Wat je even kwijt wil #37

Ik maak me nu gewoon op voor mezelf. En dan ga ik naar mezelf kijken in de spiegel. True stroy. Maar ik kan het wel aanraden, het is fijn om je af en toe weer extra mooi te voelen!

4 likes

Holy shit ik wilde net mijn werk/klusbroek aantrekken, maar die had ik al een tijdje niet meer aangehad omdat het laatst zulk lekker weer was dat een korte broek prima te doen was, maargoed, ik pak die broek en daar komt me toch een huge ass spin uit wandelen :scream: moest 3x met mijn schoen meppen voor ie dood was (sorry spinnenliefhebbers). En nu heb ik dus overal jeuk en zit ik steeds te controleren of dat beest geen bff ergens verstopt heeft

2 likes

Hahaha dit heb ik ook overwogen :sweat_smile: Of voor mijn vriend ofzo, maar tot nu toe ben ik daar iedere keer te lui voor geweest haha

1 like

Zalando verkoopt mondkapjes. Maar wel met de waarschuwing dat ze niet werken tegen infecties. Waarom zou je het dan dragen??

1 like

Omdat mondkapjes verplicht zijn? haha

Ik werd vandaag om 10:30 pas wakker :sweat_smile:
Volgende week moet ik weer werken dus moet dit niet meer doen de rest van de week. Voel me ook suf

In Nederland niet, toch?

@Hatsmetflats Nee klopt, in NL zijn ze niet verplicht!

Nee, maar ik zit nu vast in België! @LizzyBennet en @SpeedOfSound

2 likes

Maar ik neem aan dat jullie dan wel mondkapjes moeten dragen die infecties/virussen kunnen tegenhouden? Want anders heeft het helemaal geen nut toch?

Tegen de pollen… haha

Oke ik kijk teveel japan filmpjes daar hebben ze hooikoorst maskertjes.

1 like

Ik geloof dat een sjaal oid ook is toegestaan, dus tja…

Hahahaha, da’s nog best een goed idee. Doe ik er zo’n brilletje bij: https://www.zalando.nl/vintage-supply-sunglasses-zonnebril-blacksilver-coloured-vio54k00a-q11.html

1 like

Haha ik las dit letterlijk terwijl ik het hardop aan het zingen was haha zit er ook al de hele ochtend mee in mn hoofd

1 like

Alle nettowinst die Zalando genereert met de verkoop van dit item wordt gedoneerd aan goede doelen.

Dat is nog iets maar waarom alleen maar blauwe? Ik wil roze. Hoe moet ik anders gepast naar een babyshower kunnen? :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Hele week getreurd om mn gemiste tompouce, dus net alvast besteld voor morgen muhahaha

@Kindercola hoe is het nu bij jou thuis?

Ik heb zin om me te bezatten en dat zei ik tegen een vriendin dus nu gaan we dat morgen doen en ik hoop ook Mc Donalds eten joehoeee

25 likes

Ik moet super veel doen voor school, maar ik lig natuurlijk nog op bed. Goede student ik…

2 likes

Ik wil zo graag weer naar een bachata feest. En me dan ergeren aan mannen en kei vals mee zingen met de muziek terwijl ik niet weet wat ik zing.

2 likes