ugh waarom gaat Nikkie Plessen nou weer wat over Michelle Obama zeggen bij Boulevard, wat een onzin
Net de nagels van het fluffy konijn geknipt. En wat klitten uit haar haren. Mevrouw was niet heel blij, maar vond het laminaat te eng om weg te lopen. Ik lag voor haar op de grond en toen besloot ze dat ze wel even over mijn rug en kont kon lopen want ja het is geen laminaat
Gek beest. Leverde wel mooie fotoâs op
Ginger ale helpt bij mij ook altijd goed tegen misselijkheid
Zijn er opeens heel veel nieuwe leden of lijkt dat maar zo? Bovenin in dat rijtje wie er nu online zijn staan opeens echt significant meer mensen zonder avatar dan normaal volgens mij. Het viel iig opeens heel erg op terwijl ik normaal niet echt daarnaar kijk verder
Ik zag laats in de youtubers topics veel reacties voorbij komen van allemaal nieuwe accounts. Denk dat het ook wel iets te maken had met het mommybloggers topic waar opeens allemaal meelezers hun zegje kwamen doen.
Ik heb ook het idee dat ik er het de laatste dagen meer last van heb. Op zoân pollenradar zag ik dat er zowel gras als boompollen uit zijn. Ik vermoed dat het daarom erger is gewordenâŠ
Vind het altijd leuk om te kijken of ik een woord kan maken van die letters.
Ik zou met jou echt willen meedoen aan Lingo. (Sorry, geen Dancing With the Stars)
Schat heb je me hier wel eens zien typen. Dat gaat echt grandioos mis.
Ik heb zin in rommel en ik vind gewoon zoân home made mix waar je tompoucen mee kan maken! Hou echt van mezelf dat ik dat gekocht heb ooit
Schat, ik durf dat avontuur aan. Maar ik kan niet de burrata met je dansen.
Dat is wel veel werk natuurlijk! En ik heb zin in rommel in mn maag niet in mn keuken
Ik ga zo genieten van een lang weekend vanaf mogen. Afgelopen weken druk geweest met leren en nu even lekker niks. Genieten van het mooie weer en morgen in de tuin kamperen!
Hebben jullie ook weleens een soort error dat je een woord leest maar gewoon niet ziet wat er staat. Er stond net âdertigersâ en ik dacht der tigers wtf is dat.
Pff ik heb ineens overal jeuk, fucking irritant wel.
Ik had vroeger een boek en het heeft echt maanden geduurd voordat begreep dat er gewoon âprinsâ in de titel stond. Ik las dat woord steeds helemaal verkeerd, snapte er niks van.
Ik had tot vandaag NOOIT advertenties in insta. Nu per story een ad?! Hoe daaaaan!!! Iemand een tip hiertegen??
Pfff nooit geweten dat het zo moeilijk kan zijn om degelijke stoelen te vinden voor op ons balkon! Ik zoek campingstoelen waar je zelf nog een voetensteun aan kan bevestigen maar het is zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Oh ja en de stoelen moeten meer dan 100 kg kunnen dragen wat ze direct een stuk duurder maken
Ik heb mij verslikt in een stukje eten rond 17.00. Ik heb nog steeds keelpijn van het hoesten.
Jaa ze zijn vgm wel perfect lungo formaat.
Ik had bij de kommen totaal niet naar de maat gekeken en heb nu snack bakjes ipv kommen haha.