Ik was weken aan het twijfelen over konijnen als huisdier en toen van het weekend had ik de knoop doorgehakt en gezegd: “Nee.” Maar nu heb ik vannacht gedroomd over konijnen en stuurde mijn zusje net een foto van het konijn bij mijn ouders dat ze hem in bad hadden gedaan en nu ben ik weer in twijfel
Ik bedenk me ineens dat ik begin dit jaar een fitbit wou kopen. Gelukkig niet gedaan want dat ding zou zich de tering vervelen.
Mijn fitbit zit zo te zeuren nu ieder uur dat ik hem nog irritanter vind dan mijn ouders in de pubertijd. (Je kan het wel uitzetten maar daar ben ik dan weer te lui voor)
Je kunt dingen uit je dossier laten verwijderen hoor, als je dat wilt.
Nee als het goed is niet, ik moet online onderwijs geven. Maar dat vind ik zo stom En had gedacht dat ik gewoon naar stage kon zodat ik mn huis nog eens uitkom
Mn contract wordt GODVERDOMME niet verlengd. Vanaf 16 juni geen baan meer
Lekker in deze tijd
Ik ben echt goed bezig met werk vandaag!!! Ben echt trots zo trots dat ik nu geen zin meer heb iets te doen
Moet eigenlijk nog een pakket ophalen maar ben niet aangekleed dus ja kan niet
typhus
Ik vind dit heel grappig op de een of andere manier :’)
M’n vriend heeft krullen maar de laatste tijd zijn ze een beetje uit z’n haar gegaan. Ik zag ‘m net ‘krullen weg’ googelen en een site lezen waarop stond dat het door een gebrek aan proteïne kon komen. Nu vroeg ik net wat ie wil eten, zegt ie ‘het liefst iets met veel eiwitten’ hahaha. Ik vond het zo schattig, alsof z’n krullen dan opeens weer terug zijn. Hij had ook niet door dat ik hem dat zag googelen.
Haha zo schattig, stel hem voor aan de curly girl method!
Haha ahw liefje hahah ik smelt
Wat ontzettend klote! Hoop dat je snel wat nieuws gaat vinden, echt een rotperiode om werkeloos te zijn. We kunnen een clubje oprichten
Hahaha ik ga het aan 'm voorstellen, maar ik vraag me af of hij er zoveel moeite in wil steken
Vapiano is failliet.
Als ie echt proteinetekort heeft kan hij vrij makkelijk en cheap het water waarin je rijst gekookt hebt opvangen en dat een keer door z’n haar spoelen na het wassen, opvangen in een bak en nog een keer, als je snapt wat ik bedoel. Paar keer herhalen en dan paar minuutjes laten intrekken. Daarna wel conditioner erin doen anders is het stro
Oh dat is wel een goeie tip! Ik zal het aan hem doorgeven. Ik heb ook geen idee of dat is waardoor het komt hoor, ik vermoed eerder dat het is doordat hij al lang niet meer naar de kapper is geweest. Maar misschien voor zijn eigen gemoedsrust wel het proberen waard haha.
Haha ja ik doe niet eens de moeite om 'm aan te doen nu.
Oh jeetje wat kut dit
Was echt me favo fastfood restaurant
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee