Wat je even kwijt wil #37

Ik ben net naar de kapper geweest (duurde 4 uur want wilde de hele mikmak) en eigenlijk is het zo vreemd dat de kapper de eerste persoon is sinds half maart die mij aan heeft geraakt :sweat_smile:
Was wel heel gezellig haha

Edit: oh nee ik lieg. De tandarts was eerst. Maar dat was niet zo leuk haha

17 likes

Oh dat is een goede! Ik drink nu vaak Spa rood met een smaakje, maar dat is dan te zwak qua smaak.

1 like

Volgende week 6 dagen werken, echt fack dat

1 like

Is een waterkoker op je (slaap)kamer hebben gevaarlijk? Misschien stomme vraag maar ik woon in een studentenhuis en heb geen zin om steeds naar beneden te lopen om thee te zetten :grimacing: maar ik wil ook geen brand veroorzaken

Waarom zou het gevaarlijker zijn dan in een keuken? Ik had dat ook in m’n studentenkamer, vulde ‘m voordat ik naar bed ging met water en als ik dan wakker werd zette ik ‘m meteen aan. Was echt lekker wakker worden haha.

1 like

ik heb om 20.00 pas gegeten maar nu alweer honger, hoe dan? ga maar eens kijken of ik nog een lekkere snack kan vinden

Zij die aardbeien niet weten te waarderen zullen zich aan de aambeien bezeren.

2 likes

Word tijd dat jij eens iets uit je doos gaat halen !!!

60 likes

Heuj fijn Bevalbad! Hahah

1 like

Ik had 12 mei gehoopt!

1 like

Volgens mij na alle verhalen hier is het gevaarlijkste wat er kan gebeuren is dat er een muis in gaat bivakkeren.

7 likes

Of dat iemand zijn onderbroek in wast

4 likes

Waar komt die vandaan? Heb dat bad nodig in me leve

1 like

ik had gestemd voor 13 mei maar helaas! dan is 15-05-2020 ook mooi :star_struck:

1 like

Hahaha thanks, heel eerlijk gezegd heb ik Inderdaad wel even voor de zekerheid de deksel open gedaan toen ik m uit een kast haalde waar hij een tijdje ongebruikt in had gestaan :grimacing: maar idd, het zou niet gevaarlijker moeten zijn dan in de keuken dus vanaf morgen lekker thee en koffie zetten op m’n kamer zodra ik wakker word en tijdens het studeren heeeeeu

@Spaarlamp @QueenOfEngland @nello

3 likes

Omg ik zit in de ava van @Karl_Lagerfeld
ezgif.com-gif-maker

10 likes

Ja ik vond dit toch zo’n mooie creatie

7 likes

Heb je wel een sportshirt met lange mouwen? Daaroverheen kan je dan ook een gewone trui/ hoodie/ vest doen. Je bent vast wel warm na de warming up en dan kan die uit :slight_smile: Veel plezier!

Ik ga vanavond ook buiten sporten! Echt super veel zin in (niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen). Ik doe een lang sport shirt aan en daarover een normaal sportshirt!

Ik woon echt in een tokkiehut. We hebben al eens een gebruikte condoom aangetroffen in de tuin. Gister gingen we sporten, lag een witte mannenonderbroek in de planten. En toen, tot overmaat van ramp, kwam er een lege condoomverpakking voorbij waaien. Echt doe je business in bed of ruim je troep op.