Ik las hier over dat Tubble bad en nu heb ik er ook eentje besteld! Kan niet wachten. Volgende week is die er. Love bad
.
Je leert ook heel snel om geĆÆnteresseerd en enthousiast te klinken 
Ik ben moe. Echt omg. Hele ochtend op werk voorbereid, wilde vanmiddag (maast boodschappen) chillen en lezen, maar mijn ogen vallen gewoon dicht joh
Ahhw onze frietman is zon schatje. Vraag ik om vlammetjes wou hij me iets anders aanbieden wat ook pittig is maar in de aanbieding dus niet zo duur haha.
Vlammetjes 
Ik ben terwijl ik stilstond voor een andere aanrijding voor me aangereden van achteren met 80km per uur. Omdat de persoon achter me dus op zijn telefoon zat te appen.
Mijn auto was total loss en ik heb nog ruim een jaar flinke nek en rug klachten gehad. Ook zat mijn knie bekneld en kan ik nog steeds niet sporten door die knie. (Het is in 2015 gebeurd)
Op zich ben ik er redelijk vanaf gekomen want het had ook veel gekker kunnen zijn.
Maar mijn man heeft ook de gewoonte achter het stuur op zijn telefoon te zitten en als ik het zie dan word ik zó woest! Het kan ook een kind zijn wat je doodrijd omdat je even niet oplet.
Dus dat het nu voor jouw vriend meevalt zegt niets en je hebt alle recht om boos te zijn 
Ik heb zo slecht geslapen vannacht. En net viel ik even in slaap op de bank maar ben nu zo suf. Ik moet ook plassen maar geen zin om op te staan
Oh jeetje wat heftig! Ik hoop voor je dat het allemaal volledig zal herstellen. En dat onze mannen het ooit eens gaan leren.
Sportscholen pas open 1 september wat een vurige hel is dit zeg. Ik denk dat ik maar een abonnement in duitsland ga nemen
Misschien verhuis ik wel gewoon naar duitsland
Fuck the system ik begin mn eigen dansschool.
Ja als je een dansschool voor kinderen hebt mag je gewoon open!
Jaa leuk sensual bachata met kinderen!
Oke dit is echt heel erg bijzonder⦠Ik heb ineens twee blauwe theedoeken?! Maar ik weet 10000% zeker dat ik echt maar één had. Waar komt die tweede ineens vandaan??? Dit is echt een mysterie haha.
Mijn kneuzendoos is vandaag bezorgd. Niet door Packs, maar door de imbecielen van GLS. Die gast FLIKKERDE gewoon die dozen de trap op hier. Staat verdomme in oranje koeienletters breekbaar op. Maak ik de dozen open: meerdere planten omgevallen en ook echt op een manier dat de plant zelf half afsterft (geknakt tegen een hoek aan bijv). Waarom adverteren ze op hun site met bezorging via Packs, ofwel bekend met vervoer van planten en andere kwetsbare producten. Ik vind dit écht niet ok. Heb de klantenservice gemaild, ben benieuwd of ze er iets mee doen⦠En het waren al kneusjes, zielige plantjes 
Wtf meen je dit?
En nog steeds zijn overal online en ook in de winkels halters en gewichten etc uitverkocht gvd.
Het was geen post om medelijden/medeleven te wekken. Maar meer om te laten zien dat het echt wel heel veel kwaad kan om op je telefoon te zitten.
Maar wel bedankt 
Helaas heeft de mijne er dus ook nog steeds niks van geleerd, eikolllll 
Ja ik meen het
ofja dat is wat ik overal lees op de interwebz
Ik wil al heel lang botox in mijn fronsrimpel en nu hebben ze een heropeningsactie dus ik keek naar de afspraakmogelijkjeden. Kan het morgen al. Ja dan krijg ik perniek en klik ik de pagina maar weg.
Moet gewoon kunnen vind ik