@Plukkies @grace jaaa zo klote…
Heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag boos/verdrietig mag zijn en morgen kop omhoog en solliciteren
Ja gun jezelf wel echt even een baaldag. Ik heb met uitgelopen mascara tot m’n knieën onder een dekentje op de bank gezeten en het op een zuipen gezet. Was het productief? Niet bepaald maar de volgende dag had ik wel de drive om te gaan zoeken.
ik heb net m’n koelkast schoongemaakt en dat irritante vriesvakje ijsvrij gemaakt, maar tering wat een werk hé. helemaal met de föhn dat ijs weg zitten smelten maar goed, nu weer een schone koelkast en niet half antarctica in m’n koelkast. ik voel me een successful adult
Een vriendin van me zoekt een kinderboek, ik ken het niet maar mss iemand hier wel?
Dit is de omschrijving die ze stuurde:
Het ging over een jongen die ging varen en uiteindelijk kwam hij langs een stad met heel veel trappen en daar ging hij naar binnen, het was een stad op het water en hij nam uiteindelijk ook allemaal mensen/dieren mee op z’n boot.
Weet iemand welk boek dit is? Want ik wil het nu ook lezen haha :’).
Nou ik weet ook niet wat ik had, zeker voor een maandag uitzonderlijk actief geweest
Misschien lag het aan de 3 koppen espresso
Oooh ik haatte dat systeem daar zo erg
Ik vind het zo fijn dat er geen hoestende, proestende en sniffende mensen meer in het ov zitten. Vond ik altijd al heel vervelend.
De kleine kapitein? Van Paul biegel, waren drie boeken.
Ik heb een nieuw huis, in een hele leuke buurt in Amsterdam, voor mezelf, voor minder dan 1000 euro per maand
Mijn project voor vanmiddag is (was) de slaapkamer uitmesten en opruimen maar ik ben natuurlijk duizend andere klusjes aan het doen. Waarom ben ik zo.
Dit en het feit dat er nu niemand naast je komt zitten. Want daar zijn mensen goed in he… naast je gaan zitten in een lege coupe
Jaaa dankje!!
Kunnen jullie ook bepaalde insta live stories niet meer terug zien? Die wel gewoon nog binnen de 24 uur zichtbaarheid zijn?
Nou wat een domme reactie ook van die docent. Dat zeg je toch niet. Prima als hij het nog niet goed vindt, maar mag hij wel op een normale manier duidelijk maken vind ik. Hopelijk is het gelukt met het aanpassen!
Wat chill!!
Ik heb een online les van m’n avondopleiding nu, maar het is zonder camera, dus ik ben intussen aan het eten, appen en forummen… ik ben echt net een klein kind dat controle nodig heeft om op te letten.
Er zit iemand op haar balkon in mijn straat echt enorme ruzie te maken met haar vriend (ex?) aan de telefoon en ze is aan het schreeuwen en huilen want hij is blijkbaar vreemd gegaan. Heel sneu voor haar maar ik zit lekker mee te genieten van de drama.
Arnon Grunberg ook bij de nationale herdenking… waarom is die man overal??
edit: wacht eens even, volgens die stomme brief die vorige week bij dat boek van 'm zat was ie in april nog in New York, hoe is hij nu dan hier met die travelban??
Het voelt ongepast om dit in het youtuberstopic te posten maar heb net de laatste afleveringen van het videodagboek van Anne Frank gekeken en oh my heb het niet drooggehouden .
Zo mooi gemaakt, mooi (en belangrijk) dat ze op deze manier ook kinderen aanspreken. Maar poeh dan ben je toch wel even blij dat je anno 2020 leeft.
En ik moet weer huilen bij grey’s