Mijn kneuzendoos is vandaag bezorgd. Niet door Packs, maar door de imbecielen van GLS. Die gast FLIKKERDE gewoon die dozen de trap op hier. Staat verdomme in oranje koeienletters breekbaar op. Maak ik de dozen open: meerdere planten omgevallen en ook echt op een manier dat de plant zelf half afsterft (geknakt tegen een hoek aan bijv). Waarom adverteren ze op hun site met bezorging via Packs, ofwel bekend met vervoer van planten en andere kwetsbare producten. Ik vind dit écht niet ok. Heb de klantenservice gemaild, ben benieuwd of ze er iets mee doen… En het waren al kneusjes, zielige plantjes
Wtf meen je dit?
En nog steeds zijn overal online en ook in de winkels halters en gewichten etc uitverkocht gvd.
Het was geen post om medelijden/medeleven te wekken. Maar meer om te laten zien dat het echt wel heel veel kwaad kan om op je telefoon te zitten.
Maar wel bedankt
Helaas heeft de mijne er dus ook nog steeds niks van geleerd, eikolllll
Ja ik meen het ofja dat is wat ik overal lees op de interwebz
Ik wil al heel lang botox in mijn fronsrimpel en nu hebben ze een heropeningsactie dus ik keek naar de afspraakmogelijkjeden. Kan het morgen al. Ja dan krijg ik perniek en klik ik de pagina maar weg.
Moet gewoon kunnen vind ik
huh waar lees je dat?
Wat de fuck jongens. Dit vind ik echt niet normaal!
Ik heb wel 2 dozen met kneuzen gekregen?! Dat is ook raar toch
Ah nee! Hopelijk kan je ze nog redden
Nohhh
Bevalt je home gym niet helemaal? Ik ben iig jaloers!
Ja bevalt wel maar merk dat ik het moeilijk vind om me goed te kunnen concentreren (zit veel op mn telefoon of kijk tv) en ik merk ook nu sinds een week dat ik minder ga sporten omdat ik geen zin heb en dat vind ik jammer want ik sport al zo lang bijna dagelijks zonder dat het me ooit is tegen gaan staan en ben bang om die gewoonte kwijt te raken.
En ik mis ook gewoon leuke outfit showen in de gym of stoer doen met zware gewichten.
haha jij bent wss de persoon die ik nooit wil tegenkomen in de sportschool
met m’n lelijke sportkleren en weinig kg’s
gelukkig is er bij mij meestal niemand
Ahw maar als je haar Limburgse accent hoort is ze gelijk een stuk minder intimiderend haha
Mijn moeder vroeg of was vanavond konden gaan wandelen. Ik had mijn kleine zusje al een tijdje niet gezien, dus dacht: prima! Maar nu zegt ze ineens dat het alleen wij tweeën, zijn ik voel me misleidt
@Blush hij is weer te koop bij amazon!
https://www.amazon.nl/Nintendo-Switch-Console-Grijs/dp/B07W13KJZC/ref=mp_s_a_1_2?keywords=nintendo+switch+console&qid=1588782541&sprefix=ninte&sr=8-2&tag=nlpep-21
Glory!
Haha dat zou serieus wel helpen ja
Huh maar deze is veel duurder? Op bol.com kon ik me pre-orderen voor 300nog iets. Wel de rode met blauwe? Niet gelukt want was weer te laat.
Aah toen ik hem poste was hij voor €329 te koop… maar zullen er maar een paar zijn geweest