Ik woon boven een kinderdagverblijf en zit op het balkon terwijl zij buiten aan het spelen zijn. Zoveel respect voor de leiding dat ze die koters de hele dag kunnen entertainen. Constant enthousiast moeten zijn over modderkoekjes en kinderen die op één been kunnen staan en lelijke tekeningen. Een leidster heeft het volgens mij helemaal gehad met deze dag, zou bijna een fles wijn in een emmer naar beneden laten zakken
hahaha ja er moet wel een kopje onder! Maar omdat die man (mijn vader) toch permanent koffie drinkt, staat er ook altijd een mok onder, dus het gaat nooit fout. Hij rouleert gewoon
Wilde even gezond doen dus ik heb alvast voor het weekend alleen maar gezonde dingen en groente en fruit gekocht en geen wijn maar ben er nu al een beetje nukkig om. Maar ik moet echt even normaal doen. Dus ik leg hierbij mezelf een restrictie op om niet alsnog naar de supermarkt te gaan een dezer dagen.
Holy shitballs wat heeft die Snollebollekes dude een ontzettende rotkop.
Onuitstaanbaar gewoon.
Voor mijn werk moeten klanten mij documenten mailen. Nu open ik net een bijlage en zit daar een glitterplaatje in Vind het heel lief dat ze mij een fijne dag wenst, maar heb toch echt het contract nodig hahahahah
Ik dacht ik heb vanmiddag niks te doen dus ik ga 'n wandeling maken. 8km verder en ik kwam strompelend thuis met 4 blaren maar goed, was leuk was mooi. Maar was vooral pijnlijk
Ik las hier over dat Tubble bad en nu heb ik er ook eentje besteld! Kan niet wachten. Volgende week is die er. Love bad .
Je leert ook heel snel om geïnteresseerd en enthousiast te klinken
Ik ben moe. Echt omg. Hele ochtend op werk voorbereid, wilde vanmiddag (maast boodschappen) chillen en lezen, maar mijn ogen vallen gewoon dicht joh
Ahhw onze frietman is zon schatje. Vraag ik om vlammetjes wou hij me iets anders aanbieden wat ook pittig is maar in de aanbieding dus niet zo duur haha.
Vlammetjes
Ik ben terwijl ik stilstond voor een andere aanrijding voor me aangereden van achteren met 80km per uur. Omdat de persoon achter me dus op zijn telefoon zat te appen.
Mijn auto was total loss en ik heb nog ruim een jaar flinke nek en rug klachten gehad. Ook zat mijn knie bekneld en kan ik nog steeds niet sporten door die knie. (Het is in 2015 gebeurd)
Op zich ben ik er redelijk vanaf gekomen want het had ook veel gekker kunnen zijn.
Maar mijn man heeft ook de gewoonte achter het stuur op zijn telefoon te zitten en als ik het zie dan word ik zó woest! Het kan ook een kind zijn wat je doodrijd omdat je even niet oplet.
Dus dat het nu voor jouw vriend meevalt zegt niets en je hebt alle recht om boos te zijn
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. En net viel ik even in slaap op de bank maar ben nu zo suf. Ik moet ook plassen maar geen zin om op te staan
Oh jeetje wat heftig! Ik hoop voor je dat het allemaal volledig zal herstellen. En dat onze mannen het ooit eens gaan leren.
Sportscholen pas open 1 september wat een vurige hel is dit zeg. Ik denk dat ik maar een abonnement in duitsland ga nemen
Misschien verhuis ik wel gewoon naar duitsland
Fuck the system ik begin mn eigen dansschool.
Ja als je een dansschool voor kinderen hebt mag je gewoon open!
Jaa leuk sensual bachata met kinderen!
Oke dit is echt heel erg bijzonder… Ik heb ineens twee blauwe theedoeken?! Maar ik weet 10000% zeker dat ik echt maar één had. Waar komt die tweede ineens vandaan??? Dit is echt een mysterie haha.