En intens gebronste huid. Blij dat Rosanne even haar moment pakte. Wordt ook raar gefilmd trouwens, dat je steeds ziet dat ze op hun formulieren kijken als ze niet aan het woord zijn
Yep, ik heb er 2. Zijn helemaal prima. Wel makkelijk als je er 1 in de buurt hebt, dan kan je snel passen en je bril laten verstellen. Volgens mij wegens de coronamaatregelen verstellen ze nu niet, maar dat zou vast kunnen ergens in de toekomst.
I may or may not have net 12 flessen wijn besteld. Want ik las op NOS iets van âmogelijk hele jaar thuiswerkenâ en toen kreeg ik kortsluiting. Gelukkig wel #supportyourlocals
Morgen is die er gewoon al.
Wat een heerlijkheid. In bad met wijn erbij morgenavond.
Waren er nou mensen hier met een Tubble of ander bad voor thuis ofzo? Wat zijn de ervaringen met zoiets? Ik wil mân thuisleven toch een beetje leuk houden namelijk
Ik ben Ajoud en de top 600 aan het terugkijken maar lachgas verkopen mag toch niet meer?
Jazeker best thing ever (tubble dus), als het niet past kan je ook zoân soort tobbe nemen. Die heeft een vriendin van me en ze vindt hem echt heel fijn
Mijn vriend heeft mijn nieuwe fit insta ontdekt omdat hij de buikspieren om mijn profiel foto herkende
Weet niet of dit een compliment is of niet
En ik wil nu ook een kneusjes box, maar ik weet niet of ik ruimte heb. Straks is mijn huis een gym + jungle + snackbar, zit ik daar op te wachten?
Natuurlijk zit je daar op te wachten
Ik zit hier als een stakker een feestje te bouwen in mân eentje aan de tafel, met een biertje en oordopjes in, al mân party guilty pleasures te kijken op Youtube. Terwijl mân vriend op de bank een of ander Farmville spelletje zit te spelen.
Was corona maar cancelled gewoon, ik heb zoân zin in feestjes en shows vandaag, niet normaal. Ik krijg zin in mân derde jeugd hierdoor.
Dit klinkt als alle hippe nieuwe sportscholen. Koop die kneusjes box! Denk na over een naam van je sportschool en ga 1 september open.
hahahaha even opwegen of mijn irritatie aan mensen al die lucratieve sportschool inkomsten het waard zijn
Haha ik zit ook heel ernstig te peinzen waar ik die tobbevariant op zou kunnen bergen in ons huis (tubble past niet) want ik moet en zal nu een bad hebben, zelfs al is het een soort veredelde emmer.
Er zit een of ander beest in mijn plafond en elke nacht word ik weer wakker omdat ik het hoor rondrennen en doen Godzijdank komt het niet in mijn huis, maar ik word er echt gestoord van en ik weet niet hoe ik het weg kan krijgenâŠ
Ik denk dat je maar 1 optie hebtâŠ
Neeeh! Ik heb t ook en bij mij is het een nestje vogeltjes. Tyfusveel lawaai maar wel schattig.
Ik bedenk me nu dat het 6 mei is en dus de dag dat Pim Fortuyn vermoord is. Alweer 18 jaar geleden joh voel me echt oud bij dat besef. Ook geen idee waarom ook echt de datum ervan altijd zo goed in mân geheugen gegraveerd is gebleven (was 14 destijds), heb het ook niet op nieuwssites voorbij zien komen vandaag. En die Volkert is dus ook weer 100% vrij man (zat niet meer vast natuurlijk maar nu ook van de voorwaarden af) vanaf deze maand. Benieuwd of we nu dan eindelijk niks meer van 'm gaan horen.
Ja! volgens mij was er vanavond wel een docu over Volkert op npo1
Oh dat ga ik morgen eens terugkijken dan!
Ik heb dit ook gehad (denk dat het een muis was) en heb zoân ultrasone stekker verjager gekocht en heb er geen last meer van gehad