Ja, omdat die rijke man niet tevreden over de kamer is, toch?
En dan zit iedereen nog steeds zonder geld? Ze schuiven nu steeds die âŹ100 door omdat ze schulden moeten afbetalen. Als ze dat doen, zijn ze misschien wel schuldenvrij maar hebben ze zelf weer niks (anders hadden ze die schulden al niet hoeven maken). Het is gewoon het vooruitschuiven van het probleem.
Meh, ik werd eruit gegooid. Maar was leuk!
ik ben eruit gegooid
Oh huh ik zit niet meer met jullie! Ik ga een nieuwe maken.
Ik kan sinds Corona nog steeds ontzettend slecht slapen.
Ik ga er vanuit dat een slager zijn vlees ook voor meer verkoopt dan dat hij het heeft ingekocht bij de varkensboer.
Irritant en asociaal. Ik heb soms ook het gevoel dat mensen zich te goed voelen om afstand te houden.
Ik heb weer een nieuwe kamer voor degene die willen tekenen! Nu werkt de link wel haha.
Ik moet morgen nauw samenwerken met een collega die ik leuk vind, maar het is niet oke want hij is getrouwd en heeft kinderen. Ik probeer zo afstandelijk mogelijk te doen maar nu vraag ik mij af of hij mij dan raar vindt of dat hij ook een klik voelt. Ik maak mezelf hier ook gek mee.
Jeeeezus hoe oud ziet Arie Boomsma er ineens uit? Vreselijke gast (nu bij op1)
Was leuk! Nu bedtijd
Ja vond het ook echt leuk! Slechte tekenkunsten van mij hahah maar goed. Ging best goed met zân allen geloof ik! @joe Jij had wel goede skills vond ik hoor
Ja heel leuk! Morgenvroeg een telefonische afspraak dus ga ook slapen.
Oh wat leuk dit! De volgende keer wil ik ook wel meedoen
Ik voel me echt mega oud nu maar op tv is nu fort Alpha en dat was vroeger echt mijn favo serie.
Mijn âmoederâ heeft me wederom afgewezen.Ik verwachtte niets van haar,echt niks.Ik wilde ook helemaal niet haar opnieuw toelaten in mijn leven.Maar dat ze haar bericht eindigt met âhet ga je goedâ,komt best wel binnen.Een soort van afscheid maar dan nu voor altijd ofzoiets.En nu kan ik natuurlijk weer niet slapen.Heb morgen ook nog een belangrijk gesprek op mijn werk,echt goede timing verder.
Woww ik keek dat ook. Op vrijdagavond geloof ik. Ik was nog geen 10 dus, geen idee waarom ik dat mee keek/mocht kijken