Haha ik was iets ouder. Ik begon net op de middelbare school dus fort Alpha was alleen daardoor al fantastisch. Maar nu zie ik hoe slecht het eigenlijk is
Wat naar voor je Sterkte en een knuffel
Wat heftig zeg! Veel sterkte en dikke knuffel
Aah wat verdrietig⊠- Knuffel -
Ben eindelijk in een staat van hyperfocus, dus ga hiervan profiteren om werk af te krijgen. Alleen moet ik data invoeren in Exc.el en dit kutding verandert uit het fucking niets de inhoud van een kolom (omdat ie een patroon ontdekte denk ik?) terwijl ik daar nĂet om gevraagd heb. Echt, hoe ik dit programma uit het diepste van mijn hart haat. Nooit doet ie in één keer wat ik wil. Ben er ook veel te laat achter dus ik weet niet of ik een aantal keer moet ctrl+z of dat ik het gewoon opnieuw moet invullen allemaal, GRRRR.
Ik slaap zo slecht sinds 3 dagen en heb echt geen één strategie meer om nog in slaap te komen. Alles al geprobeerd. Miss nu maar muziek luisteren en hopen dat ik voor 7u nog een keer weg val. Dramatisch dit. Ben zo intens moe en toch slaapt mân hoofd niet GATVER /rantmodeoff
Deze podcast helpt mij altijd heel erg!
Ze vertellen een niet spannend verhaal waardoor je hoofd net genoeg afgeleid wordt
Thanks! Misschien is dit mân holy grail
Ah
Ik droomde net dat ik met mijn vriend in zoân relatie zat dat hij naast mij nog twee andere vriendinnen had. En in die droom was 1 van die meiden boos omdat hij mij veel meer affectie toonde dan bij hun. (In mijn wangen knijpen etc.) En toen ging hij dat bij die andere meid soort van passieloos imiteren, en toen werd ze nog bozer. Ik werd echt zo glunderend wakker? Hahaha. Helemaal zelfvoldaan om drie keer niks
Ja ik! Toevallig na maanden weer eens een kortingscode gekregen, ik pm hem even
Wat ontzettend rot, was zij niet ook juist degene die het contact initieerde (als ik het me goed herinner van een eerder berichtje van jou)?
Heel veel sterkte!
Zo he goedemorgen, ik ging toast maken en dat werd zwart dus kwam er rook. Dan gaat mijn brandalarm af.
Op IGTV van LINDA. leest Isa Hoes een hoofdstuk voor uit Sjakie en de Chocoladefabriek, ik ben helemaal ontspannen na het luisteren! Ik voel me weer een klein kind haha
Tering irritant! Maar ik had het tot gisteren dus nooit? Heel vreemd ook eigenlijk. Ga daar nu echt minder op kijken want het is om de 2 stories of posts een fakking adv
Ik heb tegenwoordig online lessen,
Vorige keer was het zo langzaam en sloom dat ik achtbanen aan het bouwen was tijdens de les.
Nu is de vraag, wat ga ik deze keer doen.
Oh man zit te wachten op een telefoontje, best wel belangrijk. Maar geen idee hoe laat en of het vandaag nog komt dus daar ben ik lekker mee. Ik haat dit gevoel zo erg, word nog liever mân bed uitgebeld om 6 uur 's ochtends dan dat ik de hele dag moet gaan wachten.
Sudoku, boodschappenlijstje maken, tekenen.
True, zat eraan te denken om het muurtje naast me nog eens te gaan verfen.
Helaas heb ik de webcam aanstaan. Kan hem wel uitdoen trouwens
Ben inmiddels online shoppen trouwens.