Wat je even kwijt wil #37

Ik wacht al de hele dag op een belangrijk telefoontje en het duurt zooo lang. Echt spijt dat ik niet tussendoor gewoon mijn boodschappen heb gehaald.

Haha ik had ook geen idee of ik t goed schreef :joy: misschie toch niet zo’n goede loodgieter dan :sweat_smile:

1 like

Ik neem m’n opmerking van gister terug. Ik haat niet iedereen op marktplaats want die kill die net mn Fitbit gekocht heeft was heel aardig

3 likes

Ik heb vanaf nu 1.5 week vakantie en omdat ik in die periode jarig ben en me inmiddels behoorlijk alleen voel door deze situatie, heb ik het in m’n hoofd gehaald m’n familie te bezoeken.
Alleen die wonen op 90 km afstand en ik heb geen auto (en ben ook geen ervaren rijder dus wil niet huren) dus ga ik een elektrische fiets huren

Ik ben zo benieuwd hoe het wordt haha m’n moeder heeft al visite uitgenodigd voor die dag dus nu moet ik wel gaan
Gelukkig kan ik blijven slapen bij ze zodat ik EN de fiets kunnen opladen voor de terugweg de dag erna
Wordt ook lekker 25 graden ofzo zoals het er nu uit ziet :dizzy_face:

23 likes

Ze zijn in mijn wijk glasvezelkabels aan het aanleggen en ik word gek van zoveel geluid om me heen al wekenlang. Ze doen alleen maar hun werk maar ze schreeuwen ook steeds naar elkaar en ik wordt altijd heel paniekerig van wanneer mensen schreeuwen. Het voelt alsof ik geen veilig plekje heb om me te kunnen verstoppen

Ik probeer mijn tv-aansluiting te fixen maar heb omdat het nu digitale tv is een kastje nodig en mijn studentenwoningbouw en Ziggo lopen maar naar elkaar te wijzen waar ik dat kastje kan bestellen. Los het even lekker samen op in plaats van mij steeds van het kastje naar de muur te sturen, ik wil gewoon tv kijken :roll_eyes:

Haha ja dat had ik ook gelezen idd
Ik ben best een fietser, heb zelf ook een semi racefiets, maar ben niet zo getraind dat ik die pak, moet er ook mee terug de dag erna natuurlijk…
Ik heb gelukkig wel een fietsbroek met zo’n lekker kussentje bij je kont dus die doe ik aan haha

1 like

Ik moest net wat vragen aan iemand in de winkel en for some reason deed ik dat met een afgrijselijk Vlaams accent. En toen moest ze iets navragen en nu zit ik vast aan dat accent te wachten tot ze terug is

62 likes

Mijn school heeft door een fout vannacht met onmiddellijke ingang mijn toegang tot de voorzieningen geblokkeerd en het duurt 24 uur voordat dat weer geregeld is. Echt top, nu heb ik een leuke gastles van vanmiddag gemist meh

Ik las eerder vandaag op het forum over een app waar je kan zien wie jou op insta ontvolgd heeft. Ik heb dat meteen gedownload natuurlijk. Kwam erachter dat verschillende oud collega’s mij niet meer volgen, dus ik heb hun ook meteen ontvolgd. Challas :raising_hand_woman: van sommige mensen viel het me wel tegen dat ze mij niet meer volgen pfoe

4 likes

Haha ik vroeg mn moeder wat ze van het brood vond . Roept ze keihard ā€œLEKKERā€ haha ik wist het.

24 likes

heb een nieuwe tindermatch en wil gewoon de hele dag met 'm appen want het is echt een leuk gesprek haha. Maar goed. Niet te hard van stapel lopen :stuck_out_tongue:

5 likes

:tired_face: bij ons ook!
Een hele groep oost europeanen (denk ik) die allen maar naar elkaar kunnen schreeuwen.
Overal ligt zand en dat trilapparaat!!! Argh!

Denk dat ze morgen bij ons voor de deur zijn…

1 like

Ik heb eindelijk weer een kappersbezoek ingepland. Werd tijd ook want ben al meer dan een halfjaar niet geweest!

Een man op die (edit: een) fiets wilde mij graag beffen, zei ā€˜ie. Ik zag echt 10.000 bezwaren eerlijk gezegd.

1 like

welke fiets

1 like

Godver waarom heb ik al 4 dagen hoofdpijn.

:sob:

1 like

Ik werk al vaak met oordopjes in en muziek op. Het maakt me vooral nerveus dat ik niet kan rusten, dat de optie is weggehaald ofzo? Maar het is niet permanent dus moet er nog even mee leven

Ik weet niet of ik hooikoorts heb… Hoe kom ik daarachter haha. Ben wel al 3 maanden aan het snotteren wat echt te belachelijk is. :’) Maar heb bijv. geen jeukende ogen?!