Wat je even kwijt wil #37

Ik kom nu achter dat het 4 mei is. Hele herdenking gemist :frowning:
Nu ben ik boos op mezelf en ik was al boos op 2 collega’s, gaat goed dit.

2 likes

Wat een heerlijke scouts incl afritsbroeken.

7 likes

De tranen rollen over mijn wangen. Wat wil ik mijn oma (86 jaar) nu graag knuffelen…
Vind het altijd heel indrukwekkend maar dit jaar nog meer.

12 likes

Het is ook echt wel extra dramatisch nu met die oudjes op de voorgrond en hun (klein)kinderen erachter.
(weet nooit of dit ongepast is, maar ik moet met de herdenking ook altijd denken aan mensen nu in Jemen en strafkampen in China etc. Het is nog steeds ellende op de wereld)

3 likes

Werd Willem zijn katheder nou niet schoongemaakt?

Ja wel, maar zat nog even wat tijd tussen tot hij kwam

1 like

Blijf het idioot vinden dat 5 mei geen officiƫle vrije dag is. Welke dag kan voor een land nou meer belangrijk zijn om een officiƫle nationale dag van te maken. Vrijheid is het allerbelangrijkste en dat gewicht moet het ook krijgen.

40 likes

Ja zeker als je nu ook deze speech hoort he, onvoorstelbaar dat het zo’n laffe eens in de vijf jaar is

6 likes

Deze constitutionele monarchie kent zijn prioriteiten hoor. K/Woningsdag joehoe.

2 likes

Willem Alexander vond ik echt een stuk menselijker overkomen nu, dan in zo’n opgenomen toespraak. Mooie woorden en mooi gesproken!

12 likes

zelfs mijn werk doet niet aan eens in de vijf jaar. Morgen gewoon werken :no_mouth:

Mijn vriend heeft dus geeneens 1 x in de 5 jaar vrij, dus morgen ook niet :joy:

Ik begrijp echt niet dat maxima, femke en die andere die daar staan niet aan t janken zijn. Meid, ik had drie dozen zakdoeken nodig gehad

4 likes

@Clancy @Bunnyslippers wat stom!!

:joy: maar echt. 1 van de vele redenen dat ik zo’n functie niet zou kunnen uitvoeren.

2 likes

Snap je! Totale mental breakdown daar :joy::woman_shrugging:

1 like

Nooit geweten dat zo’n ding zo heette. Ik dacht dat je een rare grap maakte over een katheter.

12 likes

Achja! We leven er maar mee haha. Ik maak er gewoon een chille dag van, niemand ziet wat ik nu doe met het thuiswerken.

9 likes

Ik heb niet zoveel met scouts/scouting maar ik erger mij aan het kapsel/knotje van het meisje.
Net of ze niet eens haar haren gekamd heeft maar gewoon met haar handen zo een knot heeft gemaakt.

10 likes

Ik weet niet hoor maar ik vind het echt nog indrukwekkender zo dan wanneer de Dam helemaal vol staat. Ook ontwapenend om te zien hoe iedereen te lang haar heeft enzo.

Ik zit wel de hele tijd met m’n hart in m’n keel dat er nu iemand iets stoms gaat doen, geen idee hoe ver er vanaf de Dam nog beveiliging staat en alles dicht zit.

14 likes