vroeg hij nog voordat z’n jas aan de kapstok hing of er nog iemand iets van Royce en Annic had gehoord :joy:
Als we nadenken over een grote aankoop of iets zegt hij ook altijd dat ik even tips moet vragen op het forum, heerlijk.

28 likes