Net patat besteld Maar de volgende keer nemen we zeker wat meer ja!
Hij vraagt nu of je nog wat terugzegt @Banananana. Ik zei dat ie een like had gekregen en hij vraagt zich af of jullie nog verdere stappen moeten ondernemen in jullie vriendschap.
Er zat net een goldcard bij mijn pizzabestelling. Forever korting
Ooit komt de dag dat een van ons een nieuwe partner vertelt over het forum en als antwoord krijgt: ohja mijn ex zit daar ook op
Ik weet niks leuks voor in mijn Insta bio
Mama van djaylano.
Of eh Wifey.
Zit je nou de naam van mijn zoon te dissen?!?
Ja dat is eigenlijk wel mijn droom ja jeetje
Het wordt hem even teveel allemaal. ‘Ik weet het ook niet. Ik ben geen vriendschapsgoeroe. Ik doe gewoon lomp online.’ Dus gewoon beetje lomp doen online en dan komt het wel goed denk ik. Dit forum is een goed begin denk ik.
Haha en die mensen hebben het ook gewoon aangenomen? Zou ik ook doen btw
Ik heb echt zoveel zin om uit te gaan
Wow ja vreselijk ik ga mijn vriend dadelijk eens vragen
Ze weten toch welk nummer het verkeerd afgeleverd is?
Ja oké het is overdreven om langs te gaan “hee waarom neem je eten aan zonder dat je het besteld hebt”
Hoe wisten ze dat er al betaald was? Ik probeer me nu voor te stellen hoe dat gesprek met de bezorger zou kunnen gaan.
ik vind het maar moeilijk te begrijpen dat alle winkels weer opengaan maar academisch onderwijs hoogstwaarschijnlijk tot 2021 enkel online blijft
Misschien dachten ze dat iemand dit als verassing voor ze had besteld. Laatst was hier ook iemand die per ongeluk een ontbijtbox oid had gekregen die voor iemand anders bleek. Misschien hebben ze zelfs wel gebeld naar het restaurant. Zou er niet gelijk vanuit gaan dat het aso’s zijn haha
Waar komt dit nieuws vandaan? Of heb ik dit gewoon gemist?
Hahaha welke stappen stelt hij voor? Ik ben overal voor in
Ik ben echt niet vies van dingen, bloed, wonden, overgeef, i dont care, maar doucheputjes zijn echt mijn nachtmerrie. Mijn vriend is nu dat ding onder de wasbak aan het schoonmaken omdat hij niet meer goed doorliep en ik moest hem iets brengen en ging echt over mijn nek van de geur en hoeveelheid haar (van mij) wat eruit kwam. Zo ranzig.
en kans lijkt me klein dat het op andere universiteiten anders gaat