Ik word helemaal rustig van dit soort filmpjes. Lijkt me best een leuk beroep tassendokter zijn.
Ik van drie jaar geleden zou niks begrijpen van huidige ik. Die wilde het liefst tot 15.00 in bed liggen rotten. Nu word ik 7.30 uit mezelf wakker, terwijl ik pas 8.15 op hoef, maar sta ik toch al op omdat ik dan lekker uitgebreid kan ontbijten en van m’n ochtend kan genieten.
Ik vind dat nummer van Danny Vera echt zo verschrikkelijk. Helaas draait radio2 het nogal vaak (ok ik vind Danny Vera sowieso 100x niks)
Ik snap er dus ook niks van dat ik gewoon rond 7 uur wakker word en dan tussen 7 en 9 al twee uur gewoon werk, terwijl mijn werkdagen eigenlijk rond 9 uur beginnen en ik vandaag eigenlijk vrij ben.
Jaaa, so satisfying
Ik heb net gehoord dat ik voor mijn leuke werk, waar ik vanaf augustus uren mag uitbreiden, een opleiding mag doen die ik supervet vind!
Het stond niet op mijn visionboard maar toch heel tof!
Over visionboard gesproken: ik kan waarschijnlijk het appartement van een vriendin overnemen binnenkort en ben alvast maar begonnen met schoonmaken en spullen uitzoeken voor de verhuizing. (Doen alsof het al zeker gaat gebeuren is ook heel erg LoA toch?)
Ik merk ook echt wel dat ik toe ben aan iets voor mezelf
Oh mijn bovenbuurman gaat na 7 of 8 maanden ofzo alweer verhuizen, hopelijk staat dat huisje nu weer een half jaar leeg haha. Was voor hem ook zo en dat was wel erg lekker qua rust.
Pakketje wordt tussen acht en tien bezorgd. Normaal zijn wij aan het begin van de route dus altijd tussen 8 en half 9. Nu is het er nog niet. Straks is er iets gebeurd met de aardige postbode
Of misschien werkt vandaag de andere postbode. Die is ook aardig maar langzamer. Ik houd jullie op de hoogte he.
Sjeeezus ik heb echt geen oog dicht gedaan door de jeuk aan mn gehemelte de hele nacht. Dat wordt een lange dag vandaag.
Ellendige hooikoorts
Zo naar he, heb er ook veel last van de laatste tijd! Heb je hooikoorts tabletten? Die werken altijd wel goed bij mij.
Ja normaal gebruikte ik die altijd en dan had ik ook wel veel last. ( al 4 verschillende soorten gebruikt)
Maar ben nu zwanger dus wil niets gebruiken. Ga nu snachts maar mn neus uitspoelen en mn mond en dat helpt dan heel enigszins.
Wat een ellende he? Welke tabletten gebruik jij?
Tssssss. De jeugd van tegenwoordig weet echte muziek gewoon niet te appreciëren. Stelletje cultuurbarbaren. Luisteren alleen maar gewelddadige rapmuziek over drank en drugs. Dit is gewoon voor de doorgewinterde muziekliefhebbers, echte fijnproevers maar daar weten jullie niks van af door jullie gebrek aan levenservaring. Maak eerst maar een route 66 reis met een Fiat Multipla en dan spreken we verder.
Ik ben echt even sad. Gisteravond hebben al mijn collega’s een feestje gevierd bij iemand thuis en ik was niet uitgenodigd, kwam daar 's nachts achter. Nu op werk hebben ze het alleen maar over dat feestje en hoe laat het wel niet was en wat er allemaal is gebeurd en hoe knap het is dat ze hier om 9 uur zaten. Hallo, we zijn gewoon aan het werk, feestjes zijn niet toegestaan én ik voel me onwijs gepasseerd. Heel kutgevoel dit
In deze tijd zou dit het laatste zijn waar ik me kut over zou voelen. Ze zijn echt super onverantwoord om nu toch een feestje te gaan houden. Denken niet op deze manier aan hun naasten en wellicht de bekeuring+aantekening op naam die ze hadden kunnen krijgen door een feestje te houden. Vind het sneu voor je dat er niet bij was, maar vind ze echt heel onverantwoord.
Dat zeker, ze doen nu gewoon aan uitsluiten.
Snap ik! Ik gebruik desloratadine (via huisarts), werkt goed tegen hooikoorts en andere allergische reacties. Word er gelukkig niet echt super moe van. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook wel echt heel erg last heb. Hopen dat het wat minder wordt komende tijd!
De enige keer dat ik deze week buiten geweest ben was afgelopen maandag, toen ik het vuilnis ging wegbrengen. Voel me er niet eens slecht over.
Dit is zo aandoenlijk
Ben mn balkonbankje aan het schuren om hem straks te beitsen maar heb nu al spijt. Ben op 1/3 met schuren en nu al door de helft van mn schuurpapier heen