Ik heb ook het idee dat ik er het de laatste dagen meer last van heb. Op zo’n pollenradar zag ik dat er zowel gras als boompollen uit zijn. Ik vermoed dat het daarom erger is geworden…
Vind het altijd leuk om te kijken of ik een woord kan maken van die letters.
Ik zou met jou echt willen meedoen aan Lingo. (Sorry, geen Dancing With the Stars)
Schat heb je me hier wel eens zien typen. Dat gaat echt grandioos mis.
Ik heb zin in rommel en ik vind gewoon zo’n home made mix waar je tompoucen mee kan maken! Hou echt van mezelf dat ik dat gekocht heb ooit
Schat, ik durf dat avontuur aan. Maar ik kan niet de burrata met je dansen.
Dat is wel veel werk natuurlijk! En ik heb zin in rommel in mn maag niet in mn keuken
Ik ga zo genieten van een lang weekend vanaf mogen. Afgelopen weken druk geweest met leren en nu even lekker niks. Genieten van het mooie weer en morgen in de tuin kamperen!
Hebben jullie ook weleens een soort error dat je een woord leest maar gewoon niet ziet wat er staat. Er stond net ‘dertigers’ en ik dacht der tigers wtf is dat.
Pff ik heb ineens overal jeuk, fucking irritant wel.
Ik had vroeger een boek en het heeft echt maanden geduurd voordat begreep dat er gewoon ‘prins’ in de titel stond. Ik las dat woord steeds helemaal verkeerd, snapte er niks van.
Ik had tot vandaag NOOIT advertenties in insta. Nu per story een ad?! Hoe daaaaan!!! Iemand een tip hiertegen??
Pfff nooit geweten dat het zo moeilijk kan zijn om degelijke stoelen te vinden voor op ons balkon! Ik zoek campingstoelen waar je zelf nog een voetensteun aan kan bevestigen maar het is zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Oh ja en de stoelen moeten meer dan 100 kg kunnen dragen wat ze direct een stuk duurder maken
Ik heb mij verslikt in een stukje eten rond 17.00. Ik heb nog steeds keelpijn van het hoesten.
Jaa ze zijn vgm wel perfect lungo formaat.
Ik had bij de kommen totaal niet naar de maat gekeken en heb nu snack bakjes ipv kommen haha.
Ze hebben wel verschillende maten haha maar je moet wel even opletten haha.
Ik heb dus was nieuws weer wat ik ineens elke dag wil doen: alvast in bed tv kijken, maar met de gordijnen open, zodat het langzaamaan steeds donkerder wordt en ik de zon zie zakken. Heerlijk rustig wordt ik ervan!
Liefst doe ik de gordijnen ook niet dicht, zodat ik wakker wordt van de zon in de ochtend. Maar helaas ligt er nog iemand in deze kamer
Is er iemand die een Zalando kortingscode over heeft? Ik zit boven de 200 euro sowieso.
OMG, ik ben zo blij. Net mijn pakketje ontvangen en had deze producten besteld bij een veel kleinere webshop/eenmanszaakje dan normaal. Kreeg hier sowieso 15% korting EN super veel samples, terwijl ik voorheen bij een wat bekendere zaak bestelde en dan was het dus veel duurder en GEEN samples.
Ik wil weer op mijn eten gaan letten.Heb deze week de lazy fitgirl methode doorgelezen. Die wil ik wel gaan volgen! Mocht iemand ervaringen of tips hebben… ik hoor het graag