Klinkt eerder als iemand die per ongeluk die foto in de app heeft gestuurd en zich er nu onderuit aan 't lullen is
Ja of iemand die op spamlinkjes/naaktfotoâs van anderen heeft geklikt waardoor het zich verspreid.
Misschien staat zân whatsapp nog open op een desktop?
Nah denk het echt niet, er werd zoveel spam door hem gestuurd en hij voegde iets van 20 nieuwe mensen toe aan de groep, dit is te overdreven als je gewoon die foto had kunnen verwijderen. Hij denkt nu malware ofzo?? Het is wel heel raar
@broodjepindakaas goed om te weten dat ze het wel netjes met je opgelost hebben! Ik blijk dus wel een dubbele doos te hebben gekregen, maar toen had ik mân rage over GLS en de arme plantjes al gestuurd. Ik wacht ât wel af iig nu voor bijna 100 euro bloempotten gekocht want ik had er veel te weinig
Heeft iemand een kortingscode voor dominos?
Schrijfopdracht: blablablaablaaaaa gebruik je eigen naam
Een van mijn vrouwelijke studenten: blablabla HERMAN
In de zon op het terras?
Hoezo terras? Zitten daar veel hermannen?
Ja. En het regent er zonnestralen.
Wat eten jullie graag als jullie misselijk zijn (geweest)? Ik begin eindelijk weer een beetje honger te krijgen na anderhalve dag heel weinig eten omdat mân maag helemaal overstuur was (denk iets verkeerd gevallen). Heb tot nu toe wat (geroosterd) witbrood, rijst en net een beetje ragout met erwtjes gegeten en dat ging wel oke. Ben nu wel toe aan iets spannenders qua smaak maar ben bang dat veel dingen nog te heftig zijn
Tering jongens, hoe dan? @Monstertruck @HvO ik hoor dit soort dingen wel vaker ja maar volgens mij is dat er bij mij binnen no time weer uit lol
@dazed ik eet dan eigenlijk gewoon waar ik zin in heb en meestal houd ik het dan gewoon binnen. Van kapsalon zou ik sowieso moeten kotsen want dat lust ik niet. :â)
Haha kapsalon lijkt me ook heftig maar naturel chips of cola valt mee toch. Cola kan ook helpen bij misselijkheid. Wat ik zelf lekker vind als ik ziek ben (geweest) is geraspte appel met kaneel
Ik eet dan vaak rijst gekookt in bouillon, kip met van die veel te zoute kruiden en sperziebonen, haha. Behoefte aan zout denk ikâŠ
En idd cola en appel met kaneel doen het ook goed. Beschuit met kaas of jam, ook allemaal niet zo spannend.
Dit gaat er toch direct weer uit? Ik zit dan in ieder geval direct een halfuur op het toilet in ieder geval.
Mmm ja chips zie ik echt niet zitten haha maar bij nader inzien is cola misschien toch wel een goeie inderdaad.
@anon42392789 dat is meestal ook mijn tactiek maar de inspiratie blijft even uit haha. Denk dat ik gewoon maar even een rondje door de supermarkt ga doen met de suggesties van hier in mân hoofd (dank!) en dan krijg ik hopelijk ineens ergens zin in
Ben echt zo boos. Ik was een stuk gaan wandelen met mijn vriend en bij terugkomst thuis stapt er iemand tegelijk met ons het appartementencomplex binnen maar zoooo dichtbij en dat vond ik al niet fijn. Maar goed, om de vrede te bewaren zei ik toen al niets. Maar hij stond achter asociaal dicht achter ons terwijl we op de lift aan het wachten zijn . De lift is gewoon klein en eigenlijk kan je er niet met zijn tweeĂ«n in als je de 1,5 meter in acht neemt maargoed overal hangen briefjes dat je met zân tweeĂ«n erin mag en dat je allebei dan in de hoek diagonaal tegenover elkaar moet staan. Dit kan dus niet als je met zijn drieĂ«n bent. Maar we stappen dus die lift binnen en hij duwt zich erbij? Dus ik vraag netjes of hij op de volgende lift wilt wachten ânee als je doorloopt dan is er niets aan de handâ. Dus ik geef aan dat ik dat niet fijn vindt ivm de situatie en dat ik er zelf wel uit ga dan, drukt ie gewoon de deur dicht en vertrekt de lift. Maar toen we eruit wilden, wilde hij ook gewoon niet aan de kant en moesten we ernaar langs lopen en ons niet zo aanstellen. Wat mankeert mensen zeg.
Snap dat je dit denkt en voelt. Maar het is juist wel goed dat je wat hebt gezegd! Ook al is de uitkomst niet geworden wat je hoopte, iets van dat hij normaal zou reageren en zou zeggen goede opmerking ga kijken waarom mijn collegaâs het anders doen. Je hebt je gehouden aan je voornemen, je mond open doen en bent voor jezelf opgekomen.
Plus hij zegt dat dit de manier is, dus nu zou je de volgende keer bij een collega het na kunnen vragen en aan kunnen geven wat hij toenertijd zei. Kortom, trots op jezelf zijn is beter!
Er is iemand uit mijn omgeving plots in zijn slaap op hele jonge leeftijd overleden. Ik ken hem niet persoonlijk maar vind het zo verschrikkelijk zielig. Het maakt me ook zo enorm bang dat zoân âgezondeâ kerel ineens het leven kan laten. Mijn hypochondrie zit gelijk weer op 100 en wil me ook gelijk weer laten testen op vanalles. Kan hier zo van in paniek raken omdat het zo âdichtbijâ komt. Heel naar