Jazeker best thing ever (tubble dus), als het niet past kan je ook zo’n soort tobbe nemen. Die heeft een vriendin van me en ze vindt hem echt heel fijn 
Mijn vriend heeft mijn nieuwe fit insta ontdekt omdat hij de buikspieren om mijn profiel foto herkende
Weet niet of dit een compliment is of niet
En ik wil nu ook een kneusjes box, maar ik weet niet of ik ruimte heb. Straks is mijn huis een gym + jungle + snackbar, zit ik daar op te wachten?
Natuurlijk zit je daar op te wachten
Ik zit hier als een stakker een feestje te bouwen in m’n eentje aan de tafel, met een biertje en oordopjes in, al m’n party guilty pleasures te kijken op Youtube. Terwijl m’n vriend op de bank een of ander Farmville spelletje zit te spelen.
Was corona maar cancelled gewoon, ik heb zo’n zin in feestjes en shows vandaag, niet normaal. Ik krijg zin in m’n derde jeugd hierdoor.
Dit klinkt als alle hippe nieuwe sportscholen. Koop die kneusjes box! Denk na over een naam van je sportschool en ga 1 september open.
hahahaha even opwegen of mijn irritatie aan mensen al die lucratieve sportschool inkomsten het waard zijn 
Haha ik zit ook heel ernstig te peinzen waar ik die tobbevariant op zou kunnen bergen in ons huis (tubble past niet) want ik moet en zal nu een bad hebben, zelfs al is het een soort veredelde emmer.
Er zit een of ander beest in mijn plafond en elke nacht word ik weer wakker omdat ik het hoor rondrennen en doen
Godzijdank komt het niet in mijn huis, maar ik word er echt gestoord van en ik weet niet hoe ik het weg kan krijgen…
Ik denk dat je maar 1 optie hebt…

Neeeh! Ik heb t ook en bij mij is het een nestje vogeltjes. Tyfusveel lawaai maar wel schattig.
Ja! volgens mij was er vanavond wel een docu over Volkert op npo1
Ik heb dit ook gehad (denk dat het een muis was) en heb zo’n ultrasone stekker verjager gekocht en heb er geen last meer van gehad
Wow ja ik weet dit ook nog :o Gek he hoe de tijd vliegt.
Ik kan alleen niet vinden of hij nu ook van het mediaverbod af is. Zo ja, dan zullen we mogelijk wel van hem gaan horen binnenkort?
Oh shit! Ik zag het langskomen op tv maar hij stond op mute… ging er vanuit dat het een docu was 
Ze zeiden bij Beau dat hij inderdaad van het mediaverbod af is
Haha ik ook. Ik zit te denken om een tobble misschien te kopen die past in de douchecabine. Maar waar laat ik hem als het niet gebruik. Nog even over na denken. De tubble vult denk ik hele loopstukje van de badkamer.
Jeetje ik slaap zo slecht deze week. Alsof mijn lichaam klaar is met al dat langere slapen en weer terug naar normaal ritme wilt. Ga zo maar een uur lopen inpv een half uur denk ik 
Als het spoed is zou ik gewoon bellen en anders nog even rustig afwachten? Je krijgt vanzelf een oproep.
Ik moet dalijk naar de tandarts want heb tandpijn, en mijn spiraal gaat eruit, alle in en uitgangen voorzien