@Karl_Lagerfeld zie in de npo app alleen bij éénvandaag dat er een stukje aan hem/de straf gewijd is, bedoel je dat? Zie geen docu staan namelijk. Nja morgen sowieso even terugkijken
Wow ja ik weet dit ook nog :o Gek he hoe de tijd vliegt.
Ik kan alleen niet vinden of hij nu ook van het mediaverbod af is. Zo ja, dan zullen we mogelijk wel van hem gaan horen binnenkort?
Oh shit! Ik zag het langskomen op tv maar hij stond op mute… ging er vanuit dat het een docu was
Ze zeiden bij Beau dat hij inderdaad van het mediaverbod af is
Haha ik ook. Ik zit te denken om een tobble misschien te kopen die past in de douchecabine. Maar waar laat ik hem als het niet gebruik. Nog even over na denken. De tubble vult denk ik hele loopstukje van de badkamer.
Jeetje ik slaap zo slecht deze week. Alsof mijn lichaam klaar is met al dat langere slapen en weer terug naar normaal ritme wilt. Ga zo maar een uur lopen inpv een half uur denk ik
Als het spoed is zou ik gewoon bellen en anders nog even rustig afwachten? Je krijgt vanzelf een oproep.
Ik moet dalijk naar de tandarts want heb tandpijn, en mijn spiraal gaat eruit, alle in en uitgangen voorzien
Edit: weggehaald
Kan je via de app niet laten leveren op een afhaalpunt?
Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon die ze kan unlocken met gezichtsherkenning. Blijkbaar ben ik haar kloon want ik kan hem ook unlocken met mijn gezicht
Nee die optie staat er helaas niet bij!
Ik moet straks naar de huisarts om mn spiraal eruit te laten halen en ben zoooo bang. God sta me bij
Vandaag smaakt m’n ontbijt weer normaal. Zal toch wel de kwark zijn geweest
Komt goed! Spiraal eruit halen voelde ik toentertijd amper wat van (opnieuw plaatsen een heel ander verhaal trouwens)
Sterkte!
Gelukkig ga ik m niet opnieuw laten plaatsen haha.
Ik was ff vergeten dat ik vandaag thuiswerk ipv vrij ben😅 dus ik zit nog in mn pyjama te chillen oeps haha
Aan de andere kant heb ik ook 3 avonden gewerkt deze week, dus
Je kan het!! Even doorbijten en dan mag je jezelf belonen omdat je zo stoer bent geweest. (Met een loempia of cinnamon roll misschien haha)