Wat je even kwijt wil #37

Moeten ze ook nog langs die kransen lopen. Niet te doen joh. Jankend in iemands armen kruipen, wat ook al niet mag.

Ok fftjes he, die damschreeuwer, dat is 10 jaar geleden. Wtf. :exploding_head: :exploding_head: Weet nog zo dat mijn vader verschrikt opstond ‘wat gebeurt er?!!!’ en mijn moeder ‘rustig joh’.

13 likes

Huh 10 jaar?? Nee joh.
Ik zit nog steeds elk jaar met samengeknepen billen bij elk geluidje wat ik hoor.

10 likes

Mijn bovenburen gingen om 20:00 precies even lekker buiten het vuilnis weggooien in de ondergrondse container. Ik heb er zelf ook niet heel veel mee (ben natuurlijk wel stil en gefocust die 2 min) maar pff onfatsoenlijk.

2 likes

Huh, zo lang al?? Weet ook dat mijn vader boos werd

1 like

Kan het amper geloven :o

1 like

Grote vraag want dit blijft in m’n hoofd zitten. Is dit nu een fanfic?

1 like

Ik vond ons Arnon zowaar wel goede dingen zeggen, al had ik ook moeite om door zijn BEC-heid heen te kijken @Damnatio

En ik vond de toespraak van de koning ook indrukwekkend?? Wat gebeurt er met mij joh.
En wil toch ook even wat respect voor Femke, Maxima en Gerdi die op hakken die fucking kinderkopjes op de dam over durven lopen op nationale tv

11 likes

Super random, maar ik heb net groenten gewokt met ketjap sambal etc en daar moest eigenlijk mie of noedels bij, maarja had ik niet. Toen zag ik tijdje terug een meid spaghetti in haar bami gebruiken, ik had wat vraagtekens erbij maar ik heb dat dus net ook gedaan en hallooo was echt zo prima. Nu wil ik nog meer maar mijn bord is leeg.

1 like

Ja zeker! (maar waarom heeft ze die tas mee?? Ik zat me nog af te vragen hoe gaat ze zo die krans neerzetten met die clutch in d’r handen?? Maar dat deed ze niet zelf)

3 likes

OV kaart.

19 likes

Lol wie weet staat ze nu voor het paleis weer met Willie “Ik dacht dat jij de sleutels had???” “Nee jij had toch een tas mee???”

39 likes

Ik ben even kwijt hoe of wat bij soof.En ik realiseer me net dat ik niet meer walk at home with leslie sansone kan doen als ik verhuisd ben. Dat is 2e verdieping en gehorig :sob:

Ja daar lijkt het wel op. Ik vraag me echt af hoe die persoon hier op is gekomen, en helemaal bij Rutte. Ik zie hem nu ook ineens heel anders :joy:

1 like

Weet iemand een leuke tip waar ik in Den Haag een moederdag ontbijtpakket kan bestellen?

Ik ging net nog even wandelen en de zon was laag en daarom waren de onderkant van de blaadjes van de boom verlicht en het was echt prachtig :heart:

7 likes

Oh jee ik ben weer eens in de krochten van het internet beland. Zat iemand van jullie vroeger ook op 8tracks? Ik herinnerde me die site ineens en heb ingelogd en daar staan dus playlists op die ik zo’n 8 jaar geleden gemaakt heb met titels als ‘for you, a thousand times over’ en ondanks de lichtelijke cringe zijn het zulke fijne liedjes met even fijne herinneringen :heart:

12 likes

Ik ook, had er echt last van tijdens de dodenherdenking. Hoe zoiets zo snel in je hoofd gaat zitten.

1 like

I am bored in the :house: and I’m in the :house: bored

18 likes

Ja ze zijn weer terug! Het is echt heerlijk

1 like