Edit: weggehaald
Kan je via de app niet laten leveren op een afhaalpunt?
Mijn moeder heeft een nieuwe telefoon die ze kan unlocken met gezichtsherkenning. Blijkbaar ben ik haar kloon want ik kan hem ook unlocken met mijn gezicht 
Nee die optie staat er helaas niet bij!
Ik moet straks naar de huisarts om mn spiraal eruit te laten halen en ben zoooo bang. God sta me bij
Vandaag smaakt m’n ontbijt weer normaal. Zal toch wel de kwark zijn geweest 
Komt goed! Spiraal eruit halen voelde ik toentertijd amper wat van (opnieuw plaatsen een heel ander verhaal trouwens)
Sterkte!
Gelukkig ga ik m niet opnieuw laten plaatsen haha.
Ik was ff vergeten dat ik vandaag thuiswerk ipv vrij ben😅 dus ik zit nog in mn pyjama te chillen oeps haha
Aan de andere kant heb ik ook 3 avonden gewerkt deze week, dus 
Je kan het!! Even doorbijten en dan mag je jezelf belonen omdat je zo stoer bent geweest. (Met een loempia of cinnamon roll misschien haha)
Wat chill, daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ben bang dat het bij mij geen muis is maar een rat of zelfs een steenmarter, het is echt een groot beest. Maar misschien werkt het daarvoor ook wel. Dank je voor de tip!
Ik zit nu in de wachtkamer, hoelaat moet jij?
Ben zenuwachtig, en als ik zenuwachtig ben moet ik altijd poepen😂
Ja die zijn ook heel gevoelig voor geluid inderdaad!
Heeft iemand hier een goed recept voor hummus?
Ik heb het gehad! Viel me duizend procent mee.
Ja ik zat ook rondjes te lopen door die wachtkamer hahaha
Hoe is het bij jou gegaan??
Laatst werd ook Vila Felderhof herhaald met Pim en Connie Witteman (vroeger: Breukhoven). Dus die staat ook weer op NPO Start.
Ik ga zondag mijn moeder weer zien na enkele maanden, normaal gesproken zie ik haar sowieso wekelijks. Ik heb mij best schuldig gevoeld over het feit dat ik haar niet eens zo miste? Maar ik ben nu wel echt blij dat ik haar zondag weer zie. 
Ik krijg mijn salaris altijd uitbetaald nadat de maand voorbij is, vanwege 0-uren contract, maar het is nu al 7 mei en ik heb nog steeds niks ontvangen